Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Team manager; Verander manager; Project manager; Training en

Team manager; Verander manager; Project manager; Training en

Werkervaring interimmanager

2010 – april 2012: Freelance opdracht KPN Mobile
Interne communicatie en coördinatie events en trainingen
Opzet en uitwerken intern communicatieplan – Geven van communicatietraining; Schrijven interne nieuwsberichten, blogs, nieuwsbrieven en nieuwsflitsen; beheer content intranet; introductie en organisatie HNW, opzet en organisatie Mobile Acadamy en Mobile WebChat als communicatie en trainings middelen; Inplannen en organisatie van trainingen.

sept 2009 – 2010: Freelance opdracht KPN Mobile
Coördinatie Program management Office
Programma: uitbreiding netwerkcapacitiet Mobiele Data. Programma bureau opzet en coordinatie volgens Prince2 methode: Planning opstellen en bewaken in MS Project; voorbereiden van presentaties in MS Powerpoint; budgetbewaking en financiële administratie in MS Excel; interne communicatie o.a. nieuwsbrieven, beheer content intranet; informatie vastleggen en ordenen; aanleveren templates; organiseren en leiden van meetings; verslaglegging.

aug 2006 – aug 2009: Brunel Engineering
Coördinatie Program management Office
Coördineren en inrichten volgens Prince2 methode van de Program office van een aantal omvangrijke programma’s bij KPN Mobile. Planning opstellen en bewaken in MS Project; voorbereiden van presentaties in MS Powerpoint; budgetbewaking en financiële administratie in MS Excel; interne communicatie o.a. nieuwsbrieven, content intranet; informatie vastleggen en ordenen; aanleveren templates; organiseren en leiden van meetings; verslaglegging.

2005 – juli 2006: Moneypenny, Amsterdam
Teamleider Servicedesk correspondentie klantvragen Nuon Energiebedrijf
Leiding geven aan de afdeling correspondentie klantvragen. Trainen en Coachen van de correspondenten; optimalisern van de service; optimaliseren van de analyse en schriftelijk beantwoording van klantvragen met behulp van Siebel en SAP software in samenwerking met interne afdelingen.

2003 – 2004: Yogi Travels
Zelfstandig ondernemer
Organiseren van yoga workshops en vakanties in de Ardennen. Optreden als gastvrouw en verzorging van alle catering tijdens de workshops.

1998 – 2002 : IBM, Zoetermeer en Amsterdam
Nevenactiviteit: Bedrijfshulpverlening
2002: Service Coördinator
Afstemmen, verzorgen en verbeteren van de service voor KLMCargo; sturing geven aan de verschillende servicegroepen; verzorgen van de SLA rapportages naar de klant.
2000 - 2002: Quality Coordinator - Trainer and Coach Customer Service Center
integratie van helpdesken; kwaliteitscontrole van de helpdesken; bedenken en invoeren van efficiëntere werkmethodes, o.a invoer front office / back office; analyseren en verbeteren van de rapportages; verbeteren van de interne en externe communicatie d.m.v. trainingen en coaching van de agents.
2000 – 2002: New Business Customer Service Center
Opzetten van helpdesken voor nieuwe klanten in samenwerking met de interne servicegroepen en de klant.
1998 – 2001: Teamleider Customer Service Center Leiding geven aan verschillende 1e en 2e lijns 7*24 helpdesken; aannemen, coachen en trainen van de helpdeskmedewerkers; personeelsplanning; houden van functioneringsgesprekken; optimaliseren van de service; verzorgen van de rapportages.

Opleiding interimmanager

• HEAO – diploma 1991
afstudeerrichting International Management
• MCSE Server en Workstation 4.0 – diploma 1999
• ITIL Essentials – diploma 1999
• AMBI HG 1, 2, 3 – diploma 1998
• Ondernemersvaardigheden – diploma AOV 1997

Cursussen:
• Event management 2012
• Time management 2002
• Relatie management 2001

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Project office, project management
Teamleiding en managen helpdesken en callcenters
Opzet helpdesken en callcenters
Reorganisatie helpdesken en callcenters
Coaching en training

Talenkennis interimmanager

Nederland en engels uitstekend in woord en geschrift

Overig

Kernkwaliteiten zijn organiseren en communiceren.
Ik ben snel in denken en handelen, weet van aanpakken en kan op meerdere niveaus helder en duidelijk communiceren.

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :