Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Manager

Manager

Werkervaring interimmanager

Interim Managing Partner – De Smaak van het Noorden
15 november 2016 – 1 juni 2017
Wens van de opdrachtgever is om de huidige situatie te stabiliseren en het fundament neer te leggen voor groei van de organisatie. Taken en verantwoordelijkheden:
- Eventmanagement
- Personeel
- Structureren en automatiseren van processen
- Acquisitie (koud & warm)
- Advisering eigenaren over mogelijk groeiproces

Interim Manager Restaurant de Slingerij, Groningen
Juni 2015 – 1 november 2016
1 augustus 2015 was de wens van de investeerder om een nieuw concept in de Groningse horecamarkt te zetten. Mijn taken en verantwoordelijkheden zien er als volgt uit:
- Ontwikkelen, uitvoeren en opbouwen nieuw horecaconcept
- Verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering
- Aannemen en opleiden personeel
- Processen in kaart brengen en structuren
- Facilitaire organisatie
- Schrijven van beleid en handleidingen voor personeel
- Contract- en leveranciersmanagement
- Financiële administratie
- Waarborgen klanttevredenheid
- Planning en roostering
- Gastheer

Resultaat:
Omzetrealisatie na 12 maanden €240.000,-

ROBECA, Groningen
September 2014 - Heden

Horeca ondernemer Café Tante Truus, Groningen
Januari 2014 – 1 augustus 2016

Freelancer, Den Haag
Oktober 2012 - Januari 2014
Een andere blik op zaken, processen in kaart brengen of structureren, gewoon een keer meekijken in je organisatie of naar je plannen. Of het nu gaat om interne communicatie, ondernemerschap, bedrijfsprocessen of gastvrijheid, je bent bij mij aan het goede adres.
Opdrachten:
- Interim manager Tennispark Berg en Dal
- Interim bedrijfsleider Strandpaviljoen de Kwartel
- Marketingopdracht Beautysalon de Zevende hemel
- Websiteopdracht Beautysalon de Zevende Hemel
- Begeleiding en contractonderhandeling aankoop website Baby en Kind

Operationeel Manager Humanity House, Den Haag
April 2011 - December 2012
Binnen het Humanity House was ik verantwoordelijk voor:
- de operationele bedrijfsvoering
- het museumteam (aansturing, functionerings-, beoordelingsgesprekken) - de zaalverhuur
- de facilitaire organisatie
- de horeca en catering van partijen en congressen

Binnen het Humanity House heb ik het volgende ondersteund en gerealiseerd:
- Personeelsplan
- Structuur aangebracht in financiële en onderhoudsprocessen
- Bezoekersregistratie via het kassasysteem

Algemeen Directeur/Eigenaar SLIM Personeelsbemiddeling, Groningen
Januari 2008 - December 2010
SLIM Personeelsbemiddeling is een organisatie die zich richt op het beheren, coördineren en monitoren van het invalproces in het basisonderwijs.
De kracht van SLIM is het persoonlijke contact, het meedenken in en ontwikkelen van bedrijfsprocessen, maar het belangrijkste zorgen voor de juiste leerkracht op de juiste school.
SLIM heeft zich ondertussen gevestigd als een stabiele organisatie in het onderwijs. Diverse schoolbesturen maken gebruik van de dienstverlening. Er hier wordt niet gesproken van een klant-leveranciersrelatie, maar van een samenwerking.
Samen met het schoolbestuur, de stichting of de éénpitter gaan wij voor de maximale kwaliteit in het basisonderwijs.

Opleiding interimmanager

Hanzehogeschool
HBO, Facility Management, 2004 – 2008
Minor: Marketing en Management

H.N. Werkmancollege
Havo, Economie en maatschappij, 1997 - 2002

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Flexibel, procesgericht, helikopter view, autodidact, ondernemend, sparringspartner

Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :