Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

flexbureau manager/inkoper/projectmanager ICT

flexbureau manager/inkoper/projectmanager ICT

Werkervaring interimmanager

Werkervaring
Projectleider a.i. Arbeidstijdmanagement in een ziekenhuis, verpleging en verzorgingshuizen St Anna Zorggroep In Geldrop 2010 tot heden
Het project Arbeidstijdmanagement maakt onderdeel uit van het Management Development programma.
Ik fungeer binnen de organisatie als trekker van ‘Roosteren Nieuwe Stijl’. Het doorbreken van de heersende cultuur maakt hier ook een belangrijk onderdeel van uit.
• Projectleider voor het traject capaciteitsplanning waarbij de zorgvraag per afdeling in kaart wordt gebracht en daaruit volgt vervolgens het volume aan benodigde personele uren.
• Projectleider voor de inrichting en implementatie software van een kwalitatief sterk flex-/loopbaanpool. In zijn algemeen doen van verbetervoorstellen voor het vergroten van de flexibiliteit, inzetbaarheid en mobiliteit van medewerkers in het primaire proces alsmede implementatie van de ondersteunende software.
• Verrichten van inventariserend onderzoek en doorvoeren van verbetervoorstellen in de huidige wijze van roosteren. De Projectleider stuurt daarin ook de Applicatiebeheerder aan mbt onderzoek van de huidige applicatie.
• Leidinggevenden voorzien van stuurgetallen en hen ondersteunen bij het in beeld brengen van de fluctuaties in het werkaanbod (productieschommelingen) en hoe daar de personele bezetting optimaal op af te stemmen.
• Oppakken van aspecten binnen het MD programma, als ook andere PO&O voorkomende vraagstukken/projecten.
Projectleider a.i. prestatieindicatoren planning en beleid in ziekenhuis Tiel Rivierenland 2010 tot heden
Het vertalen van een projectplan en jaarplannen in haalbare doelen en het formuleren van prestatieindicatoren. Doelen:
- Integratie van prestatie- en kwaliteitsindicatoren (PKI) in de planning en control cyclus van het ziekenhuis.
- Implementatie van het proces dat loopt van het bepalen van de indicatoren tot en met het tijdig aanleveren van indicatoren.
- Automatiseren van de processen
- Tijdige aanlevering van externe indicatoren aan IGZ en Zichtbare Zorg 2010
- Stappen die daarbij onder andere de revue zullen passeren zijn: actieplan opstellen, inventariseren van de gewenste PKI in alle geledingen van het Ziekenhuis (van Raad van bestuur tot specifieke units), prioriteren, zorgdragen voor vertaling tbv datawarehouse.
Resultaat: Door middel van de ontwikkelde prestatie-indicatoren beheersing van het kwalitatieve proces opdat gestelde strategische kwaliteitsdoelen gehaald worden.
Overlegpartners zijn de ondersteunende diensten, het lijnmanagement, de medische staf en de raad van bestuur.



• Freelancer maart 2008 t/m september 2009
projectleider Kinderopvang maart 2008 T/m september 2009

• Project reorganisatie
Reorganisatie geleid en geïmplementeerd naar aanleiding van de zelf geschreven notitie reorganisatie. Functionele aansturing van het management van de organisatie. Prestatie indicatoren verder doorontwikkeld en geïmplementeerd naar aanleiding van het zelf geschreven projectplan. Het leiden van de projectgroep reorganisatie en de werkgroepen. Rapporterend aan de directeur bestuurder.
• Project ICT
ICT Infrastructuur opgezet,gestructureerd en geïmplementeerd. Dit betekent inventarisatie toenmalige organisatie en de nieuwe situatie tegen elkaar afgezet. Naar aanleiding hier van een advies geformuleerd naar de organisatie voor een nieuwe infrastructuur. Tender traject ingezet en geleid voor de inkoop van een externe beheer partijen . Met de nieuwe leveranciers de implementatie ingezet en uitgevoerd voor de gehele organisatie
• Project implementatie software
Implementatie van een nieuw software pakket ter ondersteuning van primair proces en ten behoeve van het managementinformatie systeem . Vertaalslag gemaakt van de functionaliteit naar het softwarepakket. Inrichting van het pakket binnen de organisatie. Vervolgens het trainen van de medewerkers . Klankbord voor de organisatie en contactpersoon naar de leveranciers.
• Ontwikkelen van een nieuwe digitale documentenstructuur voor de organisatie.


Randstad Uitzend bureau augustus 2007 t/m september 2008
• Regiomanager

Operationeel/tactisch manager, aansturen van meerdere locaties in een regio. Aandachtsgebieden operationeel excelence, dat wil zeggen het inzetten van middelen ten behoeve van de efficiency en effectiviteit van het primair proces. Aansturen van het personeel. Realiseren van gestelde omzet doelen. Relatiebeheer en acquisitie inzake uitbreiding van de klantenportfolio.


Ayton 2006 t/m augustus 2007
• Consultant

Ayton is een bedrijf dat organisaties in de zorg ondersteunt in hun flexibiliseringsvraagstukken met betrekking tot de personeelsinzet.
• Projectleider/consultant voor onderstaande projecten:
• Voor een V&V organisatie in Den Haag een project geleid om van decentrale roostering naar centrale roostering te komen (een intern flexbureau opgezet). Tevens de implementatie van een flexibele schil van medewerkers waardoor er meer capaciteit uit de bestaande formatie gehaald kon worden. Implementatie van een softwarepakket ter ondersteuning van het interne flexbureau.
• Voor een VGZ instelling in Arnhem een project geleid inzake het opzetten van een basis roostersystematiek om een efficiëntere inzet van medewerkers alsmede een kostenverlaging te bewerkstelligen. Daarbij moest de roostersystematiek aansluiten bij de dienstverlening van het interne flexbureau.
• Onderzoek en advies inzake een flexibiliseringvraagstuk met betrekking tot personeelinzet dat moest leiden tot meer mobiliteit, flexibiliteit en kostenverlaging binnen een V&V organisatie in Groningen.


DPA Supply Chain people 2004 tot 2006
• Consultant Werving&Selectie/Detachering

DPA is een organisatie gespecialiseerd in inkoop, logistiek en operations op gebied van advies, detachering en werving&selectie.
Voeren van gesprekken bij (potentiële) opdrachtgevers waarbij de organisatie en functie in kaart wordt gebracht. Verantwoordelijk voor de search van kandidaten, het verwerken van verkregen informatie, het opmaken en plaatsen van advertenties en het opstellen van rapportages voor opdrachtgevers. Tevens zorg dragen voor relatiebeheer en acquisitie inzake uitbreiding van de klantenportefeuille.
• consultant
Consultant voor onderstaande projecten:
Een tendertraject opgezet en uitgevoerd inzake het wagenpark van DPA Financial People en DPA Supply Chain People
Voor het Amphia ziekenhuis in Breda een onderzoek en analyse gedaan betreffende de interne logistiek
Onderzoek en analyse gedaan voor de MTZ Zorggroep(nu stichting Careyn) in Rotterdam op gebied van inkoop en daarmee knelpunten en besparingen in kaart gebracht.
Inkoopmanager voor de productgroep verpakkingen op het hoofdkantoor van Albert Heijn in Zaandam.


MCI 2003 t/m 2004
• International Account manager .

MCI is een internationaal telecomprovider.
Verantwoordelijk voor het adviseren van klanten en prospects op gebied van telecom oplossingen alsmede contracten en onderhandelingen en implementatie van projecten. Omzet verantwoordelijk. Functioneel aansturen van technische consultants, projectleiders en contractmanagers.


Getronics 2000 t/m 2003
• Accountmanager voor het Ministerie van Justitie.

Verantwoordelijk voor het adviseren van klanten en prospects op gebied van totale ICT-dienstverlening alsmede contracten en onderhandelingen en implementatie van projecten. Omzet verantwoordelijk. Functioneel aansturen van technische consultants, projectleiders, commercieel binnendienst medewerker.


Comitco 1999 t/m 2000
• Projectassistent

Voor een groot project bij KPN mobiel inzake klanttevredenheid binnen Europa.
Nederlandse Gids 1997 t/m 1998
• Adviseur
De Nederlanse Gids was een makelaar voor het Midden- en klein bedrijf.
Adviseur inzake het behartigen van de belangen van klanten inzake de verkoop van hun bedrijf. Verantwoordelijk voor verkoopstrategie en contacten hiervoor onderhouden met zowel (potentiele)kopers en klanten. Verkoop onderhandelingen voeren.


Kafi 1996 t/m 1997
• Juridisch medewerker

Kafi is een kadestraal en- financieel adviesbureau.
Juridisch project medewerker betreffende een project voor het afhandelen van bezwaarschriften inzake de Wet Onroerend Zaak Belasting.

Opleiding interimmanager

Opleidingen
Havo 1989
Dag Hammerskjold in Assen diploma

Hanze Hogeschool Groningen 1993
HBO, Communicatie en Management diploma

Hogeschool Rotterdam en Omstreken 1995
HTS ,Technische Bedrijfskunde diploma

Cursussen

ITIL
Prince I
Verschillende trainingen op gebied van commerciële vaardigheden
Presentatie technieken
Conceptueel verkopen
Management Development Traject (commerciële trainingen,Situationeel Leiderschap, conflicthantering, persoonlijk leiderschap)
STAR-methodieken
Inkoop Auditor
Wet- en regelgeving Sociaal recht
Europese aanbestedingen

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

resultaat gericht
daadkrachtig
innovatief
ondernemend
generalist maar met oog voor details en processen
flexibel
creatief


Talenkennis interimmanager

Nederlands uitstekend in woord en geschrift
Engels uitstekend in woord en geschrift
Duits goed in woord en geschrift
Frans matig in w


 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :