Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Manager Call Vermogensvorming

Manager Call Vermogensvorming

Werkervaring interimmanager

Feb 2014 - heden Manager Call Vermogensvorming Nationale-Nederlanden
Werkzaamheden Operationele en strategische aansturing van vier klantcontactteams met 90+ medewerkers op twee locaties.

Jan 2012 – feb 2014 Teammanager Klantenservice Direct Nationale-Nederlanden
Werkzaamheden Het opzetten van een nieuw klantcontact team voor het rechtstreekse verkoopkanaal. Verantwoordelijk voor de operationele en commerciële doelstellingen van Bancaire- en Levenproducten, Schadeproducten en outbound belactiviteiten. Het Klantenservice Direct team is per januari 2012 opgezet. Ik heb het team uitgebreid van 6fte naar 55 fte.

Jul 2011 – jan 2012 Manager Intern Accountmanagement Leven Particulieren Nationale-Nederlanden
Werkzaamheden Verantwoordelijk voor de aansturing van 18 Intern Accountmanagers en offertemedewerkers binnen de afdeling Leven Particulieren. Het ging hier om een interim management project van 6 maanden. Medeverantwoordelijk geweest voor de implementatie van de nieuwe distributiestrategie binnen het IAM team.

Sept 2007 – jul 2011 Manager Klantcontact Schade Particulieren Nationale-Nederlanden
Werkzaamheden Operationeel manager van een klantcontact team van 28 medewerkers. Binnen het klantcontact team werden ongeveer 20.000 calls per maand afgehandeld voor meerdere labels (NN, ING en eigen personeel). Zetel gehad in het verkoopteamschade en mede verantwoordelijk geweest voor het MTP NNP schade. Daarnaast het uitdenken en opzetten van commerciële acties, het herpositioneren van bestaande producten en het actief bedenken en uitvoeren van retentiebeleid.


Nov 2006 – sept 2007 Teammanager Bedrijven Schade Brand Nationale-Nederlanden
Werkzaamheden Operationele aansturing van een administratief team binnen de afdeling Bedrijven Schade Brand.

Jan 2004 – nov 2006 Teammanager Proces Support Nationale-Nederlanden
Werkzaamheden Aansturen van twee afdelingen Proces Support (Particulieren- en Bedrijven Schade).

Opleiding interimmanager

2013 – 2014 Post HBO Customer Management Philipse Business School te Houten
Scriptie “E-mail tot e-result: make your customer stick”, diploma behaald 2014.
Onderzoeksvraag Hoe kan Call een hoger commercieel resultaat behalen door beter aan te sluiten bij de klantverwachting op het e-mail kanaal?

2009 – 2010 Pre-MBA Managers Program ING Business School Nederland te Buren(gld)
Diploma behaald in 2010.

2003 – 2006 Bachelor Management Economie en Recht (MER) Haagse Hogeschool te Den Haag
Diploma behaald in 2006.

1992 - 1994 MBO, Commercieel medewerker bank ECABO te Den Haag
Diploma behaald in 1994.

1987 – 1992 HAVO Stevin College te Den Haag
Diploma behaald in 1992.

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Ik ben een humoristische, ondernemende en resultaatgerichte manager met ruime ervaring in Customer Contact en de financiële dienstverlening. Mijn managementstijl kenmerkt zich als creatief en strategisch met passie voor de klant en de collega. Ik zet mensen in hun kracht en bewaar het strategische overzicht. Ik maak complexe problemen en vraagstukken eenvoudig en los ze vervolgens op. Met mijn manier van leidinggeven ben ik het afgelopen jaar bij de laatste tien geëindigd voor de verkiezing van Contact Center Manager van het jaar. Ik ben daarnaast een opgewekt en positief persoon met de nodige mensenkennis. Ik zoek naar een nieuwe management functie waarin ik mijzelf als manager nog breder kan ontwikkelen. Dit kan zowel zijn in een andere branche alsook in het soort managementfunctie. Ik ga altijd op zoek naar de uitdaging en verbetering in mijzelf.

Talenkennis interimmanager

Nederlands / Engels

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :