Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Teammanager Vastgoed

Teammanager Vastgoed

Werkervaring interimmanager

PROJECTMANAGEMENT

Opdrachtgever: Woningstichting in Noord Holland
Opdracht: Interim projectmanagement ten behoeve van nieuwbouw en renovatieprojecten. Het functioneren als intermediair tussen de ontwikkelaar, in casu de “bouwende” afdeling en de afnemer, in casu de beherende afdeling.
Doel: Verwachtingen van de afnemer vertalen in concrete afspraken met de ontwikkelaar en het opzetten van het dagelijks beheer van de gerealiseerde projecten.
Aanvang: mei 2006
Duur: circa 20 maanden (parttime, afgerond)

Opdrachtgever: Woningstichting in regio Rijnmond
Opdracht: Projectmanagement van de gehele verkoopvoorbereiding met betrekking tot een complex van circa 240 huurwoningen. Hierbij zijn zowel de bouwkundige, juridische, sociale als kadastrale aspecten belicht en vastgelegd.
Doel: Een uitpondproject op een sociaal verantwoorde manier voorbereiden met als resultaat een kant-en-klaar dossier voor de makelaar. Tevens is de eigendomssituatie van dit complex inzichtelijk gemaakt voor de opdrachtgever.
Aanvang: februari 2004
Duur: circa 10 maanden (parttime, afgerond)

Opdrachtgever: Woningstichting in regio Rijnmond
Opdracht: Projectmanagement waaronder het regisseren en begeleiden van de kadastrale splitsing en de verkoopvoorbereiding van een bestaand complex: woningen (circa 50), bedrijfsruimten (circa 10) en parkeerplaatsen (circa 25).
Doel: Een uitpondproject op een sociaal verantwoorde manier voorbereiden met als resultaat een kant-en-klaar dossier voor de makelaar.
Aanvang: augustus 2003
Duur: circa 12 maanden (parttime, afgerond)

PROJECTBEGELEIDING

Opdrachtgever: Woningstichting in Noord Holland
Opdracht: Het uitplaatsen van huurders van bedrijfsonroerend goed, in verband met bouwkundige werkzaamheden (renovatie en/of dringend noodzakelijk onderhoud).
Doel: Het tijdig (laten) ontruimen van diverse winkel- en bedrijfsruimten door middel van overleg met de huurders dan wel het voeren van juridische procedures. Het tevens overeenkomen van overige zaken met betrekking tot vergoedingen, tijdelijke huisvesting en verdere contractuele zaken.
Aanvang: april 2007
Duur: circa 22 maanden (parttime, lopende opdracht)

Opdrachtgever: Woningstichting in regio Haaglanden
Opdracht: Projectbegeleiding bij uitponding van diverse bestaande complexen, te weten het regisseren en begeleiden van de kadastrale splitsing, verkoopvoorbereiding met aansluitend de verkoop van de woningen.
Doel: Het op een sociaal verantwoorde manier uitponden van reeds bestaande complexen.
Aanvang: januari 2006
Duur: circa 15 maanden (parttime, afgerond)

Opdrachtgever: Gemeente in regio Haaglanden
Opdracht: Het verrichten van die handelingen die resulteren in het sluiten van overeenkomsten.
Doel: Het sluiten en uitvoeren van diverse overeenkomsten op het gebied van (ver)koop, vestigen erfdienstbaarheden en overige zakelijke rechten, één en ander binnen de kaders die gelden voor een publiekrechtelijke organisatie.
Aanvang: juli 2005
Duur: circa 20 maanden (parttime, afgerond)

Opdrachtgever: NVM makelaar / woningstichting in regio Haaglanden
Opdracht: Projectbegeleiding bij nieuwbouw, te weten regisseren en begeleiden van de kadastrale splitsing, verkoopvoorbereiding in samenhang met de sociaal maatschappelijke achtergrond van de uiteindelijke beheerder met aansluitend de verkoop van de te realiseren woningen (circa 120), bedrijfsruimten (circa 5) en parkeerplaatsen (circa 200).
Doel: Het te realiseren project op een sociaal maatschappelijk verantwoorde manier een commercieel succes laten worden met hierin een balans tussen de belangen van de koopwoningen, huurwoningen, bedrijfsruimten en parkeervoorzieningen.
Aanvang: april 2005
Duur: circa 20 maanden (parttime, afgerond)

Opdrachtgever: Projectontwikkelaar / woningstichting in regio Haaglanden
Opdracht: Projectbegeleiding bij nieuwbouw: het regisseren en begeleiden van de kadastrale splitsing, verkoopvoorbereiding met aansluitend de verkoop van de te realiseren woningen (circa 130), bedrijfsruimten (circa 30) en parkeerplaatsen (circa 200).
Doel: Het te realiseren project op een sociaal maatschappelijk verantwoorde manier een commercieel succes laten worden met hierin een balans tussen de belangen van de koopwoningen, huurwoningen, bedrijfsruimten en parkeervoorzieningen.
Aanvang: november 2003
Duur: circa 27 maanden (parttime, afgerond)

INTERIM BEHEER

Opdrachtgever: Woonstichting in regio Rijnmond
Opdracht: Het volledig traject met betrekking tot de verhuur en beheer van bedrijfsonroerend goed, waaronder verhuur, beheer, begeleiden juridische procedures, uitzettingen en coördineren van dagelijks technisch beheer.
Doel: Het efficiënt beheren van de bedrijfsonroerend goed portefeuille.
Aanvang: januari 2008
Duur: circa 12 maanden (fulltime/parttime, lopende opdracht)

Opdrachtgever: Gemeente in regio Haaglanden
Opdracht: Het opstarten en coördineren van een uitpondtraject van circa 40 incourante bedrijfsonroerend goed objecten.
Doel: De interne organisatie van een uitpondtraject opzetten, één en ander binnen de kaders die gelden voor een publiekrechtelijke organisatie.
Aanvang: juli 2005
Duur: circa 20 maanden (parttime, afgerond)

Opdrachtgever: Woningstichting in regio Haaglanden
Opdracht: Interim beheer van het bedrijfsonroerend goed waaronder (ver)huur, beheer, verkrijging en vervreemding.
Doel: De beheerstructuur van de bedrijfsonroerend goed portefeuille opzetten en handhaven.
Aanvang: juli 2002
Duur: circa 12 maanden (parttime, afgerond)

ONDERZOEK & ADVISERING

Opdrachtgever: NVM makelaar in regio Haaglanden
Opdracht: Het verrichten van onderzoek en ondersteunende werkzaamheden bij taxaties van woningen en bedrijfsruimten, alsmede het in concept opstellen van taxatierapporten.
Doel: Het efficiënt laten verlopen van het taxatieproces.
Aanvang: juli 2002
Duur: doorlopend (parttime)

Opdrachtgever: Woningstichting in regio Haaglanden
Opdracht: Intern onderzoek naar reeds verrichtte verkopen van uitpondprojecten van de afgelopen tien jaar.
Doel: Juridische status bepalen van verkopen met een onjuiste vermelding van de aanwezigheid van asbest.
Aanvang: juli 2002
Duur: circa 3 maanden (parttime, afgerond)

Opdrachtgever: Particulieren in regio Haaglanden
Opdracht: Het bemiddelen bij de afhandeling van een foutief verlopen verkooptransactie tussen een particulier en een makelaar.
Doel: Het komen tot een voor beide partijen bevredigende oplossing.
Aanvang: juli 2002
Duur: doorlopend (parttime)

Opdrachtgever: Particulieren in regio Haaglanden
Opdracht: Het bemiddelen bij de aankoop van woningen.
Doel: Het zorgdragen voor het correct verwerven van een privé-woning voor opdrachtgever.
Aanvang: juli 2002
Duur: doorlopend (parttime)


Opleiding interimmanager

Opleidingen

2005 - 2007
Universiteit, (Leidse Universiteit), Rechten voor Professionals.
volledige rechtenopleiding in verkorte deeltijd, stopgezet)

mei 2004
Vakopl., (Ned. Opl. voor Vastgoed Management), Rekenen op uw vastgoed.

najaar 2001
Universiteit, (Erasmus Universiteit Rotterdam), module Huurrecht.

oktober 2000 - mei 2001
Post HTO, (Haagse Hogeschool), Vastgoedmanagement.
Diploma behaald.

september 1997 - mei 1999
Vakopl., (Bestuursacademie Randstad), Heffings Ambtenaar Lokale Overheden.
Diverse certificaten behaald waaronder Wet WOZ.

1996
Vakopl., (Stichting Vakexamen Makelaardij), Wet WOZ.
Diploma behaald.

augustus 1993 - mei 1995
Vakopl., (Stichting Vakexamen Makelaardij), Makelaar / Taxateur.
Diploma behaald.

augustus 1987 - juni 1993
HBO, (Haagse Hogeschool), Facilitair management.
Diploma behaald.

augustus 1986 - juni 1987
HBO, (TH Rijswijk), Werktuigbouwkunde.


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Bedrijfsonroerendgoed, Verkoop, Projectbegeleiding

Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :