Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Financieel specialist

Financieel specialist

Werkervaring interimmanager


Interpay te Utrecht Opdracht betreft het toetsen en wijzigen van het inboeken van inkoopfacturen met betrekking tot de btw binnen een sector van Interpay, dit in verband met een prorata regeling. Tevens alle boekingen van 2003 gecorrigeerd. Daarna een handleiding gecreëerd waarin de administratieve procedure voor het inboeken van inkoopfacturen beschreven staat.

Loodswezen te Rotterdam: Opdracht betreft het doen van alle mogelijke werkzaamheden op een financiële administratie. Dit ter ondersteuning van de afdeling ivm personeelstekort en implementatie van SAP Enterprise. Tevens administratieve procedures onder de loep genomen en daar waar nodig aangepast. Daarnaast bekeken hoe de administratieve last vermindert kan worden door aangeleverde gegevens op een andere manier te verwerken en de verschillende entiteiten beter bruikbare informatie te laten aanleveren. Vervolgens was mijn inzet van belang voor de implementatie van de facturatiemodule van SAP Enterprise. Per 1 maart geplaatst op de afdeling Controlling ivm zwangerschap van de Controller. Naast ondersteuning van het jaarrekeningtraject was een van mijn taken is het verbeteren van de aan- en afwezigheidadministratie van personeel in SAP Enterprise. Contrôle personeels- en salarisadministratie. Budgetanalyse.
Einde opdracht 1 mei 2003.

Bike 2 Build te Stolwijk: 1x per week voeren van financiële administratie. Opstellen maandrapportage en inwerken nieuw personeelslid. Verbeteren en herstructureren van Exact software. Opzetten van debiteurenadministratie inclusief incasso. Opdracht tot 1 april 2003.

Prismant te Utrecht: Opdracht betrof het opschonen en herstructureren van de gehele financiële administratie inclusief het wegwerken van de opgelopen achterstanden. Tevens een handboek administratie geschreven, waarin alle benodigde handelingen op een financiële administratie detaillistisch beschreven staan. Hierna de nieuwe financiële database van Decade (Oracle gebaseerd) geïmplementeerd. Na implementatie de 7 aanwezige personeelsleden wegwijs gemaakt met het nieuwe financiële systeem. Inwerken van nieuwe Hoofd Administratie. Tevens Exact opnieuw geïmplementeerd. Opstellen van managementrapportages. Budgettering. Daarna een aantal maanden bezig geweest met het implementeren van de urenverantwoordingsmodule van Decade (Oracle gebaseerd). Na implementatie cursus gegeven aan de medewerkers (200). Einddatum project 31 mei 2002.
CBO te Utrecht: Opdracht betreft opzetten projectadministratie in E-Project (Exact). Opschonen gehele financiële administratie, wegwerken achterstanden. Opstellen van een handboek administratie. Na het herstructureren van de administratie zijn de 2 boekhoudkundig medewerkers verder geïnstrueerd. Tevens ben ik belast geweest met het structureren van gehele personeels- en salarisadministratie. Einddatum project einde half augustus 2001.

Administratieve dienstverlening: Vanaf 2000 in avonduren voeren van kleine administraties voor bedrijven in het MKB. Vanaf 5 juni 2001 zelfstandig Interim Manager:

Reklame & Marketing VDM B.V.: Van 4 augustus 2000 tot 5 maart 2001 in dienst als hoofd administratie. Mijn taken zijn voeren projectadministratie, controle grootboek, maandelijkse rapportage, samenstellen jaarrekening, fiscale aangiften, controle salarisadministratie en aansturen van 3 medewerkers.

Interparking Nederland B.V.: Van 1 november 1999 tot en met 4 augustus 2000 in dienst als hoofd administratie. Werkzaamheden bestonden uit voeren projectadministratie, controle grootboek, maandelijkse rapportage, samenstellen jaarrekening, fiscale aangiften, salaris- en personeelsadministratie en aansturen van 3 medewerkers.

Intratuin Nieuwerkerk B.V.: Van 1996 tot en met 31 oktober 1999 in dienst als hoofd administratie. Na binnenkomst is eerst de financiële en personeelsadministratie geheel door mij opgezet vanwege van het ontbreken daarvan. Nadat de administratie gestroomlijnd is waren mijn taken controle grootboek, maandelijkse rapportage, fiscale aangiften, samenstellen jaarrekening, salaris- en personeelsadministratie, personeelsplanning, personeelsbeleid en aansturen 3 medewerkers.

BDO CampsObers: Van 1993 tot en met 1996 in dienst als assistent-accountant. Werkzaam op de AA-afdeling. Mijn taken bestonden uit het maken van jaarrekeningen, periodieke overzichten, liquiditeitsoverzichten, doen van alle fiscale aangiften voor de fiscale afdelingen alsmede administratieve bijstand bij middelgrote bedrijven.

Verstegen & Co Accountants: Van 1991 tot en met 1993 in dienst als assistent-accountant. Voor 50% controlewerkzaamheden op RA-afdeling en 50% samenstelwerkzaamheden op AA-afdeling, zoals maken jaarrekeningen, periodieke rapportages, liquiditeitsoverzichten, budgetten en het doen van aangiften loon- en omzetbelasting

VB Accountants: Van 1989 tot en met 1991 in dienst als assistent-accountant. Mijn werkzaamheden betroffen voornamelijk controlewerkzaamheden bij non-profitorganisaties, zoals gemeenten, zwembaden woningcorporaties e.d.



Opleiding interimmanager

VWO: diploma behaald
Nivra: Van eerste jaar 5 certificaten in bezit
MBA: diploma behaald
SPD: 6 certificaten in bezit; verwacht juni 2004 diploma behaald te hebben.
Diverse cursussen: EURO; personeelsbeleid; diverse belastingcursussen.


Talenkennis interimmanager

Talenkennis:

Engels: Voldoende
Duits: Voldoende
Frans: Matig


Overig

Hobby’s:

Fitness; aerobics; waterskiën; skiën; tennissen; kleding maken.


 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :