Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Event Manager

Event Manager

Werkervaring interimmanager

• Organisatie van evenementen

Openings event Westblaak Gebouw Parkeergarage Rotterdam
Werkzaamheden: concept ontwikkeling, organisatie en coordinatie van alle werkzaamheden (catering, aankleding, entertainment, bijhouden registatie gasten, fotograaf, gadgets) budget opstellen en bijhouden, evaluatie.

4 mnd projectbasis Randstad Sponsoring & Events; organisatie 13 formele bijeenkomsten in kader van Randstad 50 jaar (aug-nov)
Werkzaamheden: opzetten van 13 formele bijeenkomsten, programmavoorstel uitwerken, coordinatie van dtp werk, coordineren uitnodigings en registratie traject, interne communicatie met alle betrokkenen, benaderen van sprekers en coordinatie briefings, coordinatie van de Randstad presentatie en inplannen Randstad sprekers, locaties en catering regelen, techniek coordineren, evaluaties.

2011; jan – half maart Randstad Sponsoring & Events
Werkzaamheden: coordineren van genodigden lijst Top 300 bedrijven in Nederland voor de Randstad Award. Daarnaast coordinatie van een relatie evenement: voorstelling “Blind Vertrouwen”. Tevens ondersteuning afdeling door ziekte collega.

• Initiëren en uitvoeren van projecten;

Kookboek voor ouders van jonge kinderen ”Koken voor Kleine Sterren”-> release mei 2011
Werzaamheden: concept ontwikkeling, benaderen auteurs (Ron Blaauw, Julius Jaspers, Alain Caron en Wim de Jong) en projectteam opgezet, uitgever betrokken bij project, coordinatie van alle tussentijdse bijeenkomsten, ontwikkeling indeling boek, teksten geschreven, organisatie van fotoshoot dagen met de kindjes, coordinatie van alle materialen (traffic), bijdrage aan marketing, bijdrage organisatie van de officiele presentatie.

• Werkzaamheden voor eigen bedrijf;

Ontwikkelen huisstijl (logo, briefpapier, visitekaartjes, profiel)
Aquisitie
Administratie

1 oktober 2008– 1 oktober 2009 - Marketing & Business Development I Sioux Media Productions

• Opzetten van nieuwe functie. Ontwikkelen van marketingplan en marketingacties -> I Sioux Media Productions en product gerelateerd marketing.
• Budgetbewaking.
• Opzetten en uitvoeren onderzoek naar bevindingen van relaties over I Sioux Media Productions.
• Ontwikkelen communicatiematerialen; re-design website en updaten, corporate brochure, productbrochure, banner, nieuwsbrieven, relatiegeschenk, persberichten, verkoopbrief, advertentie, opzetten nieuwe site Icewis + content, offerte, afsluitbrief. Huisstijlbewaking.
• Productontwikkeling: marketingplan, reseller business model, opzetten van alle klant communicatiematerialen zoals handleiding, offerte, evaluatie, intake vragenlijst.
• Marketing rondom Icewis Content Management Systeem: ontwikkelen marketingacties, monitoren van resultaten en bijsturen. Samenwerking initiëren met KvK en diverse brancheorganisaties om doelgroep te bewerken. Organisatie van KvK bijeenkomsten. Opzetten van informatieve workshops voor potentiële klanten.
• SEO -> online ads, actieve participatie in online netwerkorganisaties.

1 oktober 2007 – 1 oktober 2008 - Marketing & communicatie medewerker HighQ Financieel Interim

• HighQ Academy: coördineren & professionaliseren van de 4 masterclasses (nieuwe materialen, brochures ontwerpen, locatie en catering). Coördineren van het Verkennersprogramma (studenten werven hogescholen, kennismakingsgesprekken voeren, aannemen studenten, introductieweek organiseren). Coördineren van het Jong Management Programma (programma voor ‘high potentials’ binnen HighQ).
• Nieuw kwartaal magazine ‘High five’: opzet design & content.
• DTP: ontwerpen brochures, leaflets, kwartaalmagazine, uitnodigingen, knipselkrant, direct mail.
• Organisatie van bijeenkomsten.
• Bijgedragen aan ontwikkeling van nieuwe marketingacties, nieuwe huisstijl, ontwikkelen marketingstrategie.
• Intranet; updates teksten. Internet; onderzoeken van vindbaarheid.


1 April 2005 – 1 oktober 2007 Events Manager ABN AMRO (Asset Management)

Zakelijke Evenementen (congressen, seminars, conferenties, trainingsdagen) & Sociale Evenementen (relatiedagen, incentives)
• Internationale interne & externe evenementen.
• Ontwikkelen en coördineren van evenementen; locaties, restaurants & catering, vervoersbedrijven, Audio Visuele middelen, marketingmaterialen, beveiliging, hostesses, sprekers, aankleding.
• Adviseren over de invulling aan de hand van de doelstelling.
• Opstellen & bewaken van planning en budgetten, organiseren van tussentijdse projectbijeenkomsten met opdrachtgevers en derden.
• Coördinatie van sprekers en genodigden/ deelnemers. Aanspreekpunt voor alle betrokkenen.
• Coördineren van DTP materialen in de ‘look&feel’ van het evenement; uitnodigingen/ bevestigingen/ programmaflyers/ badges/ presentaties/ hand-outs/ werkboeken/ welkomstbrieven.
• Ontwikkelen van marketing & promotiemateriaal; banners/ merchandise ((laten) ontwikkelen van event artikelen en merchandise materialen, bewaken van voorraden).
• Verantwoordelijk voor de uitvoer van een evenement; briefing & aansturing van team: hostesses/ ondersteunende collega’s tijdens uitvoer/ AV bedrijven/ personeel locaties/ vervoersbedrijven. Controleren van locaties; bewaken tijdslijnen, registratie en aanspreekpunt voor gasten, oplossen van onvoorziene problemen en vragen.
• Logistieke planning.
• Coördinatie/aansturen van AV bedrijven; ontwikkelen van een AV plan; podium/ technische middelen.
• Coördinatie van ticketing van Ajax wedstrijden en andere losse arrangementen (concertvoorstellingen, WK arrangementen, musicals etc).

Webshop
• Coördineren van ontwikkeling van webshop voor ABN AMRO Asset Management volgens richtlijnen ABN AMRO Bank.
• Aanspreekpersoon intern en voor leverancier. Vastleggen & bewaken afspraken.
• Bijhouden van rapportages. Assortiment bewaken & advies uitbrengen over nieuwe artikelen.

Opleiding interimmanager

Opleidingen
2000 - 20007 Hogeschool INHolland te Diemen, HBO Communicatie deeltijd,
richting management (vakken: o.a. verdieping onderzoekstechnieken, communicatietechnieken, PR, marketing, mediarecht, corporate communication, identiteit&imago, mediacommunicatie, projectmanagement)

1994 – 1995 Euro College Hostess Opleiding te Rotterdam
(vakken: o.a: Commerciële Vaardigheden, Public Relations, Engels, Duits, Frans, Spaans, Reisbegeleiding, diverse (stage-) modules)

1987 – 1993 HAVO Samenwerkings School te Waddinxveen

Cursus & training
2008
Adobe Creative Suite – Indesign
2008
Training in coaching

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Pro-actieve instelling
Goede contactuele/ communicatieve eigenschappen
Initiatiefrijk
Resultaat- en oplossing gericht
Energiek, creatief

Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :