Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Manager

Manager

Werkervaring interimmanager

2011 – september 2013 NICE4ALL
In januari 2011 een nieuw avontuur aangegaan door samen met mijn partner een eigen winkel in babykinderkleding en maritieme decoratie te beginnen. De winkel is in maart 2011 geopend. Vanwege economische omstandigheden heeft de winkel helaas per 1 september 2013 de deuren moeten sluiten.
Werkzaamheden: Inkoop, verkoop en klantadvisering.

Begin 2010 – 2011 DELTA N.V., Divisie Infra, Projectmanager Technische Infrastuctuur
Werkzaamheden
Herstructureren van de hoofd- en werkprocessen van de afdeling, in kaart brengen van de gereed-schappen en zorgen voor de keuring ervan, ondersteuning bij de audit KIWA en VCA, opzet maken voor management en stuurinformatie, toetsen en advisering mbt de afgesloten convenanten.

2005 begin 2010 DELTA N.V., Divisie Comfort, Manager Klantenservice Digitale diensten
Werkzaamheden
ZeelandNet is een regionale provider voor het internet, digitale telefonie en televisie via de kabel in Zeeland. Als manager Klantenservice ben ik eindverantwoordelijk voor het order to cash proces ( van invoeren abonnees, via planning en aansluiten naar uiteindelijke factureren) en alle personeelsaangelegenheden. Proef met een PDA om de afspraken met de monteurs te kunnen wijzigen bij afwezigheid van de klant. Tevens ben ik eindverantwoordelijk voor het aansturen van het callcenter.( 1e en 2e lijnorganisatie) Lid MT. Operationele aansturing van een personeelsadviseur (deeltijd) 5 supervisors en 60 medewerkers.
Opdracht: samenvoegen Front- en Backoffice en verbeteren klanttevredenheid, mijn taak was dit met mijn medewerkers voor elkaar krijgen en hierover rapporteren aan de directeur. Dit is gelukt binnen een periode van één jaar. Resultaat, door de medewerkers te betrekken, komen deze fluitend naar het werk komen en gelijk met XS4all, door klanten gekozen, de beste internetprovider van Nederland.

2004 - 2005 ANWB, Locatiemanager Callcenter Wegenwacht a.i
Werkzaamheden
Lid van het MT, opzetten nieuw roosterproces, opstellen locatiejaarplan, operationele aansturing een personeelsadviseur, supervisors (7) en personeel (150 medewerkers), na organisatiewijziging opnieuw structureren locatie, gebouwbeheer, met collega verantwoordelijk voor implementatie nieuw systeem van pechregistratie, diverse projecten. Werving en selectie van supervisors en agents.
Opdracht: manager Callcenter kon werk niet aan, aan mij werd gevraagd om Callcenter te leiden. Mijn taak was opzetten van nieuw roosterproces en het structuren van de organisatie, waarbij er een functie niveau werd toegevoegd. Deze opdracht heeft één jaar geduurd en bij mijn vertrek was het roosterproces bijna gereed en de geselecteerde medewerkers zijn benoemd in de nieuwe functies.

2004 - 2004 ANWB, HRM adviseur a.i
Werkzaamheden
Ondersteunen en adviseren van lijnmanagement en medewerkers ondermeer bij werving en selectie. Coachen en begeleiden van het management. Verrichten van projecten op vlak van HRM op basis van portefeuille verdeling. Daarnaast projectmatig belast met werkzaamheden in het kader van managementinformatie en “basis op orde” (dit betreft het onder de loep nemen van procedures, de daarbij behorende formulieren, brieven, etc.)
Opdracht: adviseren en ondersteunen management in Assen, mijn taak was alle voorkomende p&o te (laten) uitvoeren en adviezen te geven. Optreden als vraagbaak voor de overige P&O adviseurs.Dit heb ik 4 maanden gedaan waarna ik ben overgestapt naar het callcenter. Resultaat, door tevredenheid management ben ik gevraagd om Callcenter in Badhoevedorp te gaan leiden.


2001 - 2004 RET, Projectmanager Transformatieproces afdeling Wagenbegeleiding a.i., Lijnmanager Metro a.i., Coördinator P&O divisie Metro a.i.

2000 - 2001 Diverse interim opdrachten als Adviseur Directie / Hoofd P&O a.i., o.a. harmonisatie arbeidsvoorwaarden bij diverse bedrijven, bedrijfsovernames.


1997 - 2000 Arbo Management Groep, Hoofd P&O
Werkzaamheden
Fusieorganisatie van de Philips Arbo-dienst, SE ARBO (NS) en de N.V. RBB.Taken: overnames van kleinere arbodiensten. Mede voeren van CAO-onderhandelingen.Adviseur Directie m.b.t. OR. Meewerken aan de gewenste cultuuromslag. Coördineren werkzaamheden op de afdeling P&O. Stellen van prioriteiten, verdelen van de werkzaamheden, bewaken van de voortgang en de kwaliteit. Beleid- en instrumentontwikkeling. Ontwikkelen en beheren personele organisatie. Uitvoering personeelsbeleid. Overleggen met externe instanties over personele aangelegenheden. Opstellen en bewaken budget personele kosten en signaleren van (dreigende) overschrijdingen. Opzetten salarisadministratie. O.a. integratie drie personeelsinformatie en salarissystemen naar één systeem. Werving en selectie van bedrijfsartsen en management functies. Uitvoeren van 4 verschillende arbeidsregelingen. Harmonisatie van de pensioenen en onderbrengen bij één pensioenfonds.
Opdracht: zorgen voor de samenvoeging van de drie genoemde arbodiensten met alle aspecten die bij de fusie een rol speelde. Mijn taak was de harmonisatie van alle arbeidsvoorwaarden doorvoeren en het maken van overgangsmaatregelen naar de ‘eigen’ CAO. Daarnaast adviseur van de 8 regiodirecteuren. Het resultaat was uiteindelijk een tweetal geaccordeerde overgangsmaatregelen en het onderbrengen van de pensioenen bij het Spoorwegpensioenfonds.

1992 - 1997 Arbodienst RBB, Plaatsvervangend Hoofd/ P&O adviseur

1988 - 1992 Ministerie van Financiën, Adviseur Personeel Informatie Voorziening (PIV)

1981 - 1988 Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Personeelsselecteur, Coördinator Personeelsbeoordeling, Hoofd Personeelsbeheer

1979 - 1981 Gewestelijk Arbeidsbureau, Arbeidsbemiddelaar

1975 - 1979 PTT, Lokettist

Opleiding interimmanager

Prince 2 Foundation Diploma 2009
Opleiding Hoger Management Diploma 1997
VO Personeelsmanagement Diploma 1993
HBO AP/PB Diploma 1982
MBO AP/PB Diploma 1980
Loketambtenaar PTT Diploma 1976
MAVO '4 Diploma 1975

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

• Mensgericht leiderschap
• Empatisch
• Assertief
• Besluitvaardig
• Kunnen delegeren
• Stressbestendig
• Organisatievermogen
• Relativerend vermogen
• Communicatief
• Teamwerker
• Behulpzaam, Hands-on


Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels en Duits

Overig

Windows Office, Personeelsinformatiesystemen, projectmanagement,customer service systemen

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :