Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Directiesecretaresse/PA/Officemanager/Management assistente/

Directiesecretaresse/PA/Officemanager/Management assistente/

Werkervaring interimmanager

Gemeente Waterland – Monnickendam, Secretaresse Ruimtelijke Ontwikkeling (OW – VROM)
Opdracht: ondersteuning Hoofd RO
Taken:
Ondersteunen Hoofd RO, ontvangen bouwaanvragen beheren en behandelen en advertentie plaatsen in het streekblad, bezwaarperiode (bezwaarmakers) be-/afhandelen, melding maken van goed- en afgekeurde bouwaanvragen en aanvrager daarvan op de hoogte stellen, BWT informeren, voorbereiden, notuleren en uitwerken bouwvergaderingen/projectvergaderingen, verlenen van inrij- en parkeervergunningen en overige werkzaamheden t.b.v. OW en VROM.

Gemeente Waterland – Monnickendam, Secretaresse Raadsgriffier (Bestuurssecretariaat - BMO)
Opdracht: ondersteuning Raadsgriffier t.b.v. de Gemeenteraad
Taken:
Opstellen conceptagenda’s, verzenden raadsstukken, aanbieden van raadstukken voor de website, opstellen van een overzicht voor ingekomen stukken, besluitenlijst opstellen en bewaken, afwikkelen van dossiers, laten publiceren van raadsbesluiten op de gemeente-pagina in het streekblad, afhandeling van ingekomen correspondentie, bijhouden van diverse overzichten, ondersteuning van de griffier (agendabeheer, correspondentie, telefoon-beantwoording, post, etc.), kwaliteitsbewaking van de griffie

Agora Centraal Bureau – Zaandam, Directiesecretaresse
Opdracht: ondersteuning Directie en Bovenschools Management
Taken:
Ondersteuning Directie en Bovenschools Management (agendabeheer, telefoon-beantwoording, correspondentie, mailings, meedenken en ontwikkelen beleidsnota’s, opzetten databestand, voorbereiden en notuleren van Beleidsadviesgroepen (BAG), Directieoverleggen (DO) en Gemeenschappelijke Medezeggenschapsraad (GMR), (her)inrichten huisstijl, (her)inrichten diverse archieven.

Welke Beheer B.V. – Hoorn, Executive Assistant
Opdracht: ondersteuning Algemeen Directeur
Taken:
Complex agendabeheer t.b.v. de Algemeen Directeur, ondersteunende taken t.b.v. Directie en Management, telefoonbeantwoording, e-mail-, fax- en postbehandeling, opzetten conference calls, archivering (hard copy en digitaal), bewaken van actielijsten en acties uitzetten, bewaken van projecten, intern en extern relatiebeheer, voorbereiden, notuleren en uitwerken van vergaderingen (w.o. Raad van Commissarissen, Algemene vergadering van Aandeelhouders, DO-vergaderingen, Salesmeetings, OR-vergaderingen), opstellen van documenten, rapporten en presentaties, correspondentie (nationaal/internationaal), boeken van hotels, reizen, chauffeur, etc., werving en selectie nieuwe medewerkers i.s.m. HR-manager, diverse financiële en/of administratieve taken (w.o. omzetoverzicht en dashboard), registratie vakantiedagen/-uren (afd. sales, buitendienst en afd. financiën)

Gemeente Amsterdam – Amsterdam, Officemanager Projectbureau
Opdracht: ondersteuning Hoofd Projectbureau
Taken:
- Secretariële ondersteuning, w.o. het beheer van een overvolle, complexe en steeds wisselende agenda
- Financiële taken zoals o.a. het accorderen van facturen, maken van urenregistraties, kostenoverzichtjes mobiele telefonie, beheer kasgeld
- Personeelszaken (HRM) t.b.v. de aanstelling van nieuwe medewerkers; uitnodigen voor kennismakingsgesprek, sollicitatiegesprek en arbeidsvoorwaardengesprek, het beheren van de personeelsdossiers, het opstellen van een inwerkprogramma, ziek- en betermeldingen, etc.
- Facilitaire taken; catering en/of audiovisuele apparatuur regelen bij vergaderingen of overleggen, visitekaartjes, kantoorbenodigdheden, beheer kluisjes en sleutels, toegangspasjes, uitrijdkaarten parkeergarage, bestellen en beheren mobiele telefoons en toebehoren, aanmelden bezoekers, etc.

Notuleerservice – diverse opdrachten voor de Gemeente Amsterdam, Gemeente Almere, Gemeente Waterland en Agora Centraal Bureau.

Welke Beheer B.V. - Hoorn
Personal Assistant – Ondersteuning Commercieel en Financieel Directeur
Taken:
- Complex agendabeheer t.b.v. de Commercieel en Financieel Directeur
- Ondersteunende taken t.b.v. Directie en Management
- Telefoonbeantwoording, email-, fax- en postbehandeling
- Opzetten conference calls
- Archivering (hard copy en digitaal)
- Bewaken van actielijsten en acties uitzetten
- Bewaken van projecten
- Klachtenbeheer i.s.m. Manager Hypotheken
- Intern en extern relatiebeheer
- Voorbereiden, notuleren en uitwerken van vergaderingen w.o. DO-vergaderingen, Salesmeetings, OR-vergaderingen
- Opstellen van documenten, rapporten en presentaties
- Correspondentie w.o. o.a. de provisieregelingen
- Boeken van hotels, reizen, chauffeur, etc.
- Opzetten Ondernemingsraad
- Diverse financiële en/of administratieve taken w.o. omzetoverzicht en dashboard
- Registratie vakantiedagen/-uren (afd. sales, buitendienst en afd. financiën)
- Vervanging van de Executive Assistant bij afwezigheid

Boon Edam Group Holding (Advanced Door Care B.V.) - Edam
Directiesecretaresse – Ondersteuning Algemeen Directeur
Taken:
- Rechterhand van de Algemeen Directeur; assisteren in de breedste zin van het woord
- Verrichten van secretariële/administratieve ondersteuning aan het Management Team
- Verwerken van diverse vertrouwelijke gegevens en correspondentie (NE – EN – DU)
- Verwerking en afhandeling van post, e-mail en fax
- Beheren van de infosite van ADC
- Het zelfstandig afhandelen van telefoontjes (nationaal/ internationaal)
- Gecompliceerd agendabeheer
- Het organiseren, voorbereiden en notuleren van Directie- en MT-vergaderingen, OR-vergaderingen en Kwaliteitsoverleggen
- Aansturen van de telefoniste/receptioniste
- Aansturen van diverse (externe) facilitaire partners, zoals de schoonmaakdienst, catering, glazenwasser, etc.
- Vervanging PZ-assistente bij afwezigheid
- Marketing en promotie voor onze organisatie i.s.m. het hoofdkantoor
- Voorbereiden, bestellen en begeleiden van (huis-)drukwerk als company brochures, folders, briefpapier, visitekaartjes, etc.
- Mede opzetten en beheren van de mobiele telefonie binnen de organisatie (het bestellen van toestellen en onderdelen, het zorgdragen voor reparaties aan toestellen en aanspreekpunt zijn voor de provider)

FNV Vakcentrale - Amsterdam Sloterdijk
* Secretaresse Financiën & Administratie – Ondersteuning Hoofd Financiën & Administratie (3,5 jaar)
Taken:
- Assisteren van het Hoofd Financiën
- Voorbereiden financiële overleggen
- Organiseren, voorbereiden en notuleren van de Federatieraadsvergaderingen (1x per maand, ± 40 personen, duur vergadering ± 3,5 uur).
* Secretaresse Doelgroepen – Ondersteuning Hoofd Doelgroepen (6 maanden)
Taken:
- Organiseren, voorbereiden en notuleren van diverse vergaderingen
- Organiseren van bijeenkomsten (w.o. 8 maart, de Dag van de Vrouw)
- Mede organiseren van diverse beurzen
- Verstrekken van informatie over diverse wettelijke regelingen t.a.v. werk, gezin en inkomen
en het toesturen van informatie over die onderwerpen
- Verzorgen van aanvragen voor subsidies bij het Ministerie
- Correspondentie en mailings
* Secretaresse Bestuurssecretariaat - Ondersteuning Vice-voorzitter en Penningmeester (bijna 6 jaar)
Taken:
- Complex agendabeheer
- Boeken van reizen en verblijf
- Het zelfstandig maken van afspraken
- Het verzamelen van informatie t.b.v. gesprekken en vergaderingen
- Diverse correspondentie (NE, EN, DU)
- Het be-/afhandelen van de post, fax en e-mail
- Het opzetten van een procedureboek bij vervanging van de secretaressen van het Dagelijks
Bestuur (bij ziekte of vakanties), zodat een uitzendkracht gemakkelijk de draad op kan pakken
- Voorbereiden en notuleren van interne vergaderingen.
- Bespreekverslagen of actielijsten maken en opvolging van de actiepunten nauwkeurig in de gaten houden
- Het verzamelen van informatie, opstellen van de agenda´s, notuleren en uitwerken van de
Federatieraadsvergaderingen (1x per maand, ± 40 personen, duur vergadering ± 3,5 uur)
- Coördinator voor de drukkerij t.a.v. stukken voor de Federatieraadsvergaderingen

Communication Centre Mundocom.AAC B.V./Mundocom International (dochter van Publicis.FCB) - Amsterdam
* Directiesecretaresse - Ondersteuning Director International Accounts en Account Manager International Accounts en incidenteel ondersteuning Nationale Accountgroep (2 jaar)
Taken:
- Assisteren bij presentaties aan klanten
- Diverse correspondentie (Nederlands, Engels, Duits)
- Post, fax, telefoon, telex en e-mail verzorgen
- Plannen reizen en verblijf en contactpersoon zijn voor het reisbureau
- Aansturen van het secretariaat en de receptie
- Redigeren teksten voor folders, brochures, flyers, etc.
- Intypen van teksten voor folders, brochures, e.d. in een 10-tal vreemde (Europese) talen
* Directiesecretaresse – Ondersteuning C.F.O. (2 jaar)
Taken:
- Debiteurenbeheer
- Facturatie
- Correspondentie
- Belastingzaken
- Voorbereiden en notuleren van vergaderingen
- Mede organiseren van de zogenaamde heidesessies
* Management Assistant – Ondersteuning C.E.O. en C.C.O.
(2 jaar)
Taken:
- Assisteren bij presentaties aan klanten (een enkele keer in het buitenland)
- Diverse correspondentie (Nederlands, Engels, Duits)
- Post, fax, telefoon, telex en e-mail verzorgen
- Voorbereiden en notuleren vergaderingen
- Plannen reizen en verblijf en contactpersoon zijn voor het reisbureau
- Verantwoordelijk voor de inkoop van kantoorbenodigdheden
- Aansturen van de huishoudelijke dienst
- Catering verzorgen
- Mede organiseren van het jaarlijkse bedrijfsfeest
- Diverse PZ- en Arbo-taken

Agentschap en Handelsonderneming Balance B.V./Combimex B.V. - Zuidoostbeemster
Directiesecretaresse

Elektrotechnisch Installatiebureau Roel Loen - Purmerend
Directiesecretaresse


Opleiding interimmanager

Computervaardigheden: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Groupwise, Visio en Internet

ISBW - Officemanager (HBO-niveau): diploma behaald
Modules: officemanagement, leidinggeven, communicatie

Instituut Schoevers - notuleren: diploma behaald

LOI - Management Assistente: diploma behaald
Vakken: bedrijfseconomie/-organisatie, algemeen
management, informatica en automatisering, communicatie,
marketing, public relations, recht, boekhouden

Algemene Grafische Kennis: diploma behaald

MEAO West-Friesland Hoorn - secretaresseopleiding: diploma behaald
Vakken: Nederlands, Engels, Duits, boekhouden, algemene
economie, typen/steno Nederlands/Engels/Duits

R.K. MAVO Purmerend - Mavo-4: diploma behaald
Vakken: Nederlands, Engels, Duits, boekhouden/ handelskennis, aardrijkskunde, biologie

Machineschrijven (typiste): diploma behaald


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Goede contactuele eigenschappen en communicatieve
vaardigheden, leidinggevende capaciteiten, pro-actief,
klantvriendelijk en representatief, flexibel, zelfstandig,
accuraat, integer, stressbestendig, ambitieus, besluitvaardig en een vrolijk karakter


Talenkennis interimmanager

Nederlands schriftelijk: uitstekend mondeling: uitstekend
Engels schriftelijk: goed mondeling: goed
Duits schriftelijk: goed mondeling: goed
Frans schriftelijk: zeer matig mondeling: matig
Spaans schriftelijk: beginner mondeling: beginner


Overig

Hobby\'s:
Mijn gezin, reizen, lezen, tuinieren, skeeleren, darts,
zwemmen


 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :