Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Projectleider

Projectleider

Werkervaring interimmanager

2011 - 2012 De Lage Landen, Eindhoven.
Facilitaire Servicedesk centraal loket voor KWIS (klant, wens, informatie, storing) aanvragen. Hulp bieden bij het procesmatig werken en inrichten van FMIS binnen de afdeling. Afspraken van leveranciers interne en externe borgen binnen FMIS. Professionaliseringsslag en informatiemanagement.

2011 - 2012 Rabobank International / Securities, Amsterdam Rembrandttoren. Contactpersoon / adviseur Facilitaire werkzaamheden.

2011 - Rabobank International / Securities, Amsterdam Rembrandttoren. Facilitair managen: begeleiden bij inrichten en verhuizen van vergaderaccommodatie en afdelingen. Het schoon opleveren van een werkvloer (casco).

2010 - Adviseur, implementatie en coachen gebruikers van intranet omgeving met behulp van Wiki technologie. Project acties: Installatie, Opbouw Wiki, eerste invulling, testfase, eerste uitrol, coachen, tweede uitrol organisatie breed,eerste lijn beheer/ondersteuning, nazorg, functionele wensen beoordelen/beschrijven, overdracht beheer vanuit organisatie.

2010 - SNS Reaal, ‘s-Hertogenbosch .
Binnen de afdeling Verander-&Procesmanagement voor Functioneel Beheer IDM tooling. Verbeter voorstellen en implementeren van functioneel beheer processen. Procesmatig oplossingen bieden voor het verwerken van diverse aanvragen binnen en buiten de afdeling.
Inrichten SharePoint omgeving en het beden van hulpmiddelen binnen deze omgeving. Coachen functioneel beheerders in hun dagelijkse werkzaamheden.

Opleiding interimmanager

Opleidingsniveau:

2007 HBO Digitale communicatie – diploma
Modules: E-commerce & communicatie, digitalisering van bedrijfsprocessen, beeld & betekenis
2007 Prince2 Foundation – gecertificeerd
1993 – 1994 SVH Voortgezet opleiding Gastheer – diploma
1991 – 1993 SVH Primair opleiding Gastheer – diploma


Aanvullende opleidingen en cursussen:

2009 Business Process Modeling Notation (BPMN)
2008 Microsoft SharePoint Designer
2008 Microsoft SharePoint Worklfow
2008 Microsoft SharePoint Fundamentals
2007 Oracle Security Solutions training
2007 Workshop Feedback geven en ontvangen (Orlemans & Orlemans)
2006 Sqeme Procesmanagement training
2005 Macromedia Flash – basis
2004 Liquid Office – Workflowmanagement “Te London Cardiff”
2002 Lotus Notes R5 (AD950 Intensive Application Development)
2002 NetObjects Fusion MX, Building Business Web Sites
2002 Video bewerkingssoftware – Pinnacle
2001 Management en Sales training – Mansal
1999 Windows NT, Server 4, Networking Essentials, Workstation 4, Enterprise, TCP/IP – MCSE
1998 Access ’97
1998 Internet gebruik vervolg

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Algemene beschrijving:
René beschikt over de kernkwaliteit om eerst te denken, maar vooral ook te doen; getuige ook zijn ervaringen als adviseur en projectmanager. Hij is sterk in het visualiseren en overbrengen van nieuwe gedachtegangen. Coachen, opleiden, coördineren en het oplossen van knelpunten op de werkvloer zijn grenzen waarbinnen René zich uitstekend beweegt. Zijn ervaring als ondernemer heeft als groot voordeel dat hij visie combineert met durf. Zijn diepgaande kennis van workflowmanagement systemen gecombineerd met zijn technische IT oplossingen voegt René waarde toe aan uw totale bedrijfsvoering. René is in diverse projecten en rollen opgetreden van technisch inhoudelijk ICT adviseur tot projectmanager, procesadviseur en implementatiecoördinator.


Overig

Adviseurs van Onderneming beschikken over de volgende kerncompetenties:
Pragmatisme
Oplossingsgerichtheid
Projectmatige aanpak
Gestructureerde manier van werken
Communicatieve vaardigheden
Adaptief vermogen (omgeving, systemen, methodieken)
Gericht op verbeteren.


 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :