Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Interim manager

Interim manager

Werkervaring interimmanager

Interim-management en adviesbureau Voor de Verandering; uitgevoerde opdrachten:

2010
Interim manager gemeente Nijmegen
Manager Sport en recreatie Accommodaties; Eindverantwoordelijk manager voor de nieuw samengevoegde Sport en Recreatie Accommodaties van de gemeente Nijmegen. Het gaat hier om alle binnensportfaciliteiten van de gemeente, de buitensportaccommodaties, de stedelijke speeltuinen, de wijkspeeltuinen en de kinderboerderijen.
Bevorderen samenwerking tussen de drie nieuwe afdelingen en de medewerkers.

2009-2010
Interim manager gemeente Nijmegen
Manager financiële administratie; analyseren van de achterstandsproblematiek van de afdeling. Na grondige analyse plan van aanpak gemaakt en grotendeels uitgevoerd door middel van workshops, in overleg en samenwerking met alle betrokkenen in het proces. Procedures zijn verkort, kwaliteit van de financiële gegevens is verbeterd, er is meer teamwork en een sterker verantwoordelijkheidsgevoel bij interne en externe betrokkenen.

2009
Interim clustermanager gemeente Nijmegen
Manager twee nieuwe voorzieningenharten; verantwoordelijk voor beleidsvoering en
personeelsmanagement

2009
Interim manager gemeente Nijmegen
Manager Sportservice: leidinggeven aan de afdeling sportservice met als doel de sportdeelname onder jongeren van 4 tot 18 jaar te bevorderen

2002
Interim beleidswerk gemeente Eindhoven
Senior stafmedewerker sectorniveau: innovatie productkaarten, project herdefinitie en reorganisatie van de productieunits

2001-2002
Interim beleidswerk gemeente Wageningen
Stafmedewerker: schrijven Handboek Inkoopbeleid

2001
Interim beleidswerk gemeente Wageningen
Stafmedewerker: implementatie RIO-beleid

2001
Interim beleidswerk gemeente Eindhoven
Senior stafmedewerker sectorniveau: schrijven sectorplan, ondersteunen unitmanagers bij schrijven unitplannen, project werklastmeting, project afwijkingen werkproces, definiëring managementinformatie

2001
Interim beleidswerk gemeente Ede
Senior stafmedewerker: ontwerpen format beleidsplannen, schrijven van tweejaarlijkse beleidsplannen, afstemming beleidsplannen onderling en op sectoraal niveau

2000
Interim beleidswerk gemeente Ede
Senior stafmedewerker: t.b.v. het functieplan van de hoofdafdeling Onderwijs, Cultuur & Sport terugbrengen van 40 functiebeschrijvingen naar 16, inbedding in taakplan sector, schrijven van managementrapportage

2000
Interim manager gemeente Eindhoven
Interim-manager Trajecten: aansturing unit, verbeteren werkprocessen, invoering integraal casemanagement, coaching trajectbegeleiders op loopbaanperspectieven, werving & selectie, verbetering en uitlijning cliëntstromen

__________________________________________
Functies in loondienst:


1999-2000
Hoofd afdeling Werk
Gemeente Ede, afdeling Educatie, Welzijn en Zorg
Verantwoordelijk voor beleid, bedrijfsvoering, externe contacten, personele aansturing en contracten

1997-1999
Unitmanager Uitstroom
Gemeente Nijmegen, Dienst Sociale Zaken
Verantwoordelijk voor dagelijkse aansturing en resultaten van één van de uitstroomteams, personele zaken, productontwikkeling, externe contacten

1996-1997
Projectmanager trajectbegeleiding en Melkertbanen
Gemeente Nijmegen, Dienst Sociale Zaken
Verantwoordelijk voor implementatie nieuwe wetgeving, dagelijkse aansturing, personele zaken, externe contacten

1994-1996
Projectleider/Trajectbegeleider
Gemeente Nijmegen, Dienst Sociale Zaken
Verantwoordelijk voor individuele begeleiding van langdurig werklozen, geven van trainingen, aansturing team, voeren van acquisitie, productontwikkeling

1992-1994
Coördinator
Zeist, Stichting Werkstudio
Verantwoordelijk voor financiële en personele zaken, aansturing van de stichting, verzorgen groepstrainingen, acquisitie en marketing

1991-1992
Trainer
Driebergen, Hogeschool de Horst
Verantwoordelijk voor inhoud, vorm, uitvoering en voortgang van de lesmodule loopbaanbegeleiding

1990-1991
Functieanalist
Driebergen, Hogeschool de Horst
Verantwoordelijk voor de juiste afstemming van functies, taken en verantwoordelijkheden van medewerkers; advisering College van Bestuur betreffende functiewaardering en organisatieontwikkeling

Opleiding interimmanager

1998-2000
Bedrijfskunde, Instituut voor Bedrijfskundige Opleidingen te Zeist
Tweejarige geïntegreerde opleiding bedrijfskunde met uitgebreide praktijkopdracht; strategie, HRM, logistiek, marketing, organisatiekunde, financiën en informatietechnologie

1988-1992
HBO Personeel & Arbeid, Hogeschool de Horst te Driebergen
Studierichting: Personeelsmanagement
Afstudeerproject: ontwikkeling en uitvoering van de zelf ontworpen lesmodule voor het HBO

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Flexibel, generalist, veranderingsgezind, ondernemend, sterk betrokken, goede schrijfvaardigheid, uitstekend leervermogen, resultaatgericht

Talenkennis interimmanager

Nederlands uitstekend, Engels goed, Duits en Frans redelijk

Overig

Als manager en consultant committeer ik me aan de mij toevertrouwde taak en aan de mensen voor en met wie ik werk. Respect en een gelijke behandeling van iedereen staat hierbij voorop.
Mijn doel verlies ik nooit uit het oog, ook al lijkt het soms of ik er met een boogje omheen loop. Maar: de kortste weg is niet altijd de beste.
Ik werk het liefst met en voor mensen, omdat mensen in mijn ogen voor elk bedrijf en elke overheidsinstantie het belangrijkste productiemiddel zijn. Mijn grootste uitdaging zijn de mensen die moeite hebben met veranderingen, die het graag bij het oude laten of die eigenlijk niet op de juiste stoel zitten (zonder dit te beseffen of te erkennen). Ik kan mensen dichter bij henzelf brengen, dichter bij hun eigen, persoonlijke doelen, en de verbinding maken met de doelen van de organisatie.

Mijn (professionele) schrijfvaardigheden liggen op een hoog niveau.

Specialties
Mensen op een aanvaardbare manier confronteren met hun eigen mogelijkheden en beperkingen. Adviseren en coachen van leidinggevenden op hun stijl van leidinggeven en de wijze waarop zij door anderen worden ervaren.
Analyseren van bedrijfsproblemen, met daaraan gekoppeld het schrijven van een plan van aanpak tot en met de uitvoering daarvan en de implementatie van nieuwe keuzes en ander beleid.

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :