Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Strategisch en operationeel Recruitment

Strategisch en operationeel Recruitment

Werkervaring interimmanager

Project ervaring:

- Young Professional Project bij Sogeti, Amsterdam (2004)
Het aanleveren van 40 HBO-BI schoolverlaters om hun carrière vorm te geven bij de organisatie van Sogeti binnen diverse afdelingen (ontwikkelen, ontwerpen, programmeren en beheren van ICT Software)

- Young Professional Project bij CCS, Woerden (2005/2006)
Het aanleveren van 40 HBO-BI schoolverlaters om hun carrière vorm te geven bij de organisatie van Sogeti binnen diverse afdelingen (ontwikkelen, ontwerpen, programmeren en beheren van ICT Software)

- Outbound Call Center agent project bij de Telegraaf in opdracht van ISS Contact Centers, Amsterdam (2007)
Het aanleveren van 50 agents ten behoeve van de Vacaturekrant bij De Telegraaf, in opdracht van ISS Contact Centers

Uitgebreid Curriculum Vitae:

07/2008-heden Consulting B.V. i.o.
Eigenaar
Als zelfstandig consultant voer ik projecten uit op gebied van werving en selectie en recruitment. Daarnaast geef ik advies op het gebied van HR, organisatie en operatie.


11/2007-07/2008 Sabbatical - Rondreis in Europa en Azië


10/2004-10/2007 Logher Group
Consultant
De Logher Group is een werving en selectie bureau die zich richt op de breedte van de arbeidsmarkt met een specialisatie richting de facilitaire dienstverlening. Door de nadruk te leggen op de wensen van haar relaties, maar ook naar die van de gerekruteerde kandidaat, worden middels uitgebreide selectie procedures, openstaande vacatures ingevuld.

Uitvoerende taken:
- Het genereren, opzetten en succesvol uitvoeren van voorgelegde vacatures van middel- en hoger management niveau bij bestaande relaties als ook bij nieuw te genereren relaties.
- Relatiebeheer en het geven van advies op basis van mijn kennis van de trends op de arbeidsmarkt richting zowel de opdrachtgever als de kandidaat.
- Realiseren van persoonlijke commerciële doelstellingen als ook die van de bedrijfsvoering in het algemeen.
- Inwerken en begeleiden van nieuwe medewerkers.
- Ondersteunende werkzaamheden t.b.v. de directeur. Hierdoor tevens ruime ervaring opgedaan met (bedrijfs-) politiek gevoelige procedures op executive management niveau.


05/2000-09/2004 M.B.A. BV Amsterdam
Resource Manager
Michael Bailey Associates (MBA) is een snel groeiende, internationale speler op de detacheringmarkt voor ICT specialisten. Zij heeft 11 kantoren verspreid over 7 Europese landen. De resource afdeling is verantwoordelijk voor het invullen van de door de account managers binnengehaalde vacatures.

Uitvoerende taken:
- Uitvoerend management van het resource team, bestaande uit 3 medewerkers; coördinatie, motivatie en correctie. Verantwoordelijk voor de aan het team opgelegde targets.
- Rapporterend aan de manager Benelux.
- Liaison functie tussen het resource team en het account managers team. Tevens schakelfunctie tussen de diverse kantoren.
- Het geven van trainingen aan alle nieuwe collega's over het te gebruiken integrale datasysteem (Adapt), werkprocessen en dienstverlening. Tevens operationeel troubleshooter voor de gehele onderneming t.a.v. het gebruik van dit systeem.
- Het (telefonisch) selecteren van internationale kandidaten voor de vacatures.
- Het onderhandelen van salarissen en verdere behandeling van secondaire wensen van deze kandidaten en dit laten rijmen met de wensen van de klanten.

Tussentijdse projecten:
- Eindverantwoordelijk voor het vormgeven aan een nieuwe interactieve website voor MBA.
- Verbeteringprocessen doorvoeren in de functionele opbouw van het database systeem Adapt binnen de Europese vestigingen.


Voorgaande horeca ervaring (1994-2000):

06/1999-04/2000 Grand Hotel Huis ter Duin Noordwijk aan Zee
Teamleider, front-office

09/1998-05/1999 Claus! Haarlem Haarlem
Receptie-, bowling- en salesmanager

03/1997-08/1998 Amsterdam Hilton Amsterdam
Shiftleader Frontdesk

10/1996-12/1996 Hotel L'Ermitage Parijs
Zelfstandig uitvoeren van alle werkzaamheden binnen een 18 kamer 2-sterren hotel. (a.i.)

03/1996-09/1996 Amstel Botel Amsterdam
Reserveringsmedewerker

06/1994-03/1996 Golden Tulip Hotel Purmerend Purmerend
Receptionist

Hobbies: Fotografie, geschiedenis, golf, tennis, skiën, mijn honden Joep & Coco



Opleiding interimmanager

1990–1994 Middelbare Hotelschool Amsterdam diploma
Theorie/Praktijk Koken en Serveren, Bedrijfseconomie, Commerciële Vorming, Engels, Personeels Management

1985 - 1990 M.A.V.O. Haarlem diploma

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Projecten met een duidelijke kop en staart op het gebied van werving & selectie, recruitment en advies op gebied van HR, organisatie en operatie. Mijn inzet komt het meest tot zijn recht wanneer bij projecten operatie en strategie elkaar overlappen.


Talenkennis interimmanager

Nederlands - Uitstekend
Engels - Uitstekend
Duits - Redelijk
Frans - Matig

Overig

Eigenschappen:
Meelevend, beïnvloedend, welwillend, diplomatiek, geduldig, accuraat, precies, grondig, systematisch, rustig, extrovert, op gezelligheid gesteld, georganiseerd, gedisciplineerd, vraagt "wie?", "hoe?" en "waarom?". (resultaten persoonlijke profiel analyse van Thomas International)


 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :