Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Interim Manager

Interim Manager

Werkervaring interimmanager

1997 - 2001: Maatschappelijk werker binnen diverse hulpverleningsinstellingen.
2002 - 2004: Medewerker Leefbaarheid bij Wijkontwikkelingsmaatschappij “Krispijn Wonen” te Dordrecht.
2004 - 2006: Case-manager in project Aanpak Woonfraude Pendrecht bij Woningcorporatie De Nieuwe Unie Rotterdam.
2005: Lid werkgroep “Structuur” t.b.v. uitwerken nieuwe organisatiestructuur van de sector “Wonen” bij Woningcorporatie De Nieuwe Unie Rotterdam.
2006: Interim-Teamleider Afdeling Verhuur bij Woningcorporatie L’Escaut te Vlissingen.

Omschrijving werkzaamheden medewerker Leefbaarheid:
· case-management overlastklachten (o.a.burenconflicten)
· projectplannen uitschrijven en uitvoeren t.b.v. aanpak sociale problemen op wijk- en buurtniveau
· case-management over individuele bewoners met hulpvraag
· beleidsontwikkeling
· (mede) ontwikkelen sociaal economisch plan voor ondernemers in de wijk
· (mede) ontwikkelen van herinrichtingsplan voor winkelplein

Omschrijving werkzaamheden case-manager Aanpak Woonfraude Pendrecht:
· uitschrijven, uitvoeren en evalueren Projectplan Aanpak Woonfraude (Rotterdam-Pendrecht)
· opbouw netwerk met o.a. deelgemeente Rotterdam-Charlois, politie, welzijnsinstellingen, sociale dienst en het zorgnetwerk Rotterdam-Pendrecht
· uitschrijven van beleid en werkproces m.b.t. de aanpak van Woonfraude
· uitschrijven aanbestedingsprocedure m.b.t. externe partners
· aansturen projectmedewerkers

Omschrijving werkzaamheden als zijnde lid werkgroep “Structuur”:
· voorzitten en uitwerken thema-workshops met leidinggevenden
· zorgdragen voor vertaalslag van “werkvloer” naar beleidsniveau
· uitschrijven van organisatiestructuur diverse afdelingen in conceptversie
· mede uitwerken van functieprofielen
· mede uitwerken van plaatsingsprocedure
· zorgdragen voor procesverslagen
Omschrijving werkzaamheden als zijn Interim Teamleider Verhuur:
· Algemeen: Verantwoordelijk voor de publieksopvang, het verhuren van woningen en overige verhuureenheden en huurzaken (studentenhuisvesting, wonen en zorg, etc.).
· Leiding geven en coördinatie: Geeft leiding aan en coördineert de werkzaamheden van de (11) teammedewerkers. Stuurt en is verantwoordelijk voor het geautomatiseerde woonruimteverdelingsysteem.
· Sociaal Beheer: Is verantwoordelijk voor de implementatie en realisatie van huurbeleidsplan, woonruimteverdelingbeleid, mutatiebeleid, incassobeleid. Verzorgt mede het uitvoeren van het doelgroepenbeleid. Ondersteunt medewerkers in probleemsituaties (woonfraude) en begeleidt procedures bij kantonrechter, huurcommissie e.d..
· Verslaglegging: Verantwoordelijk voor de informatievoorziening aan klanten en klantengroepen. Verzamelt, bewerkt en interpreteert woningmarktgegevens. Verzorgt informatie ten behoeve van management, bestuur en raad van commissarissen.
· Organisatie: draagt in algemene zin bij aan de realisatie van de bedrijfsdoelstellingen door vervanging en ondersteuning van collega’s en het aanleveren van gevraagde informatie, levert een constructieve bijdrage aan het teamoverleg en adviseert de direct leidinggevende over optimalisering van de (eigen) werkzaamheden. Levert bijdrage aan beleidsontwikkeling.
· Verandermanagement; ontwikkelen en uitvoeren van organisatieverandering en implementeren van competentiemanagement.


Opleiding interimmanager

Diploma\'s:
1988: HAVO.
1999: HBO; Maatschappelijk Werk en Dienstverlening.
2004: Post HBO leergang tot Wijkontwikkelaar (NIROV in samenwerking met Van Nimwegen en Partners). De onderwerpen van deze leergang zijn o.a. communicatie, participatie, project- en procesmanagement, financiering van projecten, wijkeconomie en creatieve probleemoplossingen. Deze opgedane kennis heb ik praktisch toegepast in een casuswijk te Helmond, hetgeen verwerkt is in een eindrapport.

Cursussen:
1996: Typist A; certificaat behaald
1998: Gestalt-therpapie; certificaat behaald
2000: Omgaan met agressie; certificaat behaald
2003: Basiscursus Huurrecht (FMH Atrium); certificaat behaald
2003: Projectmanagement (FMH Atrium); certificaat behaald
2005: Woning Matching Systeem; module Relatie en module Vastgoed (Woonnet Rijnmond); certificaat behaald
2006: “Samenwerken aan Wonen, Zorg en Welzijn” door Aedes en ROI; o.a. ontwikkelen van nieuwe concepten en positionering van de woningcorporatie in dit werkveld.

PC-vaardigheden:
- Word
- Excell
- Powerpoint






Studiedagen:
Mei 2005: Aanpak van huurdersoverlast; Oplossen en voorkomen”. Door het Institute for Business Research.
December 2005: “Buurt- en Burenconflict.”. Door commissie Integrale Veiligheid Rotterdam.
December 2005: SEV-Congres “De Schaamte Voorbij?” Aanpak Buurtoverlast en Woonterreur.
Februari 2006: Training Primaire Bedrijfsprocessen Woningcorporatie


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Persoonsomschrijving: Resultaatgericht, Mensgericht, Gedreven, Kritisch, Creatief, Flexibel, en Humor
- Goede contactuele eigenschappen
- Goede uitdrukkingsvaardigheden in woord en geschrift

Overig

-In bezit van rijbewijs B en auto
- Gehuwd sinds 05 januari 2000 en vader van drie zoons (6, 3 en 0 jaar oud)
- Hobby’s: Nederlandse architectuur en design, fietsen, voetbal en kamperen



 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :