Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

P&O-er

P&O-er

Werkervaring interimmanager

Werkervaring

Functie: Adviseur & Coach, eigenaar
Organisatie: eigen onderneming
Periode: oktober 2009 - heden
Dienstverlenging: loopbaanbegeleiding, coaching, organisatieadvies en psychologische testen/onderzoek en trainingen.

Functie: Hoofd Personeel & Organisatie
Organisatie: Amaliazorg (350 medewerkers)
Periode: juli 2002 – oktober 2009
Verantwoordelijkheden: personeelsbeleid en personeelhandboek, toepassing arbeidsvoorwaarden, opleidingen, arbo, functiewaardering, reorganisatie middenkader, cultuurverandering, zorgdragen voor de continuering van de afdeling P&O, budgetverantwoordelijk.
Taken: ontwikkelen en implementeren personeelsbeleid, leidinggeven aan afdeling P&O, adviseren en ondersteunen collega MT-leden en middenkader, initiëren en coordineren cultuurverandering, reorganisatie middenkader begeleiden.

Functie: Manager Personeelszaken
Organisatie: Gran Dorado Weerterbergen (225 medewerkers)
Periode: april 1999 – juni 2002
Verantwoordelijkheden: personeelsbeleid, personeelsadministratie, personeelsplanning, toepassing primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, zorgdragen voor het juist hanteren van de P-instrumenten, opleidingen, arbo, zorgdragen voor de continuering van de afdeling PZ, budgetverantwoordelijk.
Taken: ontwikkelen en implementeren personeelsbeleid, leidinggeven aan en ondersteunen van de PZ-afdeling, adviseren en ondersteunen collega MT-leden, initieren en ondersteunen veranderingsproces.

Functie: Personeelsfunctionaris
Organisatie: Campina Melkunie Alkmaar, Lutjewinkel, Ursum (135 medewerkers)
Periode: april 1998 – maart 1999
Verantwoordelijkheden: personeelsbeleid, personeelsadministratie, personeelsplanning, toepassing primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, opleidingen, arbo.
Taken: uitvoeren personeelsbeleid, adviseren en ondersteunen collega MT-leden, initieren en ondersteunen veranderingsproces.

Functie: Manager Kassa en Klantenservice
Organisatie: Maxis Venlo (95 medewerkers)
Periode: september 1996 – maart 1998
Verantwoordelijkheden: uitvoeren personeelsbeleid, personele personele bezetting, uren- en kostenverantwoordelijk, geldstroom.
Taken: doelstellingen en strategie bepallen, budgetten opstellen, leidinggeven aan 95 medewerkers, planningen maken, personele bezetting, werving en selectie, functionerings- en beoordelingsgesprekken houden, introductie- en opleidingsplan opstellen.


Functie: Medewerker Personeel en Organisatie
Organisatie: Maxis hoofdkantoor Utrecht
Periode: oktober 1994 – augustus 1996
Verantwoordelijkheden: beheer van pensioenadministratie, VUT-fonds, personeelsadministratie distributiecentrum Moerkapelle.
Taken: mede bepalen van pensioenbeleid, automatiseren en up-to-date houden van personeelssystemen, contacten onderhouden met herverzekeraar en verzekerden, brochures opstellen t.b.v. pensioenfonds en VUT-fonds.

Functie: Managementtrainee
Organisatie: Maxis Venlo
Periode: januari 1994 - september 1994
Taken: kennis maken met de totale organisatie. Meewerken op diverse afdelingen om inzicht te krijgen in diverse organisatieprocessen.








Opleiding interimmanager

Masteropleiding Psychologie arbeid en organisatie:
1994-heden, Open Universiteit,gehaalde modules o.a.: psychologie arbeid en organisatie, leiders in organisaties, coachen van managers, leren en trainen in organisaties, selectiepsychologie,ergonomie, inleiding gezondheidspsychologie,klinische psychologie, klinische gespreksvoering,test- en toetstheorie, testpracticum psychodiagnostiek, onderzoekspracticum inleiding psychologisch experiment, interculturele psychologie,
verwachting diploma 2010

HBO personeel en organisatie:
1994-1996, Hogeschool Eindhoven, diploma behaald in 1996,scriptie: een psychologische benadering van veranderingsprocessen. Hoe gedragen mensen zich tijdens veranderingsprocessen en nog belangrijker: waarom vertoont met dit gedrag?

HEAO commerciële economie:
1986-1992, Hogeschool Eindhoven, diploma behaald in 1992, scriptie: een analyse maken van de markt van werving en
selectie met de nadruk op commercieel topniveau. Tevens een marketingplan opstellen.

VWO:
1979–1986, Van der Puttlyceum, Eindhoven, diploma behaald in 1986.

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Als persoon ben ik positief ingesteld, een doorzetter en ben ik resultaatgericht. Binnen mijn werk word ik getypeerd als pro-actief, betrokken, positiefkritisch, een generalist en in staat processen goed te doorzien. Ik ben in staat om goed te luisteren en de vinger op de zere plek te leggen. Ik kan zowel medelevend als direct en confronterend zijn. Samenwerken staat bij mij hoog in het vaandel. Respect, wederzijds vertrouwen en openheid zijn voor mij essentieel.

Talenkennis interimmanager

• Talenkennis spreken schrijven
Engels goed redelijk
Duits goed redelijk

• Softwarepakketten MS Office
Cura Personeel
HR Acces



 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :