Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Retail Promotie Manager

Retail Promotie Manager

Werkervaring interimmanager

1999-2001 Als zelfstandig adviseur voor retailers en A-merken. Aan wie worden aangeboden: promotie-ideeën, actieconcepten en spaarpromoties en premiums.
Exclusieve samenwerking met derden t.b.v. speelgoed promoties: Smurfen, Playmobil, Meccano. En wedstrijdconcepten: krasacties en barcodekaarten: Dynamic Shopping.
Jaaromzet: > ƒ 500.000,-

1994-1999 Samenwerking met conceptontwikkelaar, zelfstandigondernemer werkend voor en met klanten
. uit de retail: BP, A&P, Edah, Schuitema, Praxis, de Keurslagers, Boni, Deen (spaaracties non food en diensten, wedstrijdacties e.d.)
. voor uitgevers: VNU, Wegener, Hazewinkel (krasconcepten)
. voor A-merk: Verkade (spel voor V&D), Riedel, Cadbury.
Jaaromzet: > ƒ 1,5 miljoen

1994-1995 Zelfstandig ondernemer werkend voor klanten uit de business to business en de retail. Op adviesbasis. Marketing- en sales- en promotieplannen.

1989-1993 Dienstverband bij landelijke retailer, als senior medewerker sales promotion en point of sale op de afdeling Nationale Communicatie Extern.
Taakgebeid: coördineren, ontwikkelen- en uitvoeren van store wide promoties, zoals traffic stimulerende (spaar-)acties.
Klantenbindende- en wervende promoties voor producten en afdelingen, zoals promotie Suske&Wiske.
Nieuw ontwikkelde promoties voor diverse productgroepen: cornflakes, vlees, wijn, kaas, etc.
Jaarbudget: > ƒ 4 miljoen

1980-1984 Ahead Advertising als senior AE binnen de groep Lokale Filiaal Promoties. Ontwikkelen van lokale en regionale publiciteits- en promotiecampagnes met behulp van analyse lokale problematiek / groeimogelijkheden / marktinformatie.



1984-1989 Senior medewerker personeelswerving/motivatie en grafische projecten.
Resultaatgebied: het ontwikkelen van een gestructureerde arbeidsmarktcommunicatie voor de winkelorganisatie. Met externe bureau’s themacampagnes opgezet voor winkelmanagement.
Jaarbudget: > ƒ 3 miljoen

Door het coördineren van werkzaamheden, sturen van het proces, organiseren van de vervolgstappen, alswel het uittzetten van de opdrachten, planning en budgettering voor congressen, evenmenten, bedrijfsleidersdagen en het ontwikkelen van interne informatie m.b.v. videoproducties, advertenties, brochures (in- en extern gebruik) en jaarverslagen.
Jaarbudget: > ƒ 2 miljoen

De jaren daarvoor gewerkt bij reclamebureaus en marketingafdelingen.






Opleiding interimmanager

Mulo-A met wiskunde
Middelbaar Detailhandels Onderwijs
L.O.I. Reclame Praktijk Diploma
S.R.M. Reclame Diploma
Nima-A en –B
Diverse meerdaagse cursussen: Prakticum
vergaderen, verkopen, promotions en
algemeen kadervormende opleiding(en)

Diverse eendaagse cursussen bij de K.v.K..
Windows 98 (Word, Power Point, Excel, Outlook)


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Ondernemers gerichte kwaliteiten: doelstelling- en resultaat gericht opereren.
Verkoop en ontwikkelen van concepten en ideeën.
Ontwikkelen van marketing/verkoop gerichte plannen
Coördineren en organiseren (voortgangscontrole en procedurebewaking). Onafhankelijk.
Kritisch, open en mensgericht.

Talenkennis interimmanager

NL (goed), Engels (goed), Duits+Frans (matig)

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :