Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Interim senior consultant, trainer.

Interim senior consultant, trainer.

Werkervaring interimmanager

Werkervaring

Maart 2009- heden Zelfstandig ondernemer
Diverse diensten op het gebied van personeel, advies en bemiddeling, waaronder:
* Werving & Selectie
* Interim recruitment, werving & selectie, advies
* Trainingen
* Recruitment, w&s van starters op MBO en HBO niveau


December 2007-Juni 2009
Senior Consultant en Teamleider Sales & Marketing InternetRecruitment Group (fulltime 40 uur)
Werkzaam als Senior Consultant voor een werving & selectiebureau, gespecialiseerd in recruitment via online tools. MBO+/HBO/WO Sales & Marketing, Overheid, Finance en IT personeel.
- Generen van new business
- Offertes en samenwerkingsovereenkomsten opstellen en onderhandelingen voeren
- (online) recruitment voor corporate partnerships
- Headhunting executives
- Bemiddeling kandidaten
- Relatiebeheer
- Klant- en prospectbezoek
- Accountplannen opstellen en uitvoeren
- Relaties en prospects adviseren over online recruitment tools
- Aansturen, coachen en leidinggeven aan Sales & Marketing junior recruiters
- Verantwoordelijk voor opzet en uitrollen van divisie Sales & Marketing
- Volledig P&L verantwoordelijk
Extra projecten bij deze werkgever: Trainen van junior recruiters, schrijven van teksten bedrijfsbrochures en website, ontwerp en implementatie procedures recruitmentcenter.
Reden vertrek: Bedrijf besloot alle activiteiten te staken; ontslag wegens bedrijfseconomische redenen.
April 2006-December 2007
Reïntegratie consulent jongeren/Jobcoach Stichting Mind at Work (fulltime 36 uur)
Jongeren in project Meerwerk begeleiden in hun weg naar arbeid, stage, werkervaringsplaats, BOL/BBL opleidingen. Specifieke doelgroep: jongeren die het praktijkonderwijs hebben afgerond (VSO/MLK) met uiteenlopende problematiek.
- Coachen van jongeren, ouders en omgeving.
- Actief maatwerk arbeids of stageplaatsen genereren en zorgdragen voor een correcte arbeidsmarktcommunicatie.
- Begeleiden van bedrijven/werkgevers bij subsidieaanvragen en informeren over wet en regelgeving.
- Intake, loopbaan en begeleidingsgesprekken voeren met cliënten en ouders.
- Pro-actieve rol spelen als vertegenwoordiger van project Meerwerk in het netwerk.
- Contacten onderhouden met netwerkpartners d.w.z. zorginstellingen, onderwijs, CWI, gemeente(n), hulpverlening, UWV.
- Individuele begeleiding bieden op de werkplek en jobcoaching
- Bepalen passendheid werkplek, rapporteren aan opdrachtgevers, administratie in database.
- Overleg en samenwerking met arbeidsdeskundigen en psychologen.
- Initiëren van marketing-acties ten behoeve van duurzame plaatsing van kandidaten en het genereren van nieuwe werkplekken.
Extra projecten bij deze werkgever:
April 2006-December 2007: Leiding geven aan en het selecteren van kandidaten voor de Schoolverlatersgroep, onderwijsprogramma hiervoor samenstellen en inrichten i.s.m. docent.
Februari 2007: Trainingsprogramma samengesteld voor On Stage.
April 2007: Ingezet voor het geven van een presentatie over jobcoaching in de praktijk, voor 50 arbeidsdeskundigen uit de regio Midden.
Juni 2007: Gastcollege gegeven aan laatstejaars studenten Gedragswetenschappen aan de Universiteit van Amsterdam, over begeleiding en coaching van jongeren met lichte mentale retardie op de werkplek.
Reden vertrek: aanbod baan met doorgroeimogelijkheid tot senior.
Oktober 2005-april 2006
Reïntegratie Trainer-Coach Hudson Human Capital Solutions (fulltime 40 uur)
Reïntegratiecliënten terug leiden naar de arbeidsmarkt. Hoofdtaken binnen deze functie zijn:
- Het coachen en trainen van cliënten (fase 2/3/4, bijstand en NUG)
- Actief vacatures voor hen werven ter bevordering van uitplaatsing naar werk.
- Intake gesprekken voeren, digitale assessments afnemen
- Caseload management
- Acquisitie, relatiebeheer met bedrijven en gemeentes
- Rapporteren aan opdrachtgevers
- Groepstrainingen en coachings geven
- Individuele begeleiding
- Trajectplannen schrijven
- Administratie in database
- Nazorg bieden.
Extra projecten bij deze werkgever:
Projectleider organisatie van regionale banenbeurs.
Reden vertrek: Door reorganisatie geen verlenging contract
November 2004- Oktober 2005
Consultant Manpower (fulltime 40 uur)
Werkzaam op de vestiging van Manpower Lelystad.
- Inschrijven en screenen van uitzendkrachten
- werving en selectie van kandidaten
- administratieve taken en planningen maken voor commerciële activiteiten
- uren verwerking
- offertes maken en berekenen
- bezoekrapporten maken
- acties verwerken in het systeem Power Base.
- commerciële activiteiten als koude acquisitie, zowel telefonisch als in de buitendienst.
- Afspraken maken in het MKB segment tot 150 medewerkers
- relatiebeheer m.b.t. eigen portefeuille en die van collega’s
- eigen relatieportefeuille uitbreiden
- marktonderzoeken
- uitzendkrachten begeleiden
- evaluaties en opleidingsplannen uitvoeren.
Reden vertrek: Aanbod baan bij Hudson
December 2003- December 2004
Junior Accountmanager Guestlist.nu (fulltime 40 uur)
Werkzaam als accountmanager bij de uitgeverij Bron Media C.V. , welke het nightlife magazine “Guestlist.nu” uitgeeft in de gehele randstad. Onder mijn werkzaamheden vielen de hoofd- en eindredactie van de artikelen en interviews, advertentie verkoop, Public Relations in de regio Rotterdam/Den Haag, research en het zelf schrijven van interviews, alsmede het werven en selecteren van oproepkrachten voor de nacht en dag distributie. Relatiebeheer, koude acquisitie (telefonisch), offertes opstellen.
Reden vertrek: bedrijf failliet
2002-2003
Verkoopmedewerker Specsavers (fulltime 38 uur)
Werkzaam als fulltime verkoopmedewerker bij Specsavers Opticiens te Zwolle. Montuuradvies, sterkte berekening, assistent contactlens specialist.
Werkervaring Bijbanen/parttime:

1996-2001
>Werkzaam bij een kleding in- en exportbedrijf genaamd Bemontex B.V. te Nieuwegein, bekend van het kledingmerk 'Life Line'. Begonnen in het magazijn, later licht administratief werk verricht op de afdeling boekhouding. Tevens werkzaam als vervangend receptioniste voor langere vakantieperioden en als assistente op de inkoop, styling en binnendienst.
1999-2002
>Werkzaam als verkoopmedewerker bij het bedrijf Leenbakker te Dronten. Later overgeplaatst naar de vestiging van hetzelfde bedrijf in Zwolle. (parttime 20-28 uur) ->Werkzaam als telemarketeer bij het financieel advies-kantoor Ferwerda&Partners te Zwolle. (parttime 28 uur)
>In 2001 en 2002 werkzaam als promotiemedewerker op de HORECAVA in de Amsterdam RAI (1 x per jaar 5 dagen fulltime)
>Werkzaam als verkoopmedewerker bij Formido Bouwmarkt te Wezep. (parttime 28 uur)

Extra Curriculair

1998-2004
- Lid van de Jongeren Adviesraad Dronten, opgericht in samenwerking met de gemeente Dronten, met als voornaamste doel jongeren te betrekken bij politieke zaken en de wensen van jongeren naar voren te laten komen. Begonnen als secretaris- notulist, later benoemd tot Voorzitter.
- Lid van de vereniging Jongeren19Nu en daar werkzaam als vrijwilliger en redactrice bij het clubblad ‘de Sgakel’.
1999-2000
- Lid van een vast panel in een radioprogramma van Omroep Flevoland; 'Het Stamcafe'. Een programma waarin de panelleden de dagelijkse gebeurtenissen uit het nieuws ter discussie brengt.
1999-2004
- Werkzaam als hoofdredactrice en oprichter van een jongerenpagina genaamd D-Mail in het provinciale huis- aan huisblad 'De Flevopost'.
2000-2003
- Meegewerkt aan de oprichting van een jongeren televisieprogramma genaamd 'Beneden Peil', ingedeeld onder het uitzendprogramma van Omroep Flevoland. In dit programma werkzaam als redactrice en presentatrice.



Opleiding interimmanager

Opleidingen

Middelbare school
1995-2000: HAVO Ichthus College te Dronten
Keuzevakken Engels, Frans, economie, geschiedenis, tekenen- Kunstgeschiedenis (diploma behaald)

Vervolgopleidingen

2000-2002: HBO Journalistiek (propedeuse behaald)

2008-2009: HBO Bedrijfskunde & Management

Certificaten

2002-2003 Specsavers Topclass Kwaliteit: Verkooptechnieken, oogzorg, montuuradvies, contactlenzen advies, optiekkennis. Certificaat behaald (MBO niveau)

2004-2004 Initial Training Manpower: Verkooptechnieken, zakelijk klantencontact, acquisitie, personeelsadministratie, arbeidsrecht, rekenen en onderhandelen. Certificaat behaald (HBO niveau)




Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Competenties: *Overtuigend *Stressbestendig *Ondernemend *Creatief *Resultaatgericht *Initiatiefrijk *Zelfstandig *Leidinggevende ervaring en capaciteiten

Talenkennis interimmanager

Engels, Nederlands

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :