Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

administrateur/controller

administrateur/controller

Werkervaring interimmanager

Projectervaring
Periode : november 2006 – maart 2007
Functie : Financial Controller
Opdracht: Uniformering balansdossiers; Beschrijving kostprijsproces
Opzetten van uniforme balansdossiers conform de door de accountant gewenste vorm en inhoud bij internationaal bedrijf.
Proces beschrijven omtrent de totstandkoming van de kostprijs, alsmede van een nieuw op te zetten controle cyclus.

Periode : oktober 2005 – september 2006
Functie : Sr. Medewerker Grootboek Pensioen
Opdracht: ondersteuning jaarwerk, vervolgens vervanging i.v.m. zwangerschap
Verrichten van specialistische financieel-economische werkzaamheden bij verzekeraar, t.w. verslaglegging en periodieke rapportage ten behoeve van het grootboek pensioen en verantwoordingsrapportage ten behoeve van de Holding.
Functioneel leiding geven aan 2 medewerkers.

Periode : september 2004 – juli 2005
Functie : Financieel medewerker
Opdracht: tijdelijke vervanging voor diverse functies op de afdeling Financial Accounting.
Bij bank, Facility Management, uitvoeren van werkzaamheden ten behoeve van de grootboekadministratie, maandrapportage en kwartaalrapportage. Coördinatie en controle van operationele werkzaamheden, zoals grootboek, debiteurenadministratie, automatisering en beschrijven van werkmethodieken.

Periode : december 2003 – juli 2004
Functie : Human Resource Administrator
Opdracht: vervangen van de HR Administrator, coachen van de medewerkers op HR, opstellen van werk- en controle procedures.
Op het Europese hoofdkantoor (voertaal engels) van een multinational bio-farmaceutisch bedrijf met een internationale populatie van ongeveer 250 werknemers.
Operationeel verantwoordelijk voor de personeels administratie en voorbereiding van de salarisadministratie. (30% regeling, stock opties, pensioenen, expats) Coachen van /functioneel leiding geven aan 2 HR medewerkers. HR Administratie optimaliseren door het invoeren van controle procedures.

Periode: oktober 2003 – januari 2006
Functie: Administrateur
Opdracht: Het opzetten en voeren van de volledige financiële- en salarisadministratie.
Verantwoording voor de volledige administratie bij een startende onderneming met 2 medewerkers, actief als toeleverancier van technische producten en diensten in de zorgsector.

Periode: september 2003 - oktober 2003
Functie: Controller
Opdracht: Inlopen van achterstand en controle van rapportagegegevens.
Bij een internationale organisatie (voertaal Engels)welke beurzen organiseert,vanuit complexe administraties, analyseren van gegevens en opbouwen en structureren van rapportages vanaf januari 2003 tot en met september 2003.Het aansluiten van gegevens vanuit de actuele balans, winst- en verlies rekeningen met de gerapporteerde (budget) cijfers. Uitkomst hiervan afstemmen met de vanuit Engeland opererend Financial Manager.

01.09.2002 – 31.08.2003 Financial Accountant Sr.
01.04.2001- 31.08.2003 Benefits Administrator
01.05.2000 - 31.03.2001 Financial Controller
01.03.1999 – 30.04.2000 Salaris Administrateur
01.07.1993 – 28.02.1999 Administrateur Sr.
01.04.1985 – 30.06.1993 Boekhoudkundig mw
01.09.1968 – 30.04.1978 Diverse functies


Opleiding interimmanager

Recente cursussen en seminars
2006 PDL Update
2004 MS Acces
2003 Pensioenpraktijk I
2001 Pensioenregelingen
1995 Novell 3.1x to 4.x Update

Opleidingen afgerond met een diploma
1997 SPD-1
1991 MBA
1989 PD Boekhouden
1988 Basis Boekhouden
1987 Medisch Secretaresse
1974 Medisch Registratie Assistente
1968 3-jarige H.B.S.


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Breed georiënteerde en ervaren financieel-economische interim-professional met HBO werk- en denkniveau.
Enthousiast, veel verantwoordelijkheidsgevoel, helder en duidelijk in communicatie, tactvol.
Stressbestendig, gestructureerd, een echte doener, denkt in oplossingen, doorzetter.
Financieel zakelijke generalist, met specifieke ervaring op gebied van HR, salarissen, personal benefits en pensioenen.


Talenkennis interimmanager

Talenkennis
Nederlands Vloeiend
Engels Goed
Maleis Goed
Spaans Voldoende
Duits Voldoende


Overig

Automatiseringskennis

Kennis van de volgende software: PeopleSoft, Hyperion, SAP(FI/CO), FIS 2000, PermanII/Multipay, Perman Reporter, Cobra, Exact –Salaris, Financieel, Exact Globe 2003, Microloon, SnelStart, Novell, MS Word -Excel, Lotus Notes, ArcServe.
Bekend met gebruik van financiële applicaties ING bank (AS400),Electronic Banking, E-mail en Internet.
Ruime ervaring met stand-alone -en netwerksystemen, afdruksystemen, etc.


 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :