Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Office Manager, Personal Assistant, Directiesecretaresse

Office Manager, Personal Assistant, Directiesecretaresse

Werkervaring interimmanager

Van 1 augustus 2000 tot heden werkzaam als zelfstandig Executive Supporter voor:
Rexam Glass BV Unifine BV Nationale-Nederlanden
Royal Cosun U.A. Squire Consultants BV DSM NV
Stoutenburgh Beheer BV Stimorol Benelux SA SABIC


DSM NV en SABIC te Heerlen en Sittard
(28 mei t/m 24 oktober 2002)
Interim Directiesecretaresse t.b.v. het projectteam Petrochemicals and Polyethylenes.
DSM NV heeft haar petrochemische tak aan SABIC (Saudi Basic Industries Corporation) verkocht.
Als lid van het projectteam welke de overname soepel moet laten verlopen, heeft de directiesecretaresse de volgende taken:
- assistentie verlenen aan de Corporate Vice President Petrochemicals and Polyethylenes.
- het coördineren van alle activiteiten t.b.v. de overname.
- het opzetten en organiseren van facilitaire en ondersteunende afdelingen voor SABIC.
- het oplossen van diverse huisvestingszaken voor de Vice President European Transactions
van SABIC en diens managementteam.
- zorgdragen voor de communicatiestroom tussen DSM en SABIC
- contactpersoon voor SABIC en andere businesspartners, zowel in- als extern.
- het voeren van sollicitatiegesprekken met kandidaten voor het secretarieel en facilitair team van SABIC in Heerlen en Sittard.
- Verantwoordelijke voor communicatie met SABIC Saudi Arabia, SABIC Italy, SABIC Iberica, etc.

Nationale-Nederlanden te ´s-Gravenhage
(19 februari tot 29 april 2002)
Plv. Directiesecretaresse t.b.v. de Voorzitter van de Directie/Bestuurslid ING Nederland
- assistentie verlenen aan de Voorzitter van de Directie/Bestuurslid ING Nederland
- het rappelleren van alle afdelingen bij Nationale-Nederlanden, en het op zelfstandig wijze
verder verwerken van de ontvangen informatie
- zelfstandig zorgdragen voor de communicatie tussen klant en directie, in samenwerking met
de regiodirecteuren
- bewaking klachtenbehandeling
- voorbereiding en bewaking van de wekelijkse directievergadering.
- alle voorkomende ondersteunende werkzaamheden.


Stimorol Benelux te Breda
(15 december 2001 tot 4 januari 2002)
Logistiek: - jaarafsluiting van de voorraden van Stimorol, V6 en Hollywood produkten.
- het verzorgen van de (debiteuren) facturatie.

Squire Consultants BV te Breda
(1 juni tot 1 december 2001)
Plv. Consultant:
- Onderhouden en uitbreiden van het kandidatenbestand van Squire Consultants
- Bevorderen van een langdurige relatie met de klant
- Voeren van gesprekken met zowel de opdrachtgever als de kandidaat
- Matchen van de juiste kandidaat met de juiste opdrachtgever
- Het voeren van follow-up gesprekken na het tot stand komen van de match.

Unifine BV te Puttershoek
(1 juni tot 15 juli 2001): plv. Directiesecretaresse met onderstaande taken:
- assistentie verlenen aan de Concern Directeur.
- begeleiding van sollicitatietrajecten van de Manager P&O
- het zelfstandig opstellen van vacatures t.b.v. de afdeling P&O
- ondersteuning bij het maken van de maandelijkse Management Rapportage
- voorbereiding en bewaking van de voortgang van het wekelijkse Managementteam overleg.

Stoutenburgh Beheer BV te Leusden
(1 februari 2001 tot 31mei 2001).Plv. Office Manager/ Marketing Assistant met de volgende taken:
- assistentie verlenen aan de Algemeen Directeur en de Marketing Manager.
- coördinatie van het secretariaat, bestaande uit drie medewerksters
- verantwoordelijk voor alle marketing- en PR activiteiten
- organisatie en coördinatie van seminars
- coördinatie van de afdeling Facilitaire Zaken (vier medewerkers).

Royal Cosun U.A. te Breda, moedermaatschappij van o.a. Unifine, Suiker Unie.
(18 januari tot 1 februari 2001):
Plv. Office Manager Business Development & Acquisitions
Assistentie bij acquisitie trajecten, waaronder het verzamelen van informatie over de betreffende
bedrijven (allen in het buitenland gevestigd, dus contact geschiedde in de Engelse taal).

Rexam Glass BV te Dongen (1augustus 2000 t/m 11 januari 2001): plv. Office Manager:
- assistentie aan de General Manager Centraal Europa en de Manager Sales and Marketing
- organisatie van alle marketing- en PR aktiviteiten
- deelname aan en bewaking van de acties en afspraken van het wekelijkse Managementteam overleg
- het maken van presentaties t.b.v. de manager Sales and Marketing
- contactpersoon voor het Regional Director Office in Engeland
- begeleiding van de Manager Sales bij promotie activiteiten.



Secretary Plus Management Support Breda en Utrecht, lid Direct Team (1 februari - 31 juli 2000):

· Architectenburo Arin: Office Manager (1 t/m 5 februari 2000)
Initiële week begeleiding van de nieuwe Office Manager
· KPN TeleMaat te Utrecht (Business Unit van KPN Telecom): Directie assistente (7 t/m 25 febr. 2000)
· Unifine Holding te Puttershoek (Onderdeel Cosun): Office Manager (28 februari t/m 19 mei 2000)
- assistentie verlenen aan de Concern Directeur.
- begeleiding van sollicitatietrajecten van de Manager P&O
- het zelfstandig opstellen van vacatures t.b.v. de afdeling P&O
- ondersteuning bij het maken van de maandelijkse Management Rapportage
- coördinatie van het secretariaat (drie personen)
- voorbereiding en bewaking van de voortgang van het wekelijkse Managementteam overleg
· Cosun te Breda (moedermaatschappij van o.a. Unifine, Suiker Unie):
- Directiesecretaresse afdeling Personeel en Organisatie (23 mei - 23 juni)
- Office Manager Business Development & Acquisitions (24 juni-13 juli 2000):
· assistentie aan de directeur en zijn team bij acquisitie trajecten, waaronder het verzamelen van informatie over de betreffende bedrijven (allen in het buitenland gevestigd; voertaal Engels).

PricewaterhouseCoopers N.V., Management Consultants te Utrecht
(1 nov. 1999–31 januari 2000), via Secretary Plus Utrecht

Plv. Senior Secretaresse op onderstaande afdelingen:
· Afdeling Traffic & Infrastructure: het assisteren van een van de partners
· Financial Services: ondersteuning aan 3 Managers en 1 Director bij hun projecten, alsmede de organisatie van opleidingsdagen en seminars

Polaroid Trading B.V. te Enschede, IDSC (International Sales and Distribution Center), via HBO Job Service van Randstad Uitzendbureau (15 juli -18 sept. 1998)
· Plv. Office Manager: het in de Engelse taal zelfstandig uitvoeren van ondersteunende werkzaamheden, hierbij assistentie verlenend aan de President en de Vice President van het IDSC. Tevens het bestellen van reisdocumenten en het verzorgen van huisvesting en huurauto’s voor medewerkers uit de Verenigde Staten.
· Plv. Sales Administrator: het oplossen van logistieke problemen van het International Sales Department in
Glasgow, het doorverwijzen van inkoopproblemen van de verschillende subafdelingen wereldwijd.

KPN Telecom, Productline Nortel te Utrecht, via Randstad Uitzendbureau (15 mei-8 nov. 1997)
Plv. Office Manager, met de volgende taken:
· Assistente van het Hoofd (Directeur) Productline Nortel. Tevens assistente van twee MT leden, coördinatie van sollicitatieprocedures, alsmede het plannen en reserveren van alle buitenlandse cursussen en seminars; het boeken van alle benodigde reizen
· Coördinatie van het secretariaat (drie secretaressen)
· Inventarisatie en bestelling van kantoorartikelen en meubilair
· Organisatie van recepties bij speciale gelegenheden, zoals jubilea
· Agenda en notulen van de wekelijkse MT vergadering
· Beheer van de kleine kas
· Wagenparkbeheer, tevens bestelling van nieuwe wagens en tankpasjes

Brouwer Gereedshop te Amsterdam, speciaalzaak in Doe-het-zelf-artikelen (1 februari 1997-18 mei 1998)
Plv. Manager: aansprakelijk voor de dagelijkse gang van zaken in de winkel, zoals leidinggeven aan de personeelsleden (acht personen), (kas)boekhouding, uitbetaling van diverse uitgaven, contactpersoon debiteuren en crediteuren, aanname van personeel, administratieve taken (kantoor): alle betalingen, het versturen van facturen, algemene personeelszaken, zoals verlofregistratie, ziekmeldingen enzovoorts.



Min. van Binnenlandse Zaken te ´s-Gravenhage, RBB: Rijks bedrijfsgezondheidsdienst,
(29 januari 1993 - 01 mei 1997)
Office Manager, Directiesecretaresse en Management assistente
Zelfstandige en coördinerende werkzaamheden op de volgende afdelingen:
- District Rotterdam: alle voorkomende ondersteunende werkzaamheden. Tevens assistentie tijdens
marketingtrajecten, het uitwerken van voortgangsnotities ten behoeve van nieuwe klanten
- Personeelszaken: assistentie tijdens de implementatie van het Personeels Informatie Systeem.
- Directiesecretariaat: deelname aan en voortgang bewaking van Management Team (MT) vergaderingen,
externe contacten met klanten en districten. De MT vergadering vonden elke week in een ander district
plaats. Klachtenafhandeling.
- Bedrijfsvoering: het beheren van het wagenpark en de vergaderzalen, leidinggeven aan de afdeling
Facilitaire zaken (zeven personen), registratie van alle verlofkaarten, plaatsvervangster Hoofd
Bedrijfsvoering
- District Den Haag: registratie van verlofkaarten van het District en daartoe behorende vestigingen
(72 personen, Lid van het Districtsmanagementteam, als vertegenwoordiger van het Office Management
aanspreekpunt tussen het Districtsmanagement en andere collega’s.
- Privatisering: ondersteuning van de Task Force en lid van diverse werkgroepen, ter bevordering van
reorganisatie en herplaatsing.
- Het opzetten van een contractbeheersysteem.
- Lid van de werkgroep Certificering.

Holec Machines en Apparaten te Ridderkerk (22 juli 1991-10 januari 1993)
· Logistiek medewerkster afdeling Expeditie: het verzorgen van inklaringen en andere vervoersdocumenten
· Coördinator afdeling Inkomende goederen (vijf personen).

· Afdeling Inkoop: assistentie aan twee inkopers, prijsbesprekingen met leveranciers,
voortgangbewaking van grote bestellingen, i.s.m. de Controller Machines.

Diverse uitzendbureau’s (1 september 1988 t/m 20 juli 1991)
· Secretaresse bij Vitesse Logistics
· Seglo Radio en TV te Utrecht: redactielid Seglo TV en presentatrice Seglo Radio. Politiek/Economisch programma (Seglo Actueel) en entertainment (“Splash” en “Carry-Ann”).
· Stadsomroep Utrecht : presentatrice
· Datatypiste bij Van Gend en Loos, tijdens studietijd ook in de avonduren.

Fysiotherapiepraktijk Christiaan te Curaçao (1 april t/m 1 augustus 1988)
Secretaresse:
· verantwoordelijk voor ontvangst van patiënten
· alle voorkomende ondersteunende werkzaamheden
· opmaken en versturen van nota’s
· voorbereiding van materiaal voor de fysiotherapeuten/patiënten



Opleiding interimmanager

Havo, VWO
Marnix Academie: HBO propaedeuse Mode, Ontwerp en Vaktechnieken
ISW: halfjaarlijkse opleiding Assistent Public Relations
Open Universiteit: module Sociale Wetenschappen
Schoevers: opleiding Directiesecretaresse
Hogeschool Enschede: HEAO Fiscale Economie (1 schooljaar)
Cursussen: Word, Excell en Powerpoint voor gevorderden bij Twice IT Training, Managementvaardigheden,
Schoevers Bedrijfsopleidingen, Nederlandse Spelling bij Secretary Plus, Marketing via
Mailing bij Direct Mailing Instituut, Conflicthantering, Schoevers Bedrijfsopleidingen.



Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Computerpakketten: MS Office, SAP R/3.
Goed organisator, accuraat, communicatief sterk, stressbestendig, team player, commercieel, leergierig.



Talenkennis interimmanager

Talenkennis: Nederlands, Engels, Spaans: allen goed in woord en geschrift,
Duits,Frans en Italiaans: basiskennis


Overig

Opererend in Nederland. Werkgebieden: Randstad, Limburg, Noord Brabant, Midden Nederland.
Voorkeur gaat uit naar interimopdrachten, maar een vaste baan is bespreekbaar.

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :