Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Directie, manager IT/HRM/projecten, coach, zelfstandig onder

Directie, manager IT/HRM/projecten, coach, zelfstandig onder

Werkervaring interimmanager

Bankwezen (Financiële administratie) (10 jaar)
Human Resources Management (10 jaar)
Interim Management (3 jaar)
Informatisering (volledige traject)
Detachering ICT
Directievoering ICT
Zelfstandig ondernemer in een Franchise organisatie
PERIODE Oktober 2004 - heden
BRANCHE MKB (in de breedste zin)
BEKLEDE FUNCTIE Zelfstandig ondernemer, trainer, coach

WERKZAAMHEDEN Het begeleiden van ondernemers in het MKB bij de bedrijfsvoering.
De aandachtgebieden zijn
• Marketing/verkoop
• Business processen
• Menselijk Kapitaal
• Financiën
De nadruk ligt op de zelfwerkzaamheid van de ondernemer, waarbij door gedragscoaching de ondernemer wordt uitgenodigd om zijn bedrijf in en naar balans te leiden.


PERIODE December 2002 – september 2004
BRANCHE Defensie DTO
BEKLEDE FUNCTIE Senior Projectmanager

WERKZAAMHEDEN Competence Manager (HR) CCES a.i. t.b.v. overdracht naar andere serviceline SLAS
KMAR: Uitvoering volledige project VBS (koppeling zoals hierna bedoeld)
KMAr: SU-fase t.b.v koppeling PVR² met BVV
KMar: Conform Prince2 Realisatie koppeling PVR² BVV (Inmiddels VBS)
KLU: SU-fase en offerte voor ALIEN
MULAN: Kwaliteitsmanagement en projectsupport
Doelstellingsgesprekken, functioneringsgesprekken en Beoordelingsgesprekken met 30 medewerkers.

PERIODE April 2001 – November 2002
BRANCHE Automatisering (HRM)
BEKLEDE FUNCTIE Consultant

WERKZAAMHEDEN Consultancy voor het product Flexible Employee Benefits Organizer (FEBO) van FreeBeans 2001;
Ontwikkeling van cursussen voor product FEBO;
Zelfstandig uitvoeren van FEBO implementaties.

PERIODE Juli 2000 – Maart 2001
BRANCHE Non-profit
BEKLEDE FUNCTIE Projectmanager

WERKZAAMHEDEN Begeleiding bij realisatie van het project “Opsporing en contactherstel” binnen een Oracle Application omgeving;
Afstemming van de voortgang binnen de klantorganisatie.



PERIODE November 1999 – Juli 2000
BRANCHE Automatisering (HRM)
BEKLEDE FUNCTIE Interim Manager Operations

WERKZAAMHEDEN Het ondersteunen van de directeur Verkoop bij het leiding geven aan Branchemanagers;
Voorzitten van het Branchemanagers overleg;
Beleidsvoorbereiding voor de directeur Verkoop;
Organiseren van de operatie (verkoopproces);
Procesbewaking op het gebied van kwaliteitszorg.



PERIODE Oktober 1998 – November 1999
BRANCHE Automatisering (Salarisverwerking)
BEKLEDE FUNCTIE Interim manager / Integratiemanager

WERKZAAMHEDEN Begeleiden van de organisatorische consequenties bij het overnemen van een totale salarisverwerkings-unit (250.000 salarisstroken);
Begeleiden van de medewerkers en integreren van de cultuur en procesgang.
Dagelijkse leiding over de ontwikkelingsafdeling van het standaard salarissysteem (ASAP van IBM).



PERIODE April 1998 – Oktober 1998
BRANCHE Automatisering (Salarisverwerking)
BEKLEDE FUNCTIE Projectmanager

WERKZAAMHEDEN Jaar 2000 project.
Voornamelijk coördinatie en projectmanagement bij het testen en afronden van de ombouw van systemen voor 2000.



PERIODE Juli 1997 – April 1998
BRANCHE Gemeentelijke Overheid (Vastgoed administratie)
BEKLEDE FUNCTIE Consultant

WERKZAAMHEDEN Vastgoedloket 5 grote gemeenten (OL2000).
Het coördineren van afspraken en ontwikkelingen om te komen tot een vastgoedloket op het Internet.
(Pilot voor Nederland)



PERIODE Juli 1988 – Juli 1997
BRANCHE Automatisering
BEKLEDE FUNCTIE Human Resourcse Manager

WERKZAAMHEDEN Verantwoordelijk voor personeelszaken van medewerkers in de detachering (30 – 180 medewerkers). Expertisegebieden: SAP, MF-ontwikkeling en Kennistechnologie.



PERIODE Januari 1987 – Juli 1988
BRANCHE Bevolkingsadministratie
BEKLEDE FUNCTIE Projectmanager
TECHNISCHE OMGEVING IBM mainframe, IE

WERKZAAMHEDEN Informatie-analyse en projectleiding.



PERIODE Januari 1986 – December 1986
BRANCHE Personeelsadministratie
BEKLEDE FUNCTIE Informatieanalist
TECHNISCHE OMGEVING IBM mainframe, IE

WERKZAAMHEDEN Informatieanalyse voor ziekteverzuim administratie.



PERIODE 1978 – 1986
Opbouw loopbaan in de automatisering
Vanaf functie programmeur tot informatieanalist.



PERIODE 1967 – 1978
Alle financiële processen bij AMRO Bank doorlopen.



Opleiding interimmanager

Middelbare School
PDB, MBA, SPD, AMBI, NIBE
Krauthammer M1 en Onderhandelen


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Luisteren, Empathisch, coaching, Rust, spiegelen.
Stimuleren van de eigen verantwoordelijkheid en authentiekfunctioneren.

Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels Duits

Overig

De heer beschikt over ruime ervaring op het gebied van administratieve processen, personeelsmanagement en informatietechnologie. Hij heeft een duidelijke passie voor management, met name op het gebied van Human Resources. Zijn kracht ligt daarbij in het realiseren van doelstellingen in teamverband, waarbij voor hem de communicatie met en dienstbaarheid aan het team essentiële onderdelen binnen het werkproces zijn. Daarnaast is personal coaching op zowel individueel als groepsniveau zijn expertise

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :