Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Team manager klantenservice

Team manager klantenservice

Werkervaring interimmanager

Werkervaring
Zilveren Kruis Achmea:
Teammanager eindejaarswerk
01-12-16- 05-02-17
Aansturen team klantenservice EJW
KPI monitoren en rapporteren
Qualitymonitoring
Coaching
Bangma Verpakking :
01-01-16-01-12-16 Manager Sales binnendienst, verantwoordelijk voor omzet en marges tbv offertes en orders binnendienst.
Samenwerking met accountmanagers
Aansturing en coaching team
Wolkyshop
sept 16-dec 16: projectleider Klantenservice webshop: verantwoordelijk voor professionaliseren Webshop, o.a, ontwikkelen en geven trainingen aan medewerkers, implemeneteren CRM systeem,ontwikkelen kwaliteitsmonitoring,telefoonrapportages, KPIś en advies aan directie.
Custom Connect BV

Dec 13-Sep 14 Ass.Vestigings Manager Callcenter outbound .
Eindverantwoordelijk voor de telemarketing tbv 2 opdrachtgevers. (KPN, Marktplaats, Dekatel, Postcodeloterij)B2B & B2C.
Leiding aan 2 teamleiders en indirect aan 50 callcentermedewerkers.
Contact onderhouden met opdrachtgeveers en projectmanagement
Managen en rapporteren van KPI’s (conversie,score per uur, productiviteit)
Planning en realisatie van de uren verzorgen
Okt 12 Nov 13 Ass. Vestigings Manager Callcenter inbound
Eindverantwoordelijk voor het klantcontact (telefoon en E mail) van 2 opdrachtgevers.(Marktplaats en Arriva) B2B & B2C
Direct leiding aan 3 teammanagers en indirect aan 50
agents.
Managen en rapporteren van KPI’s zoals servicelevel,klanttevredenheid,productiviteit.
Contact onderhouden met sales en projectmanagement
Ontwikkeling en implementatie Klantbeleving nav NPS resultaten.
Kwaliteitsmonitoring gesprekken en mails
Opstellen klantcontactprocessen

Centrum Indicatiestelling Zorg (CIZ)

Okt 08 – Okt 12 Senior Team manager Klant Contact Centrum
Leiding en coaching geven aan 25 medewerkers die telefonische en
E- mail contacten afhandelen met particulieren en professionals.
Verantwoordelijk voor kwaliteit en kwantiteit van de teamprestaties
Werving en selectie nieuwe medewerkers
Contact onderhouden met projectleiders en opdrachtgevers. Verantwoordelijk voor personeelsbudget en service levels.
Implementatie webcareteam
Klantcontactstrategie opzetten
Beschrijven en implementeren nieuwe klantprocessen
Organisatieveranderingen doorvoeren








Verzekeraarshulpdienst
Okt 06 – Okt 08 Manager Alarmcentrale
Directe leiding en coaching aan 4 teammanagers, twee medisch adviseurs, indirect aan 90 medewerkers werkzaam in de alarmcentrale.
Eindverantwoordelijk voor service levels en kwaliteit van dienstverlening aan 10 opdrachtgevers. ( B2B & B2C)
Verantwoordelijk voor behalen doelstellingen en resultaatafspraken.
Efficiënte inzet van medewerkers alarmcentrale.
Implementatie operational excellence
Onderhouden contacten met nationale en internationale opdrachtgevers.

Electrabel Nederland
Jan 06- okt 06 Manager Klantenservice (vervanging wegens zwangerschapsverlof)
Leiding geven aan de klantenserviceafdeling van een B2Bmarkt in verkoop van elektra en gas.
Ontwikkelen en initiëren van verbetering in de werkprocessen.

Waterbedrijf Vitens NV
Jan 03 – aug 05 Projectleider transitie
Direct verantwoordelijk voor de implementatie van het ARBO zorgsysteem. (OHSAS)
Adviseren van de Raad van Bestuur en managers over de doelstellingen van de fusie, zowel kwantitatief als kwalitatief.Daarnaast een studiereis gemaakt naar Ghana voor een voor een tenderopdracht van de Wereldbank.

Okt 98 – dec 03 Manager klantenadministratie
Verantwoordelijk voor de tijdige en juiste facturering en inning van de drinkwaternota’s en het schriftelijk en telefonisch onderhouden van klantcontacten daarover met 500.000 klanten en bedrijven.
Leidinggeven aan de afdeling bestaande uit 50 medewerkers.
Optimaliseren van processen zodat efficiënt en klantgericht gewerkt kon worden.
Edon NV (nu Essent)
Jan 98- sep 98 Manager klantenservice (vervanging wegens zwangerschapsverlof)
Leidinggeven aan de afdeling klantenservice bestaande uit 20 FrontOffice en 15 BackOffice medewerkers. Bewaken klantenproces, zodanig dat vragen over de energienota, een nieuwe aansluiting of een storing kwalitatief goed werden afgehandeld.

Opleiding interimmanager

Post HBO bedrijfskunde hogeschool Windesheim

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Samenwerken
resultaatgericht
Klantgericht

Talenkennis interimmanager

Nederlands
Engels
Frans

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :