Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

interim P&O-er

interim P&O-er

Werkervaring interimmanager

2010- 2011 interim P&O de regelfee, BSO en evenementenbureau
Herstructureren P&O
2007-2010 HR manager, ICE tapijten, FM Janssen en Living on Carpets. Internationaal retail organisatie op het gebied van handgeknoopte tapijten voor midden-en topsegment, 80 werknemers.
Verantwoordelijkheden:
•Lid managementteam, ICT in portefeuille.
•Opzetten, implementatie, uitvoering en evaluatie van het gehele personeelsbeleid.
•Invoeren van ‘’het nieuwe werken’’, ICT overal beschikbaar
•Cultuurverandering doorvoeren
•Harmonisatie van arbeidsvoorwaarden.
•Loonfunctie-gebouw opzetten en implementeren
•Bonusbeleid implementeren
•Reorganisatie doorvoeren
•Ontslagzaken.

2003- 2006 Hoofd Personeel en Organisatie, Koepel Kinderopvang Wageningen, ISO 9002 gecertificeerd. Kinderopvangsector, 180 werknemers
Verantwoordelijkheden:
•lid Managementteam
•opzetten, implementatie, uitvoering en evaluatie van het gehele personeelsbeleid, zoals arbobeleid, ziekteverzuimbeleid, functioneringsgesprekken, verlofregelingen
•leidinggeven aan 4 medewerkers
•budgetverantwoordelijk
•begeleiding en praktische uitvoering van reorganisatie en een overname
•adviseren, ondersteunen en coachen van management
•invoeren automatisering personeelsadministratie en werkprocedures
•projectleider van diverse projecten

1998-2002 Hoofd Personeel en Organisatie, Kanteel Kinderopvang te ’s-Hertogenbosch, ISO 9002 gecertificeerd. Welzijn / Kinderopvangsector, groei van 120 naar 350 werknemers.
Verantwoordelijkheden:
•lid Managementteam
•opzetten, implementatie en uitvoering van het gehele personeelsbeleid, waaronder arbobeleid, ziekteverzuimbeleid, werving- en selectiebeleid.
•opzetten van de P&O-afdeling, waaronder een afdeling opleidingen,
•budgetverantwoordelijk.
•leiding geven aan 8 medewerkers.
•begeleiding en praktische uitvoering van twee overnametrajecten en een fusietraject.
•adviseren, informeren en ondersteunen van management, betreffende CAO-wijzigingen, veranderingen in wet- en regelgeving, juridische aangelegenheden, enz.

1995 - 1997 Personeel en Organisatie manager, Mikohn Europe B.V. te De Meern
metaalindustrie, groei van 30 naar 70 werknemers, ISO 9001
gecertificeerd
verantwoordelijkheden:
•lid Managementteam.
•opzetten en invoeren van het gehele personeelsbeleid, waaronder ziekteverzuimbeleid, arbobeleid, opleidingsbeleid, werving- en selectiebeleid.
•(prestatie)beloningssysteem en functionerings– en beoordelingssystematiek opzetten en invoeren.
•adviseren van directie en managers betreffende organisatiestructuur, overlegstructuur, juridische zaken, enz.

Opleiding interimmanager

coaching (Post HBO)
P&O (HBO)
arbeidsvoorziening (HBO)
diverse congressen, seminars
ontslagrecht
begroting

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

resultaatgericht
daadkrachtig
betrokken
loyaal
flexibel
confronterend
direct
eerlijk
betrouwbaar
humor

Talenkennis interimmanager

Nederlands
Engels

Overig

MR en GMR lid vanaf 2005 op basischool
tuinieren, natuur, reizen, lezen, sporten en bewegen

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :