Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Office Manager / Project Manager

Office Manager / Project Manager

Werkervaring interimmanager

2000 heden
Eigenaar van management support en communicatie bureau.

Projecten/behaalde resultaten:

10/2004 heden
Gemeente Rotterdam, Facilitaire Diensten Rotterdam
Office Manager a.i.
Taken:
Binnen de FDR een bedrijfsbureau / stafbureau formeren
Opstellen van een bedrijfsplan FDR
Ondersteuning bieden aan Vakgroepen, Account Management en Management Team



04/2004 10/2004
Airmiles / Loyalty Management Netherlands BV, Hoofddorp
Office Manager a.i. t.b.v managing director, RvC, MT leden, externen (consultants & HR manager a.i.)
Ondersteunt en rapporteert de Managing Director, Raad van Commissarissen, leden van het Project Team (in kader van reorganisatie), leden van het Management Team. Daarnaast rekening houden met de belangen en wensen van het Management Team en de overige afdelingen van de organisatie. Leiding geven aan en begeleiden van een management assistent en 2 office assistants, zodanig dat het werk van goede kwaliteit is. Tevens contacten onderhouden met werknemers, consumenten en leveranciers (inkooptraject) en verantwoordelijk voor de Facilitaire Zaken (gebouw, interne diensten, huishoudelijke zaken), op een kwalitatieve en kostenbewuste wijze, dat LMN positief wordt gewaardeerd. Verantwoordelijk voor het uitvoeren van projecten t.b.v. de organisatie. Administratief beheer over P&O dossiers; Verrichten administratieve P&O werkzaamheden; vraagbaak / aanspreekpunt zijn voor organisatie. Verantwoordelijk voor planning en organisatie m.b.t. reorganisatie LMN.

2003 –2004
Ligthuys+Rohmann Groep B.V., Venlo
Project LIRSS Office management en telemarketing werkzaamheden
Opzetten van office management, verantwoordelijk voor het werven van potentiële klanten in Nederland middels o.a. mailing en telefonische acquisitie, de juiste bedrijven en contactpersonen selecteren via de Kamer van Koophandel en telefonische navraag bij bedrijven, teksten schrijven en redigeren, verantwoordelijk voor huisstijl, brochures en website, verantwoordelijk voor follow – up middels telefonische acquisitie (afspraken maken voor directie) en correspondentie m.b.t. gemaakte afspraken, vergaderingen met leveranciers, ict, directie en sales

01/2004 – 04/2004
VG Consulting B.V., Kaatsheuvel
projectleider "studenten/sales medewerker" / account manager Versatel
Projectleider m.b.t. het werven, selecteren, motiveren en opleiden/trainen en begeleiden van 50 studenten in Nederland, die in hun eigen regio Versatel producten aan het MKB verkopen.

Verantwoordelijk voor het behalen van de verkoop doelstelling, benaderen en bezoeken (huidige en potentiële) klanten, genereren van new business, het realiseren van een eigen netwerk en targets m.b.t. aantal afspraken en telefonische acquisitie. Offertes opstellen en ervoor zorgen dat de orders op tijd verwerkt worden. Pro actief de ontwikkelingen binnen de telecommarkt en de concurrentie volgen.

03/2004
Tele – com.nl B.V., Eindhoven (officiële partner van Versatel Nederland B.V.)
account manager Versatel
Verantwoordelijk voor het behalen van de verkoop doelstelling, benaderen en bezoeken (huidige en potentiële) klanten, genereren van new business, het realiseren van een eigen netwerk en targets m.b.t. aantal afspraken en telefonische acquisitie. Offertes opstellen en ervoor zorgen dat de orders op tijd verwerkt worden. Pro actief de ontwikkelingen binnen de telecommarkt en de concurrentie volgen.

2003
One Way Plastics B.V., Breda
Office management
Opzetten van office management, naar aanleiding van een gehouden beurs in Duitsland mailing verzorgen naar potentiële klanten (internationaal), hiervoor teksten schrijven en redigeren, verantwoordelijk voor follow – up middels telefonische acquisitie, telefonische contacten onderhouden met klanten (internationaal), nauwe samenwerking met directeur. Agendabeheer, overleg voeren met de directie, correspondentie zowel nationaal als internationaal, notuleren, uitwerken van presentaties, dagelijkse leiding oftewel eindverantwoordelijk voor het secretariaat.



2003
Stichting Vluchtelingenwerk, 's Hertogenbosch
Reorganisatie receptie/secretariaat (opzetten vanuit het bedrijf en niet vanuit de secretaresse)
Aan de hand van ontwikkelde module de wensen en behoeftes en werkwijze van het secretariaat en de organisatie (directie en medewerkers) geïnventariseerd en een advies uitgebracht. Vervolgens een handboek m.b.t. procedures geschreven en in nauw overleg met opdrachtgever het advies snel en professioneel geïmplementeerd

02/2001 11/2003
Jeroen Bosch Ziekenhuis, 's Hertogenbosch
Office management t.b.v. FWG 3.0 – traject
Verantwoordelijk voor de voortgang van het FWG 3.0 – traject, medewerkers van de 4 vestigingen werden opnieuw ingedeeld en ontvingen een nieuwe of aangepaste functiebeschrijving alsmede een salarisberekening, opstellen van functiebeschrijvingen en indelingen, correspondentie aan de hand van een nauwkeurig te volgen procedure naar 4500 medewerkers, cijfermatige werkzaamheden (nieuwe salarisberekeningen maken vanaf 2000), telefoonverkeer met stafleden, medewerkers en P&O – managers, vergaderingen met stafleden, medewerkers, clustermanagers, unithoofden en P&O – managers, bijeenkomsten van bezwarencommissie voorbereiden en notuleren, leidinggeven aan 2 secretaresses, verder alle voorkomende secretariële werkzaamheden

2002
Accountants en Belastingadvieskantoor Van den Berg & van Oosten, Prinsenbeek
Bedrijfscorrespondentie trainingen (Frans, schrijf en spreekvaardigheid)

2002
Marketing & Technology Consult B.V., Rijen
Office management en marketing werkzaamheden t.b.v. nieuwe BENELUX vestiging van Finse oliemaatschappij
Opzetten van office management, mailing verzorgen naar potentiële klanten in Benelux en Duitsland, hiervoor teksten schrijven en redigeren, verantwoordelijk voor follow – up middels telefonische acquisitie, voorbereidingen treffen voor een beurs, telefonisch contacten onderhouden met standbouworganisatie, klanten (internationaal), nauwe samenwerking met directeur. Agendabeheer, overleg voeren met de directie, reizen boeken, correspondentie zowel nationaal als internationaal, notuleren, uitwerken van presentaties, dagelijkse leiding oftewel eindverantwoordelijk voor het secretariaat.

2002
Marketing & Technology Consult B.V., Rijen
Vertaling website (EN FR)


04/2001 05/2002 :
Conesco BV Oosterhout
Office Manager / Operations Manager
Werkzaamheden Opzetten van het secretariaat, schakel tussen MT – leden, sales en logistiek (zorgen dat alles goed geregeld wordt). Agendabeheer, overleg voeren met de directie, reizen boeken, correspondentie zowel nationaal als
internationaal, uitwerken van verslagen m.b.v. dictafoon, notuleren, uitwerken van presentaties, teksten schrijven en redigeren t.b.v. mailings, verantwoordelijk voor huisstijl, brochures en website, projectmatig werken met salesmanagers (werven van nieuwe klanten en opzetten van – projecten, verantwoordelijk van begin tot eind van project, dagelijkse leiding oftewel eindverantwoordelijk voor het secretariaat (3 secretaresses).



1997 2001
Cooper Menvier BV Breda
Directie Secretaresse/ Hoofd secretariaat
Werkzaamheden Verantwoordelijk voor het opzetten van het secretariaat, secretariële werkzaamheden voor alle afdelingen incl. directie, verantwoordelijk voor telefoon en faxverkeer, voorbereidend werk voor de vertegenwoordigers uitvoeren, offertes uitwerken, correspondentie (zowel nationaal als internationaal), uitwerken van presentaties, teksten schrijven en redigeren t.b.v. mailings en nieuwsbrieven, dagelijkse leiding oftewel eindverantwoordelijk voor het secretariaat (3 secretaresses).

1995 1996 :
Perfect Foil BV Waalwijk
Directiesecretaresse
Werkzaamheden Secretaresse van de directeur van de verkoopafdeling, agendabeheer, notuleren van vergaderingen, correspondentie, telefoonverkeer, uitwerken van verslagen met behulp van de dictafoon. Alle overigevoorkomende secretariële werkzaamheden.

1994 1995
Van Wijmen en Koedam Advocaten Breda
Juridisch Secretaresse
Werkzaamheden Secretaresse van een advocaat, agendabeheer,uitwerken van verslagen m.b.v. dictafoon, telefoonbehandeling, archiveren, correspondentie en alle voorkomende secretariële werkzaamheden

Stages:
1993 1994 Coopers & Lybrand. Maastricht, secretaresse


Opleiding interimmanager

Opleiding:
1993 1994 Bell College, Directiesecretaresse, Juridisch secretaresse, Internationaal secretaresse (diploma behaald)
1993 1994 University of Cambridge, Advanced (diploma behaald)
1993-1994 Alliance Française, Bilan Deux (diploma behaald)
1993 1994 Goethe Institut, Mittelstufe (diploma behaald)
1989 1994 HAVO te Venlo (diploma behaald)
Cursussen:
2000 Leidse Onderwijs Instelling Boekhouden
2000 Cooper Menvier BV Goldmine (interne) cursus


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Ruime ervaring in het initiëren van office management, op financieel gebied, in facilitaire, zakelijke (o.a. consultancy), non-profit omgeving. Kennis en ervaring op het gebied van Account Management. Kennis en ervaring in het herstructureren van office management / secretariaatsafdelingen.

Talenkennis interimmanager

Nederlands
Engels
Frans
Duits

Overig

Persoonlijkheid:
Enthousiast, initiatiefrijk, betrouwbaar, loyaal, accuraat, pro actief, gericht op resultaat, geen 9 tot 5 mentaliteit, commerciële instelling

Reistijd:
Geen maximum, in bezit van eigen vervoer. Ik ben veelal werkzaam in de Randstad, afstanden zijn absoluut geen probleem.



Beschikbaar:
40 uur p.w.


 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :