Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Interim Manager

Interim Manager

Werkervaring interimmanager

Vestigingsmanager Uitzendbureau / Project manager
Projectomschrijving: het opnieuw in de markt zetten van de vestiging op commercieel gebied.
Implementeren van nieuwe werkwijze ten aanzien van de diverse administratieve processen, gelet op effectiviteit en efficiency.
Aansturen en coachen van 2 medewerkers mede gericht op de nieuwe benadering en de dagelijkse werkzaamheden,
Opstellen van voorstellen, offertes, overeenkomsten,
Produceren van week & maandrapportages, Opstellen van jaarplan, zowel financieel als commercieel, met betrekking tot de vestiging en de verdere uitbouw hiervan,
Opstellen van bezettingsanalyses ten aanzien van telefoon & receptieposten.
Begeleiden van klant (contactpersoon) in veranderingstrajecten ten aanzien van werkwijze, effectiviteit van de medewerkers en klantgerichte benadering.
In twee jaar een stijging in omzet & marge gerealiseerd van 60% ten op zicht van het voorgaande jaar..

Rooms Division Manager / Projectmanager nieuwbouw Hotel
Yield & Revenue Manager
Hoofdtaak: het optimaliseren van de bezetting met de juiste kamer & banqueting zaal prijzen.
Verantwoordelijk voor de afdelingen receptie, kamer- & zaalreserveringen en Huishouding daarnaast aansturen van de sales afdeling in onderhandelingen met zakelijke klanten.
Aansturen, coachen, begeleiden en motiveren van vier afdelinghoofden, met in totaal 30 vaste medewerkers en 20 parttime medewerkers.
Uitvoeren van Yield- en Revenue management voor optimalisatie van de omzet en beheer van de kosten.
Beheren en aanpassen van de diverse Yield- en Revenue systemen binnen de organisatie.
Plaatsvervanger van directeur bij afwezigheid,
Opzetten en verzorgen van diverse klantgerichte trainingen.
Projectmanager van het uitbreidingsproject van de nieuwbouw. Verdubbeling van de capaciteit op gebied van kamers en banqueting. Hierbij een cultuur veranderingstraject opgezet en uitgevoerd met betrekking tot de betrokkenheid van de werknemers bij de uitbreiding en de effecten hiervan.
Lid directie / management team.

Sales Manager
Verantwoordelijk voor het account beheer op zowel de zakelijk als de toeristische markt.
Opstellen van het Sales en Marketing plan (inclusief sales actie plan)
Aansturen van 1 stagiaire voor de administratieve taken op de afdeling.
Opzetten van een geautomatiseerd account beheer systeem.
Lid management team.

Banqueting Manager
München (Duitsland)
Operationele verantwoordelijkheid voor alle congressen, vergaderingen, presentaties, evenementen en bijeenkomsten. Aansturen van een team van 15 medewerkers.

Banqueting Sales Manager
Verantwoordelijkheid voor de verkoop alle congressen, vergaderingen,
presentaties, evenementen en bijeenkomsten. Opstellen van offertes en sluiten van overeenkomsten.



Opleiding interimmanager

Hogere Hotelschool Den Haag
Hogeschool voor bedrijfsorganisatie Den Haag

Stages voor de Hogere Hotelschool Den Haag.

* Praktijk stage: “The Ritz “ London (England) opzetten van een out-side catering department na uitvoeren van haalbaarheidstudie.

* Management stage: IBIS Badhoevedorp & Nhere (Hoofdkantoor IBIS Nederland)
- Uitvoeren van alle werkzaamheden op de afdeling Personeelszaken,
- Opzetten van een geautomatiseerd salaris verwerkingssysteem voor alle IBIS hotels in Nederland. Verlonen van alle medewerkers van de IBIS Hotels in Nederland.


HAVO
Bedrijfs Hulpverlening, (reanimatie en EHBO)
ARTA Medewerker uitzend bureau (betaande uit twee onderdelen, te weten branche kennis en sociale wetgeving. )
NIMA A (onderdeel van het funda behaald aan de Hogere Hotelschool Den Haag)
Train de Trainer (diverse trainingsdagen gevolgd om de trainers didactiek eigen te maken)
HMP Coaching (gericht op de individuele ontwikkeling van medewerkers, op basis van capaciteiten, ervaring en kennis opzetten van een persoonlijk ontwikkelingsplan aangevuld met eventuele trainingen)
STAR, intervieuw methodiek volgens welke een duidelijk beeld van de capaciteiten van de kandidaat geschets kan worden.


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Communicatief, duidelijk in mijn overdracht van kennis. Ik weet helder en duidelijk te formuleren. Waarbij regelmatig de ontvangen getoetst wordt op de juistheid van de informatie.
Leiderschap, mijn stijl kan zich typeren als het sturen op verantwoordelijkheden van de medewerkers binnen een gesteld kader. Delegeren van verantwoordelijkheden en het stimuleren van de ontwikkeling van medewerkers.
Time management, duidelijk tijdspad voor ogen binnen welke zaken gerealiseerd dienen te worden. Daarnaast afspraak is afspraak.
Analytisch, op basis van de gegevens een duidelijk beeld kunnen vormen van een situatie. Vanuit de situatie een aantal scenario's kunnen aangeven volgens welke de situatie zich zal ontwikkelen.
Commercieel, signaleren van kansen en mogelijkheden om de Deal te sluiten. Op basis van de opbouw van een relatie met prospects/klanten het verkrijgen van opdrachten. Mee- en voordenken voor de klant.


Talenkennis interimmanager

Nederlands, moedertaal
Engels, schriftelijk en mondeling: Goed
Duits, schriftelijk en mondeling: Goed
Frans, schriftelijk en mondeling: basis kennis

Overig

Vanuit de ervaringen in de hotellerie veel kennis & vaardigheden opgedaan in veranderings trajecten. Daarnaast aan grotere afdelingen leidinggegeven (+/- 60 fte).
Aangevuld met de ervaring als Vestigingsmanager uitzendbureau met het opnieuw op de "kaart" zetten van een vestiging. Binnen een dalende markt een plus gerealiseerd van 60% ten opzichte van de voorgaande jaren.

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :