Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

adviseur live&communicatie

adviseur live&communicatie

Werkervaring interimmanager

INTERIM OPDRACHTEN

heden diversen
- advisering op gebied van bedrijfsprofilering (adverteren, beurspresentatie)
- advisering moderniseren huisstijl & website
- advisering toepassingen & implementatie sociale media
- onderhoud diverse websites
Naast bovengenoemde werkzaamheden actief met ‘eigen werk’ fotografie.


sept ’10 webdesign & bouw Stichting Kodde Theaterwerken

jan – jul ‘09 Epson Fotofestival Naarden 2009, lid organisatie
- externe communicatie betaalde activiteiten (redactievoering)
- ontwikkelen en regie portfolio-reviews en workshops voor professionals
- concept en bouw webapplicatie (betaalde) activiteiten
- sponsoraanvragen

jun – nov ‘08 Communicatieadviseur a.i., Ministerie van Verkeer en Waterstaat,
kabinetsprogramma Randstad Urgent
Organisatie bestuurdersconferentie 2008 ‘Randstad Urgent werkt!’
- vertaling doelstelling naar creatief concept
- schrijven communicatieplannen
- conceptontwerp uitnodiging en verdere uitrol
- drukwerkontwikkeling en -begeleiding (redactie, aankleding locatie etc.)
- conceptontwikkeling beeld- en filmmateriaal
- concept, bouw en content eventwebsite
- aansturen interne medewerkers en externe bureaus t.b.v. uitvoering communicatieplannen en –middelen
- projectbudgettering en –bewaking
- organisatie en regie

feb – mei ‘08 Communicatieadviseur a.i., Ministerie van Verkeer en Waterstaat,
kabinetsprogramma Randstad Urgent
- projectbegeleiding en regie werkconferentie
- redactie nieuwsbrief & website
- advisering verdere uitrol huisstijl & website

aug – sep ‘07 Office Management a.i., De Rederij, Amsterdam
Tijdelijke vervanging management

feb - jun ’07 Event Coördinator a.i., Interuniversitair Cardiologisch
Instituut Nederland
Conceptontwikkeling en organisatie 35-jarig jubileum ‘Time for Reflection’
- ontwikkeling creatief concept jubileumcongres en -diner
- ontwerp jubileumuiting(en)
- budgetonderhandeling en -bewaking
- inhoudelijk aansturen interne medewerkers en externe bureaus
- drukwerkbegeleiding
- eindverantwoordelijk inhoudelijke organisatie en regie
- redactie diverse uitingen (website, nieuwsbrief, jubileumboek)

NEVENACTIVITEITEN

2006 - 2007 Epson Fotofestival Naarden 2007, lid werkgroep activiteiten


Volledige curriculum vitae op aanvraag.

Opleiding interimmanager

OPLEIDING/CURSUSSEN

2002 - 2005 Creatief Vakfotograaf, FotoAcademie A\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'dam
2001 Basisopleiding Fotografie, FotoAcademie A\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'dam
2000 Project Management, Devote Institute of Technology
2000 Effectief Presenteren, Devote Institute of Technology
1999 Tegenspraak- en discussietechnieken, Kenneth Smit Communicatie Trainingen
1992 - 1993 Praktische Journalistiek, ISW
1990 - 1991 Public Relations NGPR A, Stichting Reclame & Marketing
1988 Archiefbeheer, PBNA
1986 - 1987 Directiesecretaresse, Instituut Schoevers

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Ik besloot na ruim 15 jaar in diverse office- en communicatiefuncties te hebben gewerkt, voor mezelf te beginnen als interim communicatieadviseur. In 2007 is mijn eenmanszaak een feit.
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"...met ‘live communicatie’ als specialisme weet ik steeds de uitdaging te vinden, omdat hierbij alle disciplines van het communicatievak bij elkaar komen. Ik voel me als een vis in het water bij de totstandkoming van het creatieve concept, maar ook de projectbegeleiding. Hierbij kruip ik in de huid van de klant om de communicatieboodschap optimaal te vertalen. Ik denk graag \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'out of the box\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\' maar blijf daarbij wel zakelijk, praktijkgericht en een onderhandelaar...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"
Ik ben in de volle breedte inzetbaar bij uw live communicatie, of dit een evenement, beurs, seminar of andere bijeenkomst is. In het verleden heb ik mij ook veel bezig gehouden met de corporate identity en vooral in het maken van de creatieve vertaalslag. Het implementeren van een huisstijl, de ontwikkeling van publicaties (print of film), websites en beurspresentaties is een greep uit de mogelijkheden waarbij ik, naast het ontwikkelen van evenementen, ingezet kan worden. Desgewenst kan er in elke fase van het proces worden ingestapt.

Talenkennis interimmanager

Nederlands: zeer goed
Engels: goed

Overig

De persoon: no-nonsense, zakelijk, pragmatisch, hands-on, zelfstandig, flexibel, pionier, probleemoplosser, creatief, houdt van uitdaging, vrolijk en humorvol.
Freelance tot 32 uur p/wk in overleg, omgeving Randstad/Midden-Nederland of vanuit huis.

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :