Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Office manager / secretaresse

Office manager / secretaresse

Werkervaring interimmanager

Werkervaring:

Januari 2008 – heden: Belastingadviseurs / Administratiekantoor
Werkzaamheden: telefoon, correspondentie, financiële administratie (urenregistratie, declareren, boeken van diverse administraties voor cliënten).

Mei 2007 – december 2007: Stichting Philadelphia Zorg (Nunspeet): Secretaresse Raad van Bestuur
Werkzaamheden: agendabeheer, telefoon, correspondentie, notuleren vergaderingen, ontvangen bezoek, postbehandeling, beheer archief.
(Tijdelijk contract)

1989 – mei 2007:
Directeur / eigenaar van Secretariaat Ondersteunend Bureau (sob). Vanuit dit bureau met enkele vaste medewerkers en een relatienetwerk van zelfstandig werkenden werden de volgende diensten aangeboden: secretariaatsservice, telefoonservice, notuleerservice, advisering officemanagement, computerondersteuning en kopieerservice.
Sinds medio 2006 tevens detachering van secretarieel/administratief personeel.

Vanaf 1 januari 2006 maakte sob als werkmaatschappij deel uit van KRC Accountants en Adviseurs. Reden voor deze samenwerking is een wederzijdse aanvulling van werkzaamheden en diensten.


Werkzaamheden:

Beheren van secretariaat voor een aantal verenigingen, inclusief de financiële administratie.
Secretariaatswerk voor ondernemingsraden.
Notuleren: bestuursvergaderingen van landelijke beroepsverenigingen, voorbereiding jaarvergaderingen, algemene ledenvergaderingen, vergaderingen van gemeenteraden en -commissies, bouwvergaderingen voor architecten.
Boekhoudkundige werkzaamheden voor diverse organisaties.
Telefoonservice: door middel van doorschakeling naar telefooncentrale van Secretariaat Ondersteunend Bureau. Noteren van boodschappen en afhandeling van binnengekomen boodschappen. Agendaplanning
Kopieerwerk: opmaak nieuwsbrieven en printen (in eigen beheer) in full-color en/of zwart-wit.

Werkgevers (periode voor Secretariaat Ondersteunend Bureau)
1987 – 1989: Sanders Meubelstad (Hattem): telefoniste serviceafdeling
Werkzaamheden: Op afdeling klantenservice telefonisch klanten te woord staan. Service problemen werden genoteerd en zelfstandig afgehandeld in overleg met diverse afdelingen.
1978 – 1981: Thomas a Kempis scholengemeenschap (Zwolle): secretaresse
Werkzaamheden: leerlingenadministratie van alle MAVO-leerlingen, correspondentie, telefoon, assistentie bij roosterplanning.
1974 – 1978: Allweiler Houttuin Pompen (Utrecht): directiesecretaresse
Werkzaamheden: plannen vergaderingen, notuleren, correspondentie, telefoon, postbehandeling, boeken van reizen voor buitendienstmedewerkers.
1972 – 1974: Notariskantoor van der Zalm (Utrecht): secretaresse
Werkzaamheden: telefoon, correspondentie, opstellen van akten en bijbehorende stukken, ontvangen van bezoekers.

Opleiding interimmanager

Opleidingen:

Mulo A met wiskunde.
Havo.
Schoevers directiesecretaresse.

Diverse computercursussen: Word, Excel, Power Point, Publisher, Outlook,
King, AccountView, Davilex, Freebase, Filemaker.


 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :