Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

interim (manager) HRM

interim (manager) HRM

Werkervaring interimmanager

1998 – heden Zelfstandig in eigen BV
Interim management, advisering en ondersteuning van organisatieveranderingen, HRM en ontwikkelingstrajecten. Diensten worden verleend aan diverse opdrachtgevers waaronder woningcorporaties, re-integratiebedrijven, gemeentelijke overheid, zorginstellingen en productiebedrijven.

Uitgevoerde opdrachten o.a.:
* Interimmanager HRM bij OCA (bewerkstelligen
cultuuromslag naar resultaatmanagement: invoering en
ontwikkeling van passende gedragscompetenties,
managementsstijl en systeem van resultaatbeoordeling
en –sturing op bestuurs-, directie- en managementniveau)
* Interim HRM- programmamanager binnen
samenwerkingsverband (Futura, functionele ontwikkeling
en sturing aan de HRM- adviseurs van de deelnemende
corporaties),
* Interim manager HR bij een woningcorporatie in Utrecht
(1 jaar). Opnieuw neerzetten en positioneren van de
afdeling HR
* Coaching op persoonlijke ontwikkeling en competenties
* Loopbaanadviestrajecten van loopbaankeuzes tot out
placements
* Employabilityprojecten
* Bestuurlijke ontwikkeling en bestuurlijke coachingen
* En ook nog. invoering CAO-veranderingen,
functieontwikkeling en -waardering, ontwikkeling en
invoering van verschillende systemen van beoordelen en
belonen, reorganisatie, werving en selectie,
cultuuromslag, ontwikkeling en implementatie van een
centrale P&O- functie in samenwerkingsverband (W6), etc.


1997 – 2000 Atrivé
Adviesgroepmanager HRM.
Werkervaring:
Verantwoordelijk voor aansturing, coaching en persoonlijke ontwikkeling van de 10 HRM- adviseurs, inhoudelijke kwaliteit en ontwikkeling van diensten en producten, commerciële resultaten.

Uitgevoerde opdrachten o.a.:
Interimmanagement (o.a. ontwikkeling en positionering van een afdeling), adviestrajecten op de gebieden van HRM, bestuurlijke ontwikkeling, conflictanalyses en aanpak, managementadvisering en –ontwikkeling, fusies, loopbaanadvisering, werving en selectie en interim-opdrachten. Daarnaast nog onder andere acquisitietaken, productontwikkeling (werving en selectie, loopbaanadviesprogramma’s, intervisie en coaching) en managementtaken (eigen adviesgroep en in team van adviesgroepmanagers/directie).

1996– 1997 Phoenix loopbaanadviseurs te Rotterdam
Vestigingsdirecteur vestiging Groningen
Werkervaring:
Managementtaken vestiging, verantwoordelijk voor inhoudelijke kwaliteit en ontwikkeling, commerciële resultaten en persoonlijke ontwikkelingstrajecten van de adviseurs, deelnemer landelijk directieoverleg, uitvoeren van loopbaanadviesprogramma’s, productontwikkeling en ontwikkeling van programma’s.

1993 – 1997 Rijksuniversiteit Groningen (RUG)
Personeelsconsulent voor de faculteiten Rechten / Letteren.
Werkervaring:
Beleidsontwikkeling met name op het gebied van Arbo, ziekteverzuim, beloningen, instrumentontwikkeling (met name boordeling en functioneringsgesprekken) en implementatie, managementadvisering (op alle niveaus), begeleiding/coaching, werving en selectie, personeelszorg en -beheer.
Projectleiding van een groot mobiliteitsproject (succesvol afgerond). In dit project werden uitvoerende zaken zoals loopbaanoriëntaties, loopbaancoaching en
outplacementbegeleiding zelf uitgevoerd.

1988 – 1993 Stichting Deventer Ziekenhuizen te Deventer
Als medewerker beleidsontwikkeling (afdeling P&O);
projectleider managementontwikkeling- en communicatieproject (gedetacheerd naar Stichting Festog in Doetinchem)

personeelsconsulent voor de stafdiensten en facilitaire diensten.
Werkervaring:
Beleidsontwikkeling met name op het gebied van Arbo en ziekteverzuim, instrumentontwikkeling en implementatie, managementadvisering, begeleiding/coaching, werving en selectie, personeelszorg en -beheer.

1974 – 1988 Stichting Deventer Ziekenhuizen te Deventer
Als hoofd van de afdeling anesthesie en waarnemend hoofd operatiekamers.
Leidinggeven aan 21 gespecialiseerde verpleegkundigen op de afdeling anesthesie en recovery´s, waarnemend manager voor de totale OK complex, 10 operatiekamers en 2 recovery´s verdeeld over 2 locaties. Leidinggeven aan 65 medewerkers.

1968 – 1974 Oude en Nieuwe Gasthuis te Zutphen
Eerst als leerling verpleegkundige later als verpleegkundige.


Opleiding interimmanager

1968 - 1972 verpleegkunde a Zutphen
1972 - 1974 anesthesiespecialisatie Zutphen/Deventer
1976 - 1978 HBO management Hengelo (O)
1991 - 1992 Post HBO (VO) Beleid,
Organisatie en Management Arnhem/Nijmegen
Diverse cursussen en trainingen, waaronder: managementcontrol, intervisiecoach, de lerende organisatie en
balanced scorecard


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Verbindend, sturend op resultaten, analytisch, creatief, coachend, ontwikkelingsgericht

Talenkennis interimmanager

Nederlands, Duits en Engels

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :