Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Interim ondersteuner

Interim ondersteuner

Werkervaring interimmanager

05/08 tot heden Zwangerschaps- en bevallingsverlof

09/07 tot 05/08 Interim Teamleider Support
TNTPost
Afdeling bestaat uit het secretariaat, een facilitaire medewerker en het rapportageteam (4fte). De nadruk van de functie ligt op verandermanagement – de in- en uitdienst procedure uniformeren, centraliseren, zorg dragen voor de uitvoer en de bewaking ervan. Inventariseren van klantbehoefte klant, belevenis medewerker, structureren, signaleren van knelpunten en daarop actie ondernemen. Input leveren en houden van beoordelings- en plannings-gesprekken. De inhoud en samenstelling van het team en de verschillende functies bekijken.
Ref. mevrouw S. van de Bovenkamp
Manager Finance & Control

06/07 tot 09/07 Interim project assistent
Technische Universiteit Delft
Secretariële ondersteuning en assistentie verlenen aan de projectleider en het projectteam, waaronder het opzetten van een projectadministratie.
Ref. de heer ir. F. Geuskens
interim Projectleider CleanEra

02/07 tot 06/07 Interim secretaresse
Verbond van Verzekeraars
Secretariële ondersteuning bieden aan de afdeling Public Affairs en Public Relations evenals aan het interim Hoofd.
Ref. de heer R.J. Sebes
Hoofd PA/PR a.i.


01/03 tot 05/07 Projectassistent
Adviesraad voor het Wetenschaps- en Technologiebeleid (AWT)
Verantwoordelijk voor het bieden van goede ondersteuning aan de raadsmedewerkers en de financiële- en personele administratie.
• Bijeenkomsten organiseren zoals brainstormsessies, workshops etc.
• Coördinatie logistieke werkzaamheden rondom het uitbrengen van publicaties
• Het verzamelen, bewerken en zorg dragen voor archiveren van gegevens ten behoeve van het adviestraject.
• Implementatie van SAP en moderniseren financiële administratie
• Operationeel verantwoordelijk voor de financiële administratie, zoals budget- en grootboekbeheer, balans en maandelijkse rapportages opstellen.
• Operationeel verantwoordelijk voor de personele administratie, zoals ziek- en betermeldingen, mutaties invoeren, verlofadministratie, informatie verschaffen.
• Signaleren van verbeterpunten en werkprocessen hierop aanpassen.
• Het voeren van correspondentie, opstellen van offerteaanvragen en opdrachten conform standaardbrieven. Vraagbaak binnen AWT voor office-gerelateerde/facilitaire zaken.


07/02 t/m 01/03 Partnersecretaresse en personal assistant
Van Oosten cs en Orange
Ondersteuner van resp. de partneradvocaat en de Financial manager
• Cliëntdeclaraties maken en controleren
• Verzorgen van correspondentie, ook met dictafoon
• (Cliëntstukken) Archiveren
• Vertalen van Nederlandse correspondentie naar het Engels
• Algemene secretariële ondersteuning bieden


Opleiding interimmanager

2005-2006 HBO Facilitair Management
Hogeschool NCOI
1999 HBO Office-management
Schoevers bedrijfsopleidingen
1998 International secretaresse
Scheidegger
1996 MBO+ Toeristisch Management
Tinbergen Economie
1994 HAVO
‘t Groen van Prinsterercollege
2004/2005 Interne bedrijfstrainingen SAP (HRM)


PC-vaardigheden
• MS Microsoft Excel, Word, PowerPoint, etc.
• SAP (HRM en urenschrijven) en MAIN
• Davilex Business
• Decos
• CRM
• SharePoint


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Daadkrachtig, ambitieus en organisatorisch sterk.

Ik beschik over enkele jaren ervaring in de facilitaire- en secretariële (f&s) dienstverlening. Ik ben bedreven in het werken in projectverband, heb inzicht in f&s dienstverleningsprocessen en de interne en administratieve organisatie daarvan, beschik over vaardigheden in het overzien, analyseren en oplossen van de facilitaire dienstverleningsproblematiek (tijd, geld, capaciteit, prioriteitstelling, en dergelijke). Ik ben creatief, flexibel, analytisch, dienstverlenend, zelfstandig en bestand tegen stress. Mede door deze vaardigheden en ervaring kan ik motiveren, aansturen en coördineren.

Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels, Duits goed in woord en geschrift. Spaans matig maar heeft wel mijn interesse om te verbeteren

Overig

Deze veelzijdige ondersteuner zoekt een dynamische, organisatorische en coördinerende tijdelijke functie, waarin mijn ruime werkervaring (12+ jaar) en wens naar uitdaging en zelfontplooiing tot uiting kunnen komen. Mijn kwaliteiten als oplossingsgerichte ondersteuner, leergierige analist en sturende coach stellen mij in staat een bijdrage te leveren aan een organisatie. Wellicht de uwe?

Ik ben voor min. 20 en max. 32 uur inzetbaar en bij voorkeur voor 24 uur verdeeld over dinsdag, woensdag en donderdag. Uren en werkdagen zijn uiteraard in overleg.

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :