Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

manager

manager

Werkervaring interimmanager

Teamleider administratief centrum (KWF kankerbestrijding) 2008 - heden
• Het integraal leidinggeven aan een afdeling van een 20 tal medewerkers die verantwoordelijk zijn voor het uitvoeren van geprotocolleerde administratieve processen op de deelgebieden algemeen relatiebeheer, ondersteuning collecteproces, financiële administratie, administratie subsidieaanvragen en administratie nalatenschappen. Binnen de verantwoordelijkheid van deze afdeling valt tevens datakwaliteit, dataselectie en systeemverbeteringen, alsmede leveranciersmanagement ict-bedrijven.

Facilitair Manager (re-integratiebedrijf Serin bv) 2007
• Het integraal leidinggeven aan medewerkers verantwoordelijk voor technisch/ functioneel beheer en facilitaire zaken van een landelijk opererende organisatie.
• Het doen inrichten en functioneel testen en accepteren van de applicatie. Implementeren in de gebruikersorganisatie alsmede het verzorgen van de nazorg , de voortgangsrapportages en de reguliere gebruikersondersteuning.
• Het inkopen de technische infrastructuur om de applicatie landelijk te kunnen gebruiken. Pc\\\'s, netwerk en beheer.
• Advisering directie inzake verbeteringen automatisering van de bedrijfsvoering.

Vestigingsmanager (re-integratiebedrijf Serin bv) 2007
• Het integraal leidinggeven aan een vestiging met loopbaanbegeleiders, adviseurs werving en selectie en administratie. Caseload-besprekingen, beoordelingsgesprekken, verzuimmanagement etc. Verzorgen van de interne maandrapportage. Verantwoordelijk voor het behalen van de geprognosticeerde omzet en het onderhouden van contacten met bestaande klanten.

Adviseur Marketing en Sales re-integratie (Achmea) 2003-2006
• Uitvoeren van marktanalyses, alsmede productontwikkeling en het verzorgen van informatieverstrekking over marktontwikkelingen en wet- en regelgeving rondom re-integratie in het publieke domein t.b.v. de landelijke verkoop- en uitvoeringsorganisatie.

Projectleider CRM implementatie (Argonaut Achmea) 2003-2004
• Projectmanagement CRM. Het in kaart brengen van de functionele behoefte van de organisatie inzake Customer Relation Management. Afstemming met directie, eindgebruikers en bestaande systemen. Het doen inrichten en functioneel testen en accepteren van de applicatie. Implementeren in de gebruikersorganisatie alsmede het verzorgen van de nazorg.

Manager Professional Resources & Service Center (artsenpool) 2002
• Opstellen en uitvoeren businessplan inzake oprichten van een artsenpool met een commerciële grondslag om de te verwachte schaarste aan artsen binnen het bedrijf te voorkomen, alsmede de opbrengsten per benodigde arts in de bedrijfsvoering te verhogen.

Vestigingsmanager (re-integratiebedrijf Argonaut) 2002
• Het integraal leidinggeven aan een vestiging met artsen, arbeidsdeskundigen, psychologen, re-integratieconsulenten en administratie. Caseload-besprekingen, beoordelingsgesprekken, verzuimmanagement etc. Verantwoordelijk voor het behalen van de geprognosticeerde omzet en het onderhouden van contacten met bestaande klanten d.m.v. presentaties, kwartaalbesprekingen ed. Verzorgen van de interne maandrapportage.

Projectmanager (inrichten, implementeren procesvolgsysteem) 2000-2002
• Het bedenken en (doen) ontwikkelen van een informatiesysteem dat in staat is de routing van dossiers te volgen alsmede de gewerkte uren per ingezette medewerker aan het dossier vast te leggen ten einde op uren te kunnen afrekenen. Het doen inrichten en functioneel testen en accepteren van de applicatie. Implementeren in de gebruikersorganisatie alsmede het verzorgen van de nazorg en de voortgangsrapportages.

Manager ICT (Gak Sociale Zekerheid en Argonaut Achmea) 1999-2000
• Het mede helpen ontwikkelen van een informatiesysteem dat in staat is re-integratietrajecten te volgen ten einde producten te kunnen factureren. Het doen inrichten en functioneel testen en accepteren van de applicatie. Implementeren in de gebruikersorganisatie alsmede het verzorgen van de nazorg , de voortgangsrapportages en de reguliere gebruikersondersteuning.
• Het inkopen de technische infrastructuur om de applicatie landelijk te kunnen gebruiken. Pc\\\'s, netwerk en beheer.
• Het huren van adequate huisvesting t.b.v. de landelijke organisatie. (20 locaties 230 fte)

Manager afdeling inkoop Re-integratie (Gak Nederland bv) 1998-1999
• Inkopen van re-integratietrajecten t.b.v. uitkeringsgerechtigden d.m.v. het afsluiten van contracten. Leidinggeven aan een 15-tal medewerkers verantwoordelijk voor de administratieve verwerking en beoordeling van re-integratieplannen en vergoedingen inzake de benodigde voorzieningen.

Accountmanager (Gemeentemarkt) 1998
• Het vertalen van uitvoeringsproblemen bij gemeentelijke sociale diensten naar producten en diensten. Verkoop van medische, arbeidsdeskundige en/of administratieve expertise.

Chef Informatievoorziening 1994-1998
• Eindverantwoordelijk voor de totale automatiseringsomgeving van een districtskantoor. Begroting en bezettingsgraad afdeling. Deelname landelijke projecten. Participatie ICT-projecten (cvcs, gak/reaal-verzekeringen, werkloosheidwet etc.) Implementatie van centraal ontwikkelde applicaties. Adviseur lokaal management op het gebied van ICT-gebruik . Het bedenken en laten ontwikkelen van maatwerkapplicaties.

Coördinator Servicedesk (leidinggeven, ICT-beheer) 1987-1994
• Leidinggeven aan de afdeling die is belast met het beheer en installatie van de technische infrastructuur zoals pc\\\'s, terminals, printers, telefooncentrale en het lokale netwerk. Operationeel beheer van de \\\"printstraat\\\" en de gebruikersondersteuning op applicaties.

Teamleider datatypistes (centrale verwerking uitkeringsgegevens) 1983-1987

Opleiding interimmanager

Managementopleidingen:
SBM Staf- en beleidsmedewerker
HOM Hogere Opleiding Middenkader
Leergang administratieve organisatie en automatisering
Diverse trainingen:
Criteriumgericht beoordelen, schriftelijke communicatie, omgaan met ziekteverzuim, verkooptrainingen
ICT- opleidingen:
Prince2 Foundation, ITIL essentials, Functioneel beheer Scope, Ambi I1, Netwerken, VOX 6110,VAX/VMS en diverse pc- cursussen Word, Access, Excel etc.
Overige opleidingen :
Pedagogische Academie

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Profiel:
Integraal manager met een brede basis.
Een generalist die van leidinggeven energie krijgt en bij voorkeur werkzaam is op het snijvlak van business en ict (procesmanagement en informatiemanagement).
Analytisch, innovatief, creatief, stressbestendig met grote drive om structuur aan te brengen. Ervaring op strategisch en tactisch niveau. Kennis van systemen en gegevensbeheer (dataverwerking, datakwaliteit en dataselectie). Ruime ervaring met inrichten van processen, ontwerpen en implementeren van systemen.
Coachend leidinggevende gericht op doelstellingen. Houdt rekening met de verschillende belangen in de organisatie met aandacht voor de mens. Ervaring met leidinggeven aan ict-personeel, dataspecialisten, artsen, psychologen, re-integratieconsulenten, arbeidsdeskundigen, juristen en administratieve krachten.
Altijd bezig met logistieke principes, procesmatig werken en het actief verbeteren of ontwikkelen van mens en organisatie. Stuurt graag op resultaat op basis van management- en operationele sturingsinformatie.


 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :