Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Interim facilitair manager

Interim facilitair manager

Werkervaring interimmanager

Periode juni 2010 – september 201
Opdrachtgever BoumanGGZ
Functie: Coördinator Servicebureau.

Het Servicebureau ingericht, zowel de afdeling als alle bijhorende processen, waarbij de klant centraal stond. Tevens de implementatie verzorgd van een nieuwe versie van het Facilitair Management Informatie systeem (Topdesk Enterprise).

Daarnaast betrokken geweest bij diverse projecten o.a.: wisseling textielleverancier begeleid, locaties bezocht, facilitaire inspecties gehouden, nieuwe netwerk inrichting verzorgd voor de afdeling Faciliteiten & Vastgoed, autorisatieschema en nieuwsbrief opgesteld. Jaarplan en begroting gemaakt voor het Servicebureau. Tevens als projectleider betrokken bij de inrichting van een aantal locaties voor het nieuwe behandelmodel van BoumanGGZ.


Periode maart 2009 – juni 2010
Opdrachtgever Bouwfonds Ontw.
Functie: Facilitair manager.

Ben mede verantwoordelijk geweest voor de facilitaire inrichting van het nieuwe pand van Bouwfonds Ontwikkeling en heb de bijbehorende verhuizing mede gecoördineerd

Daarnaast was de afgesproken hoofddoelstelling een facilitaire afdeling inrichten. Nieuwe werkprocessen/instructies opgesteld en ingevoerd, een Facilitair Management Informatie Systeem geïmplementeerd, een BHV organisatie opgezet, nieuwe inkoopcontracten en SLA’s afgesloten, een kostenbeheersingplan samengesteld en diverse evenementen georganiseerd.


Periode september 2008 – maart 2009
Opdrachtgever Laurens Liduina
Functie: Teamleider facilitaire afdeling.

Als teamleider was ik verantwoordelijk voor de volgende afdelingen: technische dienst, receptie, huishoudelijke dienst en de afdeling Voeding.
Naast de dagelijkse operationele aansturing van de afdeling heb ik mee bezig gehouden met structuur aanbrengen in de afdeling en de werkprocessen, de verbouwing en herinrichting van het Woonzorgcentrum begeleid. Nieuwe schoonmaak methodiek ingevoerd, een BHV organisatie opgezet, het HKZ keurmerk deels ingevoerd en het inkoopbeleid aangepast om een structurele kostenreductie te kunnen realiseren.
Tevens de werkwijze van de afdeling Voeding veranderd, de focus uitgebreid, niet alleen de interne klant (de bewoners) maar ook open gesteld voor externe klanten, een á la carte formule geïntroduceerd.

Opleiding interimmanager

Facilitair Management

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Mijn kerncompetenties: plannen en organiseren, efficiënt/effectief werken, doelgericht, besluitvaardigheid, flexibiliteit, ambitieus, creativiteit, leergierigheid.

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :