Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Interim manager

Interim manager

Werkervaring interimmanager

10/2009 - 02/2010 Achmea
Functie: Teamleider (via Marcq coaches en supervisors)

Situatie
Verzekerden mogen elk jaar per 1 januari overstappen naar een andere zorgverzekeraar. Tot 1 januari mogen verzekerden hun huidige verzekering opzeggen. De nieuwe zorgverzekering moet uiterlijk 31 januari afgesloten zijn. Deze periode kenmerkt zich bij zorgverzekeraars door een piek in het aanbod van calls over de nieuwe polissen. Dit levert een behoorlijke druk op de dienstverlening via het callcenter.

Taken
Het realiseren van een zo hoog mogelijke salesconversie.
Een service level van boven de 80%.
Een zo laag mogelijk available percentage.
Het opleiden van de Senior in het team tot Teamleider.
Zorgen voor klantgesprekken met een uitstekende kwaliteit.

Aanpak
- Uitvoeren van een actief HR- en verzuimbeleid.
- Regelmatig meeluisteren met klantgesprekken en feedback geven op de gesprekskwaliteit.
- Inzichtelijk maken en bespreken van team- en individuele resultaten.
- Maandelijks Medewerkers Tevredenheids Onderzoek uitvoeren, resultaten bespreken en acties bepalen.
- Senior in het team intensief coachen in het uitvoeren van teamleiderstaken.
- Voeren van werkoverleggen.

Resultaat
Opdracht loopt nog tot 15 januari 2010.

11/2008 - 02/2009 Nuon
Functie: Projectleider (via BRW)

Situatie
In April 2008 begon Nuon met het implementeren van COPC. Daarvoor zijn projectteams opgezet, in deze projectteams zijn de producten die nodig zijn voor het implementeren van COPC ontwikkelt. Per oktober 2008 is een start gemaakt met het daadwerkelijk implementeren van deze producten op de afdelingen. In december 2008 vond de eerste interne COPC audit voor COPC 2.4 Transaction Monitoring plaats.

Taken
Coordineren implementatie van COPC voor Nuon R&B CCC Service West.

Aanpak
- COPC implementatie overleggen gepland en voorgezeten.
- Opzetten en voortgang bewaken van de planning van de implementatie.
- Mentorteam opgezet voor medewerkers die herhaaldelijk zakken bij de kwaliteitsmetingen.
- Communicatie naar de teamleiders en medewerkers verzorgd.

Resultaat
Nuon R&B CCC Service West kreeg goede resultaten voor de interne COPC audit december 2008: approach 100% en deployment 68%

06/2008 - 11/2008 Nuon
Functie: Projectleider (via BRW)

Situatie
Nuon R&B CCC Service heeft een hoge uitstroom van (nieuwe) medewerkers en krijgt de nieuwe uitzendpartner Start.

Taken
Implementatie van de nieuwe uitzendpartner Start voor Nuon R&B CCC Service coördineren.
Instroomproces coördineren en verbeteren.

Aanpak
- Via maandelijkse hoofdpuntenrapportage de contractafspraken tussen Nuon en uitzendpartner Start gemonitord.
- Actie ondernomen bij knelpunten.
- Coördinatie van het uitzetten van de vacatures.
- Rapportage ontwikkelt voor het inzichtelijk maken van alle resultaten van het instroomproces: kwaliteit uitzendkrachten, op tijd leveren uitzendkrachten, uitstroom in de training en de eerste maand na de training, kwaliteit van de training, kwaliteit van de begeleiding na de training op de werkvloer.
- Overlegstructuur opzetten en coördineren voor het verbeteren en monitoren van de resultaten in het instroomproces.
- Minimale skill-lijsten voor Service opgezet.
- Volgdocument ontwikkelt voor het bijhouden en evalueren van de testresultaten in de werving, training en de eerste maand op de werkvloer.
- Adviezen gegeven m.b.t. het ontwikkelen van de nieuwe wervingstest.

Resultaat
Verbetering van de kwaliteit en het op tijd leveren van uitzendkrachten.
Training beter aan laten sluiten op het werk in de praktijk.
Kwaliteit van de ondersteuning na de training verbetert.

04/2008 - 06/2008 Nuon
Functie: Projectleider (via BRW)

Situatie
Nuon R&B CCC Service West heeft een hoge gemiddelde afhandeltijd van de binnenkomende klantgesprekken. Nuon wil weten hoe dit komt en verwacht een aanpak om de afhandeltijd naar beneden te brengen.

Taken
Uitvoeren analyse van de afhandeltijd.
Aanpak om de afhandeltijd naar beneden te brengen.

Aanpak
- Gegevens van de afhandeltijd over heel 2007 verzamelen en analyseren.
- Rapportage ontwikkelt die op individueel niveau laat zien wat de gemiddelde afhandeltijd is, of deze aan de norm voldoet en of er vorderingen zijn gemaakt.

Resultaat
Constante daling van de gemiddelde afhandeltijd over 2008.

01/2007 - 03/2008 Nuon
Functie: Teamleider (via BRW)

Situatie
Het team binnen Nuon R&B Service West bestond voor een groot gedeelte uit nieuwe medewerkers en uit "oud"-medewerkers die veel kennis hadden, maar onderpresteerden. Daarbij pakten de coaches in het team niet proactief hun taken op. Bij de "oud"- medewerkers was er sprake van een hoog verzuimpercentage. Nuon wilde de prestaties van het team verbeterd zien.

Taken
Verantwoordelijk voor de doelstellingen en het goed functioneren van twee teams van 15 frontoffice medewerkers.
Drie nieuwe teamleiders inwerken en begeleiden in hun nieuwe functie als teamleider.

Aanpak
- Uitvoeren van een actief HR- en verzuimbeleid.
- Regelmatig meeluisteren met klantgesprekken en feedback geven op de gesprekskwaliteit.
- Inzichtelijk maken en bespreken van team- en individuele resultaten.
- Maandelijks Medewerkers Tevredenheids Onderzoek uitvoeren, resultaten bespreken en acties bepalen.
- Coaches in het team intensief coachen in het voeren van coachingsgesprekken en het proactiever uitvoeren van hun functie.
- Voeren van werkoverleggen.

Resultaat
De prestaties en het functioneren van twee teams verbeterd.
Drie goed ingewerkte nieuwe teamleiders.

09/2005 - 09/2006 Debitel
Functie: Teammanager

Verantwoordelijk voor de doelstellingen en het goed functioneren van een team van 12 frontoffice medewerkers. Aanpak: het uitvoeren van een actief HR en verzuimbeleid, regelmatig meeluisteren met klantgesprekken en feedback geven op de gesprekskwaliteit. Hiermee de prestaties en het functioneren van het team verbeterd.

10/2004 - 08/2005 Univé
Functie: Teammanager

Verantwoordelijk voor de doelstellingen en het goed functioneren van een team van 18 frontoffice medewerkers. Aanpak: het uitvoeren van een actief HR en verzuimbeleid, regelmatig meeluisteren met klantgesprekken en feedback geven op de gesprekskwaliteit en het inzichtelijk maken en bespreken van team- en individuele resultaten. Hiermee de prestaties en het functioneren van het team verbeterd. Tevens rapportage ontwikkelt om de team- en individuele resultaten beter inzichtelijk te maken.


Opleiding interimmanager

2009 - 2012 HBO Toegepaste psychologie – Uitstroomvariant Arbeid en organisatie

2009 - 2009 Prince2 Practitioner
Prince2 is een gestructureerde, generieke methode voor effectief projectmanagement.

2008 - 2008 Prince2 Foundation
Prince2 is een gestructureerde, generieke methode voor effectief projectmanagement.

2007 - 2007 COPC Registered Coordinator
Het COPC Performance system is een werkmodel voor klantgerichte organisaties.
Bedrijfsdoelstellingen, processen (HR), middelen en performance worden volgens dit model ingericht en structureel bewaakt, waardoor kosten verlaagd worden en kwaliteit en klanttevredenheid toenemen.

2007 - 2007 Process express
Ontwerp en analyse op het gebied van bedrijfsprocessen.

1998 - 2002 HBO Onroerend Goed Management


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Ilse zet zich graag in om samen met anderen doelen te bereiken. Als teamleider streeft ze naar een goed evenwicht tussen controle over en het geven van verantwoordelijkheid en vrijheid aan medewerkers. Naast het leidinggeven aan een team kijkt ze ook hoe er binnen de afdeling processen en prestaties verder kunnen worden verbeterd. Ilse spant zich actief in om concrete resultaten en/of doelstellingen te halen. Bij tegenslag geeft ze niet op en houdt de uitgezette lijn voor ogen. Daarbij werkt ze zelfstandig en is in staat zelf nieuwe taken op te pakken en problemen op te lossen.

Talenkennis interimmanager

Nederlands Mondeling Moedertaal
Schriftelijk Uitstekend
Engels Mondeling Uitstekend
Schriftelijk Goed



 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :