Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

HR-manager

HR-manager

Werkervaring interimmanager

Diverse interim opdrachten in de lijn alsmede als P&O/ HRM
adviseur op het totale P&O gebied en in de lijn
o.a:
1.onderdeel Ministerie Landbouw
het opzetten van een administratieve personeelsafdeling:
Als interim-manager leiding geven aan de administratieve afdeling van de afdeling P&O waarbij de beleidskaders van het ministerie leidend waren. Hierbij was het tevens noodzakelijk dat de personeelsleden aangesproken werden op hun verantwoordelijkheden. De target hierbij was, te komen tot een afdeling die vanuit klantgerichtheid de in- en externe klant op een juiste wijze kon helpen. Termen als motivatie, stimuleren, activeren van de eigen verantwoordelijkheid waren onderdeel van het veranderingsproces.

2. Gemeente Schiedam
Als co-projectleider het begeleiden van een reorganisatie proces van 3 naar 2 afdelingen:
o.a. sturing geven aan een deel van de afdeling P&O inzake de begeleiding van het veranderingsproces van een deel van de organisatie gedeelte (+ 150 Fte), gedurende het gehele traject de procedure in acht houden, het begeleiden van leidinggevenden in het proces en de verantwoordelijkheid voor het opzetten van de nieuwe formatie behoeften. Hierbij werd regelmatig op bestuurlijk niveau overleg gepleegd met o.a. de sector directeuren en gemeentesecretaris Hiernaast overleg met de wethouder P&O inzake problematische personeelsaangelegenheden

3. Stichting BUVA
verzorgen van trainingen t.b.v. herintreders:
eind verantwoordelijk voor de sollicitatie training in al haar facetten t/m gesprek begeleiding

4. Gemeente Rotterdam
opzetten ziekte verzuim protocol:
zorgdragen voor een adequaat ziekte verzuim protocol, teneinde er voor bij te dragen het ziekteverzuim percentage te doen dalen. Hierbij overleg met OR en bestuur. Tevens de training van de leidinggevenden in de gesprekken met arbeidsongeschikte medewerkers.

5. Waterbedrijf Europoort
Vervanging van 2 P&O adviseurs bij langdurige afwezigheid
Diverse opdrachten waarbij de werkzaamheden van P&O adviseur moest worden overgenomen. Te denken valt hierbij aan vervanging bij zwangerschap en langdurige arbeidsongeschiktheid.

6. Gemeente Rotterdam
project inzake Wet verbeterde Poortwachter in samenwerking met de Arbo-dienst voorlichting en training geven ten
behoeve van de uitvoering van de Wet verbeterde Poortwachter.

7. Mediation (in een periode van 2 jaar 8 positief afgesloten mediations, per mediation + 2 maanden)
diverse Mediation trajecten (conflict bemiddeling)
Verantwoordelijk voor de trajecten behorende bij de mediation trajecten (tot op heden allen met een positief eind resultaat).

8. Waterbedrijf Europoort
Opzetten van administratieve processen tbv. reorganisatie proces: Verantwoordelijk voor de administratieve procedure van een reorganisatie proces van + 250 Fte

9. Shoppartner
Als hoofd P&O verantwoordelijk voor het organisatorisch samenvoegen van 2 bedrijven in al haar facetten. Hierbij adviserend optredend naar directie en raad van bestuur

10. Shoppartner
Hoofd P&O, en adviseur van de directie voorstellen gedaan en adviezen geleverd inzake het opzetten van een personeelsreglement bij een groeiende onderneming, waarbij voordien niets aanwezig was.

11. Gemeente Noordwijk
Het op orde brengen van de rechtspositie van de gemeente ambtenaren. Als interim-manager mede verantwoordelijk voor de reorganisatie afdeling P&O en totale organisatie. Functioneel leidinggeven aan de afdeling P&O. Hiernaast gesprekspartner van de wethouder P&O, burgemeester Griffie en de gemeentesecretaris inzake advisering richting G.O. en O.R.

12. NewCo Europe bv.
Als Hoofd P&O verantwoordelijke voor het reorganisatieproces en het opzetten van de P&O afdeling en de hierbij behorende instrumenten.Tevens coach van de directeuren in het reorganisatie proces

13. Stadsdeel Bos en Lommer Gemeente Amsterdam.
Vervanging P&O adviseur. Coach tbv diverse afdelingshoofden. Initiator bij diverse beleidsbepalende onderdelen, tbv organisatorische wijzigingen.
Tevens gesprekspartner/adviseur van de sectorhoofden, afdelingshoofden en stadsdeelsecretaris inzake outplacement trajecten en overige complexe P&O aangelegenheden.

14.Gemeente Almere – Brandweer
* Personeelsmanagement adviseur verantwoordelijk voor het gehele P&O beheers en beleidsveld binnen de Brandweer Almere,
* Lid van het managementteam,
* adviseur van de commandant, manager Repressie, manager Preventie en dienstcontroller
* adviezen geven inzake personeelsaangelegenheden
* voorstellen doen inzake cultuuromslag
* Adviseur van de commandant in zaken met de inspraak.
* 1e aanspreek punt voor de Onderdeelcommissie inzake personeelsaangelegenheden


Opleiding interimmanager

opleiding

Niveau : HBO
Studie : Personeel en Arbeid

Extra : Geregistreerd en gecertificeer Mediator


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

empathie; luistervaardig; integer; vrolijk; enthousiasmerend; activerend; open vizier; teamplayer

Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels en Duits

Overig

Gewezen Bestuurservaring
- Voorzitter Bewonersraad. Leiding en sturing geven aan een groep van 12 bewoners.
- Bestuurslid hoofdbestuur, woningbouwvereniging Volkshuisvesting Hoogvliet
- Voorzitter van de Medezeggenschapsraad Openbare
Basisschool
- Plv. voorzitter van de Gemeenschappelijke
Medezeggenschapsraad (GMR) Openbare basis scholen Spijkenisse

Huidige bestuursfunctie
- Voorzitter Handbalvereniging te Spijkenisse


 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :