Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Interim Manager / Consultant

Interim Manager / Consultant

Werkervaring interimmanager

April 2007 – heden Interim Manager (zelfstandige)

Maart 2004 - Juni 2006

Procesoptimalisatie en fusie- en veranderingsmanagement Golden Bytes BV Mobile Services

Functie: Business Director
Lid van het MT
Rapporterend aan Directie

Verantwoordelijk voor integraal operationele bedrijfsvoering (Sales, HRM, administratie, juridische zaken) en het leveren van strategisch organisatieadvies aan Directie.

De aspecten waarbij met name de nadruk op ligt zijn:
De interne bedrijfsvoering optimaliseren op gebieden als klantgerichte dienstverlening, personeelsbeleid, bedrijfsprocessen en -procedures, de (inter-)nationale juridische overeenkomsten met klanten en toeleveranciers alsmede verantwoordelijk voor een efficiënt en effectief integratiebeleid van overgenomen Nederlandse partijen.

Mei 2001-Februari 2004
Porting XS BV
Administratieve en technische outsourcingsdiensten voor de telecombranche.

Business Development & Commercie

Functie: Commercial Director
Eerste fase mei 2001 – augustus 2001
Doel: Zelfstandig oprichten van het bedrijf
Verantwoordelijk voor:
- Marktanalyse en -segmentatie;
- Ontwikkelen dienstportfolio;
- Allianties aangaan;
- Totaal oprichting bedrijf.

Tweede fase augustus 2001 – 2004
Doel: uitbouwen en creëren van een zelfstandige organisatie
Verantwoordelijk voor:
- Acquisitie;
- Profit & Loss;
- Financiële administratie;
- Uitbreiding dienstportfolio.

Nevenfunctie: Operational Manager
Verantwoordelijk voor:
- HR;
- Operationele optimalisatie;
- Klanttevredenheid;
- Klanten vertegenwoordigen bij centrale verenigingsorganen, bijv. voorzitter commissie van advies van centraal orgaan telecom operators.

Januari 1998–April 2001
Hewlett-Packard Nederland BV (HP)
Hoofdkantoor Amstelveen
Computerleverancier.

Business Development en Commercie

Functie: Inside Sales Representative en Projectleider

Taken en verantwoordelijkheden:
- Definiëren, implementeren en standaardiseren van nieuwe diensten voor Inside Sales (verkoopbinnendienst met eigen sales quota) en Account Managers;
- Opzetten van allianties ter optimalisering van dienstverlening, zoals met IBM.

Nevenactiviteit: projectleider definiëren en implementeren van een verkoopbinnendienst met persoonlijk sales quota (Inside Sales Representatives) team Services & Support.
Taken:
- Bepalen Inside Sales Services portfolio;
- Accountverdeling en quotasetting;
- Headcount en trainingsprogramma;
- Definiëren tools;
- Implementatie en integratie per april FY01 Inside Sales Representative Services binnen HP Business Consumer Sales Organization.

Juni 1995 – December 1997
Hewlett-Packard European Customer Care Center
HP Call Center

Teamleider, trainer, CC-agent en CC-architectuur
Functie oktober 1996 – december 1997:
Teamleider

Taken en verantwoordelijkheden:
- Het coachen en trainen van call center agents.

Nevenactiviteit: betrokken bij het definiëren en implementeren van call center projecten:
- Call Center oplossingen en processen;
- Loyaliteitprogramma’s voor klanten en werknemers;
- Europese roll-out
Vanaf medio 1997 is HP begonnen om lokaal in Europese landen een call center op te zetten. Betrokken bij het trainen van mensen, bepalen van de juiste tools voor de agents en definiëren van process flows.

Functie juni 1995 – september 1996
Support Engineer en Scheduler
Taken en verantwoordelijkheden:
- Technisch support leveren in verschillende talen;
- Coördineren resources.

Juli 1994 – mei 1995
Antares Italy, vestiging Benelux
Een Italiaanse fabrikant van damesschoenen leverend in Europa aan de detailhandel.

Commercie

Functie: Assistant Sales promotion Manager

Taken en verantwoordelijkheden:
- Verkoop retail regio Benelux;
- Afstemming productielijn met leveranciers in Italië.

1992 - 1994
Tijdens studie werkzaam in horecasector, verkoop van advertentieplaatsing aan bedrijven, promotionele activiteiten en werkzaam bij familiebedrijf.


Opleiding interimmanager

1991 Diploma VWO, BOS college Tilburg
1994 Propaedeuse Rechten, Katholieke Universiteit Tilburg
2006 Diploma Post HBO Bedrijfskunde Rotterdam
2007 - heden MBA Strategy & Consultancy


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Persoonlijke kenmerken: communicatief vaardig, analytisch, resultaatgericht, klantgericht, betrokken, weet goed om te gaan met politieke belangen, open en betrouwbaar.

Werkervaring: Uitgangspunt is de ambitie van de organisatie en haar mensen te combineren met de marktontwikkelingen om zo een optimaal groeipad te realiseren.

Branchekennis: ICT, Telecom en zakelijke dienstverlening.


Talenkennis interimmanager

Nederlands moedertaal, Engels verbaal en schriftelijk zeer goed. Frans, Italiaans, Spaand en Duits zowel verbaal als schriftelijk matig

Overig

Brede werkervaring, kan goed functioneren op zowel tactisch als strategisch niveau.

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :