Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

HR adviseur / HR manager

HR adviseur / HR manager

Werkervaring interimmanager

Okt’10 – maart’11 HR adviseur, NACAP BENELUX B.V.
(in loondienst)
Proactief en zelfstandig het lijnmanagement en personeel adviseren en ondersteunen met betrekking tot HR vraagstukken, HR beleid en individuele personele zaken.

Aug’08 - aug ’09 HR Manager, Nederlandse Staatsloterij (in loondienst)
____________________________________________________
Juli ’01 – aug’08 P&O adviseur en trainer, P&O Adviesbureau. Eigen adviesbureau op het gebied van personeel en organisatie en het geven van trainingen op voornoemd gebied.

Opdrachten:
Nov’07 – juli’08 HR Manager, Nederlandse Staatsloterij
Als HR manager droeg ik bij aan de ontwikkeling van de strategie van de Nederlandse Staatsloterij en op basis hiervan was ik verantwoordelijk voor het ontwikkelen en realiseren van het HR en facilitair beleid (incl. arbo-beleid) ter realisatie van de doelstellingen op het gebeid van in- door en uitstroom en arbeidsvoorwaardelijke regelingen. Gaf hierbij leiding aan 3 medewerkers van HR afdeling en 8 medewerkers van facilitaire zaken. Het bijwonen van OR vergaderingen ten behoeve van HR onderdelen en het schrijven van advies- instemming aanvragen hiervan was een onderdeel van mijn functie.

Juli ’07 – dec’07 HRM Adviseur, Politie Haaglanden
Als HRM-adviseur voor 3 bureaus binnen het korps de volgende hoofdtaken: Adviseren en informeren inzake vastgesteld HR beleid, proactief benaderen van HR vraagstukken (knelpunten, ontwikkelingen), ondersteunen lijnmanagement bij toepassing HR instrumenten, uitvoeren van werkzaamheden op alle deelaspecten van HRM, aanspreekpunt voor lijnmanagement en medewerkers frontoffice. Monitoren van processen in HRM front- en backoffice en leveren HR managementinformatie aan – en bespreken met bureauchefs.

Mei’06 – juni’07 HR Adviseur, Hotelcontact B.V.
Maximaal 4 uur per week het coachen van managers op het gebied van leidinggeven en vraagbak voor managers en medewerkers betreffende arbeidsvoorwaarden.

Mei’06- maart’07 HR Adviseur, Slavenburg bouwbedrijven
Voor 4 dagen per week het adviseren en ondersteunen van het managementteam bij de uitvoering en ontwikkeling van personeelszorg en beleid naast het reguliere P&O takenpakket als werving en selectie, ziekteverzuim, ontslagzaken etc.

Jan’05 – april’06 HR Adviseur, Right Management Consultants Right Management Consultants is vanaf 1 augustus 2005 ontstaan na een juridische integratie tussen Right Claessens b.v., Right ADC b.v. en Manpower Consultancy b.v.
Voor 4 dagen per week het opzetten van een HR afdeling, inventariseren van arbeidsvoorwaarden, ondersteunen en adviseren van het management team bij de uitvoering en ontwikkeling van personeelsbeleid en de juridische integratie. Het bijwonen van OR vergaderingen ten behoeve van HR onderdelen en het schrijven van advies- instemming aanvragen hiervan.

Mei’05 – okt’05 HR Adviseur, Jefferson Wells b.v.
Dochtermaatschappij van Manpower Holding b.v.
Voor 1 dag per week het adviseren en ondersteunen bij het vestigen van Jefferson Wells b.v. in Nederland op het gebied van arbeidsvoorwaarden en inrichten van een personeelsadministratie. Het schrijven van een personeelshandboek.

Juli ’04 – feb’05 P&O adviseur, Stichting Schroeder van der Kolk Bedrijven
Voor 3 dagen per week het adviseren en ondersteunen van het management team van Kringloop Holland bij de uitvoering en ontwikkeling van personeelszorg en het personeelsbeleid.

Mrt ’04 – jan’05 Trainer en Outplacementbegeleidster, The Empower Group
Voor twee dagen per week het begeleiden van outplacementtrajecten.

Feb.’04 – apr’04 P&O adviseur, De Boer Autolakken
Bedrijf met 2 medewerkers: adviseren betreffende ontslag van één medewerker en werving en selectie van een nieuwe medewerker.

Apr.’03 – feb.’04 P&O adviseur, Mobilans
Als P&O adviseur bij een mobiliteitsbureau, met als enige klant Arbeidsvoorziening in liquidatie, waren mijn voornaamste taken het adviseren en coördineren op het gebied van ontslag, ziekteverzuim en vraagbak voor medewerkers m.b.t. CAO en arbeidsvoorwaarden.

Sept.’01 – jan.’03 Senior P&O adviseur, Stichting Centrum Vakopleiding.
Gedurende 2001 waren de voornaamste taken het faciliteren, adviseren en ondersteunen van het management en directie bij de uitvoering van een bezuinigingsoperatie van 25% van de personeelskosten; in het jaar 2002 tot eind januari 2003 was mijn voornaamste taak het adviseren bij overname van Stichting Centrum Vakopleiding naar diverse ROC’s op het gebied van personeel & organisatie.

Aug.’01 – mei’02 Trainer, Agro cursuscentrum.
Het verzorgen van de volgende trainingen: toekomstgericht personeelsmanagement; doelgericht presenteren; beginners cursus Office 97 en effectief communiceren met uw medewerkers.

____________________________________________________

Dec.’00 – juni ‘01 Personeelsadviseur, Westelijk Land en Tuinbouw Organisatie.
Advies geven aan de agrarische sector op het gebied van bedrijfsbeëindiging; functiewaardering volgens de ORBA methode; invoeren van functioneringsgesprekken; CAO vraagstukken; werving en selectie; invoeren van een personeelsbeleid; geven van diverse trainingen op de agrarische cursus centrum op het gebied van personeel en organisatie .

Apr. ‘99 – dec.’00 P&O adviseur, Budget Polis b.v.
Verantwoordelijk voor het adviseren en coördineren op het gebied van personeelsbeleid; totale werving en selectie en adviseren en begeleiden van een veranderingsproces door onder andere het geven van een interne training aan de administratie op het gebied van commercieel denken en handelen.

Apr.’86 – apr.’99 Assistente van de General Manager Base Layer Group en en leidinggevende over de administratie (9 personen), Shell Internationale Oil Petroleum B.V.
Belangrijkste doelstelling: het vormgeven aan serviceverlening door het continu afstemmen/aanpassen van het administratieve werkpakket aan de behoefte van de klanten; het bewerkstelligen van een optimale samenwerking en brede inzetbaarheid van de administratieve staf en het definiëren van werkpakketten toegespitst op de kwaliteiten van de medewerkster en waar nodig het definiëren van noodzakelijke trainingen.

Aug.’85 – apr. ‘86 Baliemedewerkster, Nutsspaarbank.

Opleiding interimmanager

1996 -2000 HBO Personeel & Arbeid, Haagsche Hoge School
1995 -1996 Office Manager, ISW
1987 First Certificate Cambridge English, Schroevers Opleidingen
1986 Steno Nederlands, Instituut Fikkers
1986 Typen, Instituut Fikkers
1980 -1985 H.A.V.O., Rijswijkse Openbare Scholengemeenschap


Trainingen:
Situationeel leiderschap
Creatief denken
Communications skills - written and oral
Klantgericht adviseren
Commercieel verkopen

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Ik ben een bevlogen, energieke en verbindende P&O’er, die zich met ziel en zakelijkheid inzet voor de mens & organisatie en toegevoegde waarde levert door humor, praktisch inzicht en creatief vermogen. Hierbij zet ik zowel mijn intuïtie, empathisch- en analytische vermogen in. Mensen kennen mij als enthousiast, professioneel en inhoudelijk overtuigend. Ik heb een luisterend oor, toon interesse, ben open en proactief en verder gedreven en pragmatisch. Mijn stijl typeert zich als trouw, loyaal en integer richting de organisatie en verder; stevig, resultaat- en servicegericht.

Talenkennis interimmanager

Nederlands en Engels goed in woord en geschrift

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :