Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Interim Manager voor Call Center branche

Interim Manager voor Call Center branche

Werkervaring interimmanager

Loopbaanoverzicht

Periode : 06-1995 / 01-1996
Bedrijf : Vedior Uitzendbureau
Functie : Intercedente
Werkzaamheden : Aquisitie nieuwe opdrachtgevers, bestaande opdrachtgevers, verloren
opdrachtgevers. Uitzenden en selecteren van uitzendkrachten.
Inschrijven van uitzendkrachten. Matchen van uitzendkrachten aan
opdrachtgevers. Salarisuitbetaling van uitzendkrachten.
Debiteurenbeleid. Ziek- en W.W. meldingen verwerken.

Periode : 01-1996 / 05 - 1998
Bedrijf : dezelfde organisatie als hierboven Vedior Uitzendbureau
Functie : Vestigingsmanager
Werkzaamheden : Leiding geven aan 5 full time medewerkers en 3 part time
medewerkers. Evaluatie- en functioneringsgesprekken voeren.
Verantwoordelijk voor de realisatie van de doelstellingen in een
kalenderjaar. Betreffende doelstellingen, concurrentie analyses en
prognoses etc. verwoorden in een business plan.






Periode : 06-1998 / 12-1999
Bedrijf : AEtax (intermediair van AEgon)
Functie : Call Center Manager
Werkzaamheden : Leiding geven aan 5 Unitleiders, 30 supervisors en indirect aan 650
telemarketeers. Zorg dragen voor vertaling en implementatie van de
afdelingsdoelstellingen naar sub afdelingen. Verantwoordelijk voor de
uitvoering van het personeelsmanagement van de afdeling. Werving &
Selectie en aanname van supervisors en unitleiders. Coaching on the
job, het opleiden en begeleiden van medewerkers tijdens hun
werkzaamheden. Vergroten van kennis niveau van individuele
medewerkers en afdelingen. Voeren van functionerings- en
beoordelingsgesprekken met medewerkers. Resultaatverantwoordelijk
voor adequate inzet van Telemarketeers. Voorstellen doen voor
veranderingen die positief bijdragen aan de ontwikkeling van de
afdeling en de organisatie. Lid van het operationele team. Onderhouden
van in- en externe contacten die voor goede invulling en uitoefening
van de functie noodzakelijk zijn.
Projecten : Reorganiseren van de afdeling.

Periode : 01-2000 / 09-2001
Bedrijf : Adecco Personeelsdiensten
Functie : National Accountmanager
Werkzaamheden : Ontwikkelen en optimaliseren van relaties met bestaande accounts
Vanaf 1,5 miljoen gulden omzet en op meerdere locaties gevestigd
zowel nationaal als internationaal. Aanspreekpunt voor vaste accounts, regiodirectie, districtsmanagers, en vestigingsmanagers voor advisering en implementatie van personeelsvraagstukken in de Call Center branche. Betrokken bij het definiëren van marketing en Sales beleid. Verantwoordelijk voor het opstellen van accountplannen per account. Uitdragen van producten, diensten, filosofie en organisatie. Verantwoordelijk voor het opstellen van offertes en rapportages. Geven van presentaties.
Projecten : Mantelovereenkomst met KPN en Transcom afgesloten, Master
Vendor met Amazon.com afgesloten.




Opleiding interimmanager

Opleiding : Open Universiteit, Personeel & Organisatie
(heden)
: MMO Groothandel en Internationale Handel
(1992 – 1995)
: HAVO (1990 – 1992)
: MAVO (1986 – 1990)

Cursussen : Commercië Vaardigheden (1998)
: Producttraining financiële diensten ( 1998)
: Vervolg Management cursus Uitzendbranche
BOM, HBO niveau (1997)
: Management cursus Uitzendbranche
BCU, ( 1996)
: Cursus medewerker Uitzendbureau (1995)
: NIMA –A ( 1995-1996)

Computerkennis : Microsoft Excel, Microsoft Word, Windows,
Outlook, Internet Explorer



Talenkennis interimmanager

Engels
Duits

Overig

Doelgerichte Interim- / Project manager c.q. Sales manager

Afgelopen 2 jaar ben ik werkzaam geweest bij een landelijke uitzendorganisatie. Ik richtte me als National Accountmanager specifiek op de Call Center branche. Ik was verantwoordelijk voor het personeels vraagstuk van bestaande en nieuwe relaties. Tot mijn klanten kunnen bedrijven als KPN, Dutchtone, Libertel, Nike en Amazon.com worden gerekend. Ik hield me voornamelijk bezig met het schrijven van strategische plannen, het geven van presentaties aan HRM- en Call Center managers over verandermanagement voor het personeel, het voeren van contractonderhandelingen. Het informeren van de vestigingen over de ontwikkelingen binnen de Call Center branche vormde ook een belangrijk onderdeel van mijn functie. Mijn omzet target bedroeg het afgelopen jaar 28 miljoen gulden.

Voorafgaand aan deze baan heb ik als Call Center Manager gewerkt bij een organisatie in het verzekeringswezen. Ik was verantwoordelijk voor het aansturen van een inbound / outbound Call Center bestaande uit 5 Unitleiders, 30 Supervisors, en 650 Telemarketeers. In deze periode stond het reorganiseren van het Call Center en het motiveren en stimuleren van de medewerkers centraal. Sollicitatie procedures, functioneringsgesprekken en loopbaantrajectbegeleiding behoorde ook tot het takenpakket.

Mijn loopbaan is begonnen bij een uitzendorganisatie. Na een half jaar ben ik van Intercedente doorgegroeid naar Vestigingsmanager.

Mijn persoon kan omschreven worden als iemand die sociaal en communicatief zeer vaardig is en hierdoor snel het vertrouwen van een gesprekspartner wint. Ik heb een pittige uitstraling en houdt van aanpakken. Ik kom zelfverzekerd en doelgericht over. Mijn ambitie heeft ertoe geleid dat ik reeds op jonge leeftijd ervaring heb opgedaan met leidinggeven en coachen. Ik heb een goede kennis opgedaan van de Telecom- en Call Centerbranche en heb hierin een uitgebreid netwerk opgebouwd.













 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :