Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Controller

Controller

Werkervaring interimmanager

2008 – heden ROC Midden Nederland
Controller / treasurer

Taken en verantwoordelijkheden:
• Zorgdragen voor de diverse periodieke rapportages met als doel inzicht te verschaffen in welke mate de behaalde resultaten overeenkomen met de doelstellingen;
• Implementeren van het Treasury beleid zodat de doelstellingen op het gebied van treasury gerealiseerd worden;
• Opstellen en monitoren van de liquiditeitsbegroting en forecast om te kunnen bepalen of de liquiditeitsdoelstellingen worden behaald;
• Contact met financiele instellingen;
• Zorgdragen voor de mandaterings- en procuratieproces;
• Uitvoeren van AO/IC projecten.


2007 – 2008 Kluwer te Deventer
Controller

Taken en verantwoordelijkheden:
• Zorgdragen voor de maandelijkse en ad hoc rapportages en analyses;
• Bijdrage leveren aan de ontwikkeling van het financieel-economisch beleid van de unit (110 FTE, 48 mio omzet) en Kluwer om een up-to-date en op de organisatiedoelstellingen afgestemd financieel-economisch beleid te krijgen;
• Implementeren van het financieel-economisch beleid zodat de doelstellingen op het gebied van controlling gerealiseerd worden;
• Ondersteunen van de unitmanager bij de opstellen en monitoren van de begroting, business development plan, forecast en het latest estimate proces om te kunnen bepalen of de doelstellingen die jaarlijks door de unit worden vastgesteld, ook daadwerkelijk worden gerealiseerd;
• Adviseren van het management bij korte- en lange termijnvraagstukken over financiële/bedrijfs¬economische ontwikkelingen.

2005 – 2007 PGGM te Zeist
Afdelingscontroller

Taken en verantwoordelijkheden:
• Het maandelijks opstellen van rapportages en het schrijven van de financiële en niet-financiële toelichtingen voor de afdeling IT Operations (60 fte);
• Opstellen van de Business Balanced Scorecard;
• Opstellen van het jaarplan en het budget;
• Opstellen van eindejaar-, en meer jaarprognoses;
• Investerings-, en bedrijfseconomische analyses maken;
• Participeren in costmanagement project;
• Participeren in AO/IC projecten;
• Beoordelen van de binnenkomende facturen en interne doorbelastingen;
• Verzorgen van diverse ad-hoc taken en analyses.

2001 – 2005 PGGM te Zeist
Assistent Controller

Taken en verantwoordelijkheden:
• Voorbereiden en het opstellen van het jaarplan en het budget;
• Opstellen van prognoses;
• Het maandelijks opstellen van de financiële rapportages en het schrijven van de toelichtingen;
• Participeren in AO/IC projecten;
• Mede opstellen van de Service Level Agreements (SLA);
• Beoordelen van de binnenkomende facturen en interne doorbelastingen;
• Opstellen van boekingsvoorstellen met betrekking tot kostenallocaties voor drie afzonderlijke werkmaatschappijen.

2000 – 2001 Leasecontracts Nederland B.V. te Utrecht
Medewerker Verkoopbinnendienst

Taken en verantwoordelijkheden:
• Het actief beheren van wagenparken;
• Eerste aanspreekpunt voor wagenparkbeheerders en berijders;
• Het maken van calculaties en het verkopen van leasecontracten.


1998 – 2000 Van Gend & Loos B.V. te Utrecht
Medewerker Commerciële Binnendienst

Taken en verantwoordelijkheden:
• Het actief beheren van de key accounts;
• Het opstellen van offertes en contracten, berekenen van kostprijzen, doorvoeren van tariefswijzigingen, verzorgen van mailingen en het maken van diverse rapportages.


Opleiding interimmanager

2005 - 2008 HOFAM, NIVE Post-hbo opleiding
Afgestudeerd ‘Qualified Controller’.
2002 - 2004 Leergang Information Controller, Hogeschool Brabant Bedrijfsopleidingen
Post-hbo opleiding
1994 - 1997 Opleiding voor Bedrijfskader, Hogeschool van Utrecht.
Hbo-opleiding richting Commercieel Administratief.
1992 - 1994 Instituut Voor Autobranche & Management (IVA Driebergen)
1989 - 1992 Middelbare Detailhandelsschool te Apeldoorn
1984 - 1989 MAVO te Apeldoorn


 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :