Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Financieel Manager

Financieel Manager

Werkervaring interimmanager

Bank - Import en Exporthandel - Detacheringsbedrijf - Kantoorinstallatie - Technische Installaties


LOOPBAANOVERZICHT

Periode april 1999 tot heden
Branche Detachering
Functie Financieel manager
Werkzaamheden
• Opzetten (het bedrijf is geheel nieuw opgezet) en voeren van administratie en loonadministratie van diverse B.V.’s in de organisatie
• Opzetten en voeren van een fakturatie- en registratiesysteem voor gedetacheerde mensen, waarin de gewerkte en overige uren wordt bijgehouden.
• Verzorgen van aangiften omzet- en loonbelasting van alle bedrijven in zowel de fiscale eenheid als afzonderlijk
• Leiding geven en mede verwerken van de totale administratie van de moeder- en dochtermaatschappijen, debiteuren- en crediteurenadministraties, telebanking, kas-administratie, debiteurenbewaking en credi-teurenbetalingen.
• Samenstellen van zowel de normale als geconsolideerde Balans en Winst- en Verliesrekening.
• Samenstellen voorlopig jaarrapport.
• Samenstellen van tussentijdse rapportages en samenstelling budgetten
• Onderhouden van contacten met banken, verzekeraars e.d.
• Zelfstandig bevoegd tot het doen van alle betalingen naar zowel crediteuren als personeel (salaris)



Periode augustus 1997-april 1999
Branche Im- en exporthandel
Functie Financial manager
Werkzaamheden
• Opzetten en voeren van loonadministratie
• Opzetten en voeren van een fakturatie- en inkoopsysteem AGF, waarin de voorraad wordt bijgehouden voor zowel im- als export en binnen- als buitenland.
• Verzorgen van aangiften omzet- en loonbe-lasting
• Verwerken van de totale administratie van de moeder- en dochtermaatschappijen, waaronder banken in diverse valuta’s, debiteuren- en crediteurenadministraties, telebanking, kas-administratie, debiteurenbewaking en credi-teurenbetalingen.
• Samenstellen van zowel de normale als geconsolideerde Balans en Winst- en Verliesrekening.
• Samenstellen voorlopig jaarrapport.
• Samenstellen van tussentijdse rapportages
• Onderhouden van contacten met banken, verzekeraars e.d.



Periode april 1988-september 1996
Branche Zakelijke dienstverlening
Functie Eigenaar administratie- en Adviesbureau
Werkzaamheden
• Verzorgen van de totale administratie van ondernemingen in het MKB
• Aangiften omzet-/loon-/vennootschaps-en dividendbelasting
• Opzetten en verzorgen van loonadministraties
• Samenstellen balans, winst- en verliesrekening
• Samenstellen gewone en geconsolideerde jaarrapporten
• Geven van adviezen op fiscaal en administratief gebied.
• Helpen van ondernemingen bij het opstarten van een bedrijf.


Periode januari 1984–april 1988
Branche Zakelijke dienstverlening
Functie groepschef beleggingsadministratie voor zowel
hypotheken als onderhandse geldleningen
Werkzaamheden
• Geven van leiding aan 15 mensen
• Controleren en fiatteren van ingevoerde gevens.
• Optimaliseren van computerprogramma’s voor hypotheken en geldleningen.
• Onderhouden van contacten met notarissen, de gemeente en bedrijven.



Periode februari 1980–december 1983
Branche Industriële dienstverlening
Functie hoofd boekhouder
Werkzaamheden
• Geven van leiding aan 3 medewerkers
• Verzorgen van de totale administraties van zowel moeder- als 3 dochtermaatschappijen
• Automatiseren van de voorraadadministratie en de gewone administratie
• Uitvoeren van alle overige administratieve werkzaamheden


Periode juni 1977–januari 1980
Branche Overheid
Functie hoofd administrateur
Werkzaamheden
• Verzorgen van de totale administratie
• Retributie-administratie
• Verzorgen van subsidieaanvragen
• Verzorgen salarisadministratie voor 125 medewerkers
• Bijwonen, verzorgen en notuleren van bestuursvergaderingen.
• Bijwonen van de maandelijkse regionale administrateuren overleg.
• Verzorgen van de jaarcijfers van de stichting



Periode augustus 1974–juni 1977
Branche Zakelijke dienstverlening
Functie hoofd boekhouding
Werkzaamheden
• Geven van leiding aan 4 medewerkers
• Verzorgen van de totale administratie
• Automatiseren van de boekhouding en de fakturatie (in het magazijn)
• Aangifte omzet-/loonbelasting
• Samenstellen van balans en winst- en verliesrekening
• Samenstellen voorlopig jaarrapport


Periode februari 1971–augustus 1974
Branche Financiële dienstverlening
Functie bankemploye, daarna hoofd giro- en boekhoudafdeling
Werkzaamheden
• Verantwoordelijk voor het uitzoeken van 3 jaar rekeningcourant verhouding tussen het eigen kantoor (hoofd van 3 bijkantoren) en het hoofdkantoor.
• Kas avondopenstellingen eigen kantoor en bijkantoren
• Geven van leiding aan 7 medewerkers van de afdeling giro
• Zelfstandig automatiseren van de clientenadministratie en automatische overboekingen
• Verantwoordelijk voor de boekhoudafdeling (vanwege het goed verdelen en delegeren van het werk op de giro afdeling)




Opleiding interimmanager

ULO -PB - MBA - Middenstand - Horeca
Certificaat Leidinggeven voor Financials
Certificaat Excel voor Financieel Managers
Diverse cursussen Afas Profit - King - Exact en diverse andere cursussen.


Talenkennis interimmanager

Nederlands en Engels

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :