Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Projectleider Teamleider

Projectleider Teamleider

Werkervaring interimmanager

Behaalde resultaten/Interim opdrachten:

Als projectleider verantwoordelijk voor het implementeren van het persoonsgebonden budget proces binnen het WMO kantoor. Vanaf de inrichting van het geautomatiseerd systeem, het inrichten van het proces, het opleiden van de medewerkers tot het operationeel zijn.

Als projectleider verantwoordelijk voor het wegwerken van een drie maanden werkachterstand die was veroorzaakt door een brand. Door de medewerkers op hun taken en verantwoordelijkheden te wijzen en korte lijnen te houden was de achterstand binnen anderhalve maand weggewerkt.

Als projectmedewerker verantwoordelijk voor het inrichten van het nieuwe proces Zorggids. Waarbij ook hoorde het beschrijven van de processen.

Als projectleider verantwoordelijk voor het implementeren van het geautomatiseerde administratieve systeem bij het gefuseerde bedrijf. Vanaf de inrichting van het kantoor (hardware), het opleiden en begeleiden van de medewerkers tot het operationeel zijn.

Als projectleider verantwoordelijk voor het gehele Euro conversie proces. Dit houdt in het inwerken en begeleiden van de medewerkers, de communicatie naar de klanten en de conversie van de data/geautomatiseerde systemen.

Als lid van de fusiecommissie PR&Communicatie verantwoordelijk voor de enquête voor de nieuwe clubkleuren en naam. De respons van de enquête was 84%.

Als jeugdtrainer verantwoordelijk voor het opzetten van meisjesvoetbal binnen de vereniging en het leggen van een basis voor de toekomst. Binnen de vereniging zijn nu meisjesteams binnen alle leeftijden aanwezig.

Werkervaring:

jan. 2010 – heden: Business Adviser

Diensten:
- Time Management
- Management Support


sept. 2008 – apr. 2009: Projectleider
Yacht bv ( unit Project Management/Process Improvement), Maastricht
Verantwoordelijkheden en resultaten:
nov. 2008 – mrt. 2009 Formulering propositie unitpijler Project Management
sept. 2008 – nov. 2008 Onderzoek mogelijkheden unit binnen community


nov. 2006 – sept. 2008: Projectleider/Vervangend teamleider
WMO kantoor, Sittard
Verantwoordelijkheden en resultaten:
- Het implementeren van het persoonsgebonden budget proces, vanaf de inrichting van het geautomatiseerd systeem tot en met het operationeel zijn van het proces. (projectleider)
- Het implementeren van de nieuwe gemeenten in het werkproces. (projectleider)
- Het implementeren van wijzigingen binnen de geautomatiseerde administratieve systemen op basis van de maandelijkse releasedata. (projectmedewerker)
- Het uitwerken en implementeren van het proces voor hulpmiddelen en woningaanpassingen. (projectmedewerker)
- Het aansturen van een vijftiental medewerkers en de processen.
- Het coachen, motiveren en instrueren van medewerkers.
- Het adviseren van de directie bij het inrichten van het kantoor, aantal medewerkers per proces en wie op welk proces.
- Het bedenken en uitwerken van voorstellen met betrekking tot de communicatie & PR richting de teamleider.


aug. 2002 – nov 2006: Functioneel Beheerder
CZ Zorgverzekering (Zorgkantoor), Sittard
Verantwoordelijkheden en resultaten:
- Het bedenken en uitwerken van de administratieve organisatie voor het nieuwe proces Zorggids. (projectmedewerker)
- Het implementeren van de GBA-check (Gemeentelijke Burger Administratie) waarbij mijn rol GBA-deskundige was. (projectmedewerker)
- Het implementeren van de Rolstoelpool. (projectmedewerker)
- Het implementeren van wijzigingen binnen de geautomatiseerde administratieve systemen op basis van de maandelijkse releasedata. (projectmedewerker)


sept. 1999 – aug. 2002: Financieel medewerker/Systeembeheerder
Goezo BV / Opel Göttgens BV, Sittard
Verantwoordelijkheden en resultaten:
- Het implementeren van het geautomatiseerde administratieve systeem bij het gefuseerde bedrijf. (projectleider)
- De Euro conversie. (projectleider)
- Het optimaliseren van de magazijnen op basis van halfjaarlijkse magazijninventarisaties en ad hoc ondersteuning. (projectleider)


sept. 1997 – sept.1999: Sr. Financieel medewerker
Eslon BV, Roermond
Vonk Dairy Products BV, Ittervoort
Het verzorgen van administratieve/financiële werkzaamheden.

Opleiding interimmanager

Opleiding:
1985 – 1990: HAVO
1990 – 1992: MEAO
1992 – 1997: HEAO-bedrijfseconomie, keuzevak operationele research


Cursus:
2003: Functioneel Beheer (ISES)
2004: Microsoft Access gevorderd (CADAC)
2006: Startende leidinggevende (NCOI)
2008: PRINCE2 Foundation (Exin)


PC-vaardigheden:
Vertrouwd met de MS Officepakketten (Word, Excel, PowerPoint), Bwise en systeembeheer

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Mezelf typerend: Een leider met een brede ervaring in het managen van projecten en van afdelingen. Door mijn werkervaring in verschillende branches heb ik bewezen me snel binnen iedere branche thuis te voelen.
Mijn kracht zit in het herkennen van het individu binnen de groep en het individu zijn rol binnen de groep en/of bedrijf laten zien. Met mijn goede communicatieve vaardigheden ben ik zichtbaar en bereikbaar waarbij ik de medewerkers integer, loyaal en eerlijk benader. Daarnaast ben ik persoonlijk betrokken, doelgericht en daadkrachtig waardoor de gestelde doelen worden behaald.

Mijn motto’s zijn: “Walk the talk!” en “Ik blijf leren tot mijn vingers even lang zijn.”

Talenkennis interimmanager

Taalvaardigheden:
Nederlands: moedertaal
Engels: goed in woord en geschrift
Duits: goed in woord en geschrift

Overig

Interesses en hobby´s:
Voorzitter commissie Communicatie&PR (tennisvereniging)
Penningmeester (zaalvoetbalvereniging)
Management en leiderschap

Voetballen
Wielrennen
Tennissen
Lezen
Koken

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :