Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

interimmanager organisatie / resultaatverbetering

interimmanager organisatie / resultaatverbetering

Werkervaring interimmanager


Algemeen directeur (2007–2008): BMI REAL ESTATE
Verantwoordelijk voor het opzetten van een vastgoeddochter voor een investeringsmaatschappij.
• Verantwoordelijk voor de aankoop van vastgoed ter vergroting van de vastgoedportefeuille;
• Verantwoordelijk voor verhuur van de objecten in portefeuille;
• Bijhouden van beheersysteem en rapportage aan eigenaren;
• Begeleiden van overname van exploitaties;
• Beheer van de vastgoedportefeuille;
• Opstarten van eventuele verbouwactiviteiten van het aangekochte vastgoed;
• Onderhouden van contact met de aannemer van de groep inzake klachten afhandeling en onderhoud;
• Uitbrengen van aankoopadviezen voor de belegger;
• Acquisitie voor nieuwe objecten, bouwprojecten en/of herontwikkeling locaties (kleinschalig);
• Verrichten van makelaarstaken voor derden en de beleggingsmaatschappij.

Ondernemer (2002–2007): KLAASSEN HORECAMAKELAARDIJ
Aangesloten als franchisenemer bij deze landelijk opererende makelaardij.
• Verantwoordelijk voor de aan- en/of verkoop van horecaobjecten met of zonder onroerend goed binnen de regio Noord-Holland;
• Taxatie van roerende goederen ten behoeve van faillissementen, verzekeringen, banken, e.d.;
• Rapporteren van goodwill- inventaris- huursituaties e.d. voor oplossen geschillen bij rechtbank;
• Begeleiden van (bouw)projecten; coördineren aansturen van bouwteam;
• Uitbrengen van huuradviezen en waardebepalingen ten behoeve van de individuele of zakelijke huurder/verhuurder;
• Sales, marketing en mailingactiviteiten voor de landelijke organisatie;
• Een dag in de week management taken voor de gehele organisatie;
• Eigen marketing sales en ondernemers aanpak voor de eigen regio.

Adjunct-directeur (2000-2001) WOLTHEUS CRUISES
• Plaatsvervanger van de directeur met primaire verantwoordelijkheid voor de operationele horecaprocessen;
• Met directe aansturing van;
o De catering van de 6 partyschepen (maximaal aantal gasten 750 per schip);
o De marketing/sales afdeling;
o De afdeling Personeelszaken.
• Kwaliteitsbewaking van de complete bedrijfsvoering;
• Adviserende taak in de bouw van twee nieuwe partyschepen;
• Projectmanagement bij de opzet en realisatie van vakbeurzen.

Ondernemer (1993-2000) THEATER-RESTAURANT "DE VEST"
Vanuit eigen B.V. verzorgen van de totale horeca in theater "de Vest" te Alkmaar.
• Tot de uitvoering behoren:
o Een luxe à la carte restaurant (40 couvert) + bar, 2 theaterzalen (640 + 160 zitplaatsen),
o Congressen en party's (10 - 1000 pers) en
o Catering van locaties van de gemeente Alkmaar (waaronder De Grote kerk en Stedelijk museum).
• Daarnaast betrokken bij het implementeren van het calamiteitenplan voor theater de Vest en de ontwikkeling van het toenmalige nieuwe (ver)bouwplan voor theater de Vest.
• Deelnemen aan projectgroepen en verbouwingsprojecten van de Gemeente Alkmaar.
• Verzorging van cursussen hostess / bediening (voor DOC Alkmaar).

F & B manager (1991-1993) CLAUS ALKMAAR
Verantwoordelijk voor:
• Controle en uitvoering in- en verkoop, keukencontrole,
• Maken van personeelsrooster/personeelsbeleid (60 pers.);
• Vervangen van de General Manager;
• Controle op de dagelijkse gang van zaken;
• Trainen van nieuw personeel;
• Onderhouden van contacten met bowlingclubs.

Diningroom waiter (1990-1991) ROYAL VIKING LINE
Verantwoordelijk voor:
• Het verzorgen van internationale gasten (voornamelijk Amerikaanse) tijdens een geheel verzorgde cruise op 5***** niveau.
• Het serveren van 3 maaltijden per dag 7 dagen in week.
• Tevens medeverantwoordelijk voor het uitvoeren van speciale lunches en buffetten voor de maximaal 700 passagiers.
Voertaal aan boord is Engels.

Assistent bedrijfsleider (1988-1990) CULTUREEL CENTRUM "DE VEST"
Verantwoordelijk voor: Het restaurant;
• Trainen van nieuw en bestaand personeel;
• Bespreken en uitvoeren van party's;
• Zowel in het theater als op locatie.
• Serveren Vips en supervisie dagelijkse gang van zaken rondom theaterbezoek.
• Vervangen van de directeur horeca.

F & B manager (1984-1989) VAN DER VALK “MOTEL AKERSLOOT”
Verantwoordelijkheden:
• Dagelijkse leiding over loungeservice, hotelbar en à la carte restaurant (t/m 500 pers.).
• Bespreken, organiseren en uitvoeren van party's, zowel binnenshuis als op locatie.
• Assisteren van de receptie bij reserveringen en inchecken.
• Verzorgen inkoop beverage.
• Uitgezonden voor het opstarten van nieuwe vestigingen binnen concern volgens de Van der Valk-formule.


Opleiding interimmanager

2004 Propedeuse Master Commercieel Vastgoed NVM-SOM (‘04) (tegenwoordig Bachelor Real Estate)
1981 M.A.V.O. 4 ('81) Ned, Eng, Wis, Nat, Schei, Bio.

-Café- en restaurantbedrijf ('82/'83)
-Handelskennis ('82)
-Praktijkdiploma marketing ('92)

(Bedrijfs)trainingen/certificaten:
-Brandweer: Bedrijfshulpverlener/brandwacht (’94)
-Nibra: Hoofd coördinator/-bedrijfshulpverlener (’98)

-NVM-Som: Certificaat HBO opl. BOG Publieksrecht (‘04)
-Vermande: Certificaat Huurrecht bedrijfsruimte (’07)
-Diversen: Management-/ondernemerstrainingen



Computerkennis:
Volledig vertrouwd met:
- WINDOWS: Word, Excel, Pass, Event, Exact, Outlook, Office, Power Point, File Maker Pro, Acrobat, Informant


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Goed presteren onder druk, oplossend denkvermogen (zowel technisch als organisatorisch), geduldig, goede communicatieve eigenschappen, cijfermatig inzicht, vernieuwend, gevoel voor mensen, organisatorische kennis, breng graag kennis over.
Gemiddeld academisch denkniveau (getest Van der Velde groep).


Talenkennis interimmanager

Talenkennis: woord geschrift
Duits goed redelijk
Engels uitstekend goed
Frans redelijk redelijk

Overig

Hobby’s:
-Skiën, schaatsen, tennis, skeeleren, koken.


 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :