Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Manager Front-/Backoffice

Manager Front-/Backoffice

Werkervaring interimmanager

2003 – 2007 Vestigingsmanager Frontoffice, OBHM
• het direct aansturen van 18 medewerkers
• jaarplan van de vestiging
• kwartaalrapportages
• afstemmen samenwerking met externe partijen
• portefeuille PR en Marketing / Automatisering / Informatie en Collectiebeheer
Projecten: Digitale Bibliotheek, Instore Marketing, Kwaliteitszorg Frontoffice, Muziekcollectie, Rapportages/dashboard, Personeelsplanning Frontoffice, Interne communicatie, Automatisering directe dienstverlening.

2003 – 2001 Manager Frontoffice, Endemol
Verantwoordelijk voor het indirect leiding geven aan 4 teams : Receptie, Service Desk, Post en Archief, bestaande uit 35 medewerkers en 4 coördinatoren in de locaties Aalsmeer en Hilversum.
Verantwoordelijkheden:
• Evalueren producten- en dienstenpakket Algemene Zaken
• Initiëren van verbeteringsprocessen voor het producten- en dienstenpakket
• Advies uitbrengen namens afdeling Algemene Zaken bij “kick-offs” van producties
• Benchmarking kwaliteit en kosten
• Verzorgen managementrapportages
• Relatie en contract beheer
Overig: het opzetten van de Service Desk voor de afdeling Algemene Zaken

1999 – 2001 Teamleader Backoffice, Casema
Verantwoordelijk voor en leidinggeven aan het team backoffice, bestaande uit: 25 medewerkers 1e lijn, 15 medewerkers 2e lijn en 1 junior teamleader. Tevens vervanging manager 1 dag per week en tijdens vakantie.
Verantwoordelijkheden:
• Het voeren van sollicitatiegesprekken en het begeleiden van nieuwe medewerkers
• Plannen en houden van beoordelings- en functioneringsgesprekken
• Begeleiden en bewaken van het opleidingsplan van de CSR’s
• Oplossen van problemen en vragen op de klantreacties
• Opleveren van de rapportage van de week/maandcijfers aan het management
• Voortgangsbewaking van alle administratieve procedures, incassovraagstukken en de communicatie met andere afdelingen en externe partijen.
• Implementeren en ontwikkelen van nieuwe processen
• Verantwoordelijk voor de oplevering van de gestelde targets van het management.

1994 – 1999 Afdelingsmanager, Habitat Holland
• Verantwoordelijk voor de gang van zaken in het filiaal, zowel commercieel als organisatorisch
• Aansturen van 3 supervisors, 1 floormanager, 35 verkoopmedewerkers, display- en magazijnteam
• Verkoopresultaten boeken aan de hand van vastgestelde targets
• Voeren van sollicitatiegesprekken en begeleiden nieuwe medewerkers
• Plannen en houden van beoordelings- en functioneringsgesprekken
• Opstellen van het rooster
• Etaleren, visual merchandising
• Controleren bestellingen en de financiële administratie
• Zorgdragen voor interne communicatie middels besprekingen en werkoverleg
• Opleveren week/maandrapportage
Overig: Verlenen van assistentie en het geven van trainingen bij de opbouw en de opening van nieuwe filialen: Eindhoven, Arnhem en Breda

1993 – 1994 Supervisor/floormanager, Habitat Holland
• Verantwoordelijk voor de gang van zaken van 1 etage/ afdeling van het filiaal
• Leiding geven aan het verkoopteam, bestaande uit 15 medewerkers
• Coachen van de medewerkers
• Voeren van sollicitatiegesprekken en begeleiden nieuwe medewerkers
• Plannen en houden van beoordelings- en functioneringsgesprekken
• Bestellingen maken, controleren orders van klanten en bedrijven
• Klachtenafhandeling
• Geven van trainingen
• Begeleiden stagiaires

1990 – 1993 Medewerkster postorder, Habitat Holland

• Verantwoordelijk voor een effectieve afhandeling van alle postorderbestellingen
• Trainen van medewerkers
• Telefonisch contact met klanten
• Plaatsen van bestellingen, verpakken goederen en bijhouden van de administratie
• Opleveren van rapportages aan de directie




Opleiding interimmanager

1992-1993 Middle Management, ISW/IBW, Communicatie en Organisatie
1989-1990 Economie 1 en 2, LOI Opleidingen te Leiden
1982-1987 HAVO, Groen van Prinsterercollege te Den Haag


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Ik heb de afgelopen jaren veel ervaring opgedaan in het leidinggeven en het opzetten c.q begeleiden van projecten.
Als leidinggevende vraag ik veel van mijn medewerkers zonder het menselijks aspect uit het oog te verliezen. Ik motiveer mijn medewerkers tot een niveau dat zij zelfstandig kunnen werken. Anderzijds spreek ik de medewerkers aan die niet willen meegroeien met het team. Naast leidinggeven ligt mijn passie in het trekken van projecten met zowel interne als externe partijen.

Vaardigheden:
Peoplemanager
Dienstverlenende en klantgerichte instelling
Goede communicatieve en sociale vaardigheden
Stressbestendig en accuraat
Resultaatgericht
Flexibele werkinstelling
Projectmatig


Talenkennis interimmanager

Engels vloeiend in woord en geschrift

Overig

Cursussen:
Ziekteverzuim training, KLM Arbo services.
Management en communicatie training, PriceWaterhouseCoopers.
Excel voor beginners en gevorderden, Train-It.
Teamleider training (motivatie, monitoren en coaching), Tele'train
Klantgericht communiceren, Tele'train
Telefoontraining, Tele'train
Facilitair Inzicht, Meelhuysen Facilitair
Diverse communicatietrainingen, Mariette Bogaerts
Diverse cursussen op het gebied van management en leidinggeven binnen de bibliotheek
Cursus Klantgerichtheid, WortelboerTrainingen
Workshop Inspirerend Leidinggeven, Randstad/Probiblio
Workshop Instore Marketing, Van Velzen Lafeber Bonheur
Verzuimtraining, Ardyn Arbo en Advies


 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :