Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Facilitair-, interim-, project-, procesmanagement

Facilitair-, interim-, project-, procesmanagement

Werkervaring interimmanager

BENT U MIJN NIEUWE OPDRACHTGEVER?

Vaardigheden:
- Facility Management
- Operationeel- en strategisch management
- Project management
- Proces management
- Verander management
- Bouw en inrichting met specialisatie Zorg
- Contract management
- Interim management
- Account- en sales management

Eigenschappen:
- Grote dosis energie
- Optimistisch en enthousiast
- Creatief en probleemoplossend
- Allround
- Recht door zee
- Project en Procesmatig
- Motiverend
- Mensenkennis
- Teamspeler
- Klantgericht
- Eigenwijs
- Nieuwsgierig
- Resultaatgericht
- Planmatig


01-02-2013 - Heden
Koninklijke Kentalis
Manager schoonmaak intramuraal

2008-2012
CWZ Nijmegen, via 2doubleyou

- Projectleider en projectondersteuning “renovatie poli heelkunde en poli orthopedie”
- Projectleider en projectondersteuning “renovatie afdeling radiologie”
- Projectleider Facilitair “gastvrije zorg”
- Projectleider Facilitair “implementatie nieuw poli concept”
- Projectleider Facilitair “nieuwbouw spoedplein”
(huisartsenpost, tandartsenpost, apotheek, geboortehuis NEO, SEH en CSA)
- Projectleider Facilitair “verbouw poli diëtetiek”
- Projectleider Facilitair “nieuwbouw poliklinische apotheek”
- Projectleider Facilitair “nieuwbouw couveusesuites”

2008-2012
Consultant bij Eltink Beheer

-Na quickscans van de organisatie, mogen begeleiden in benodigde herstructurering en verandertrajecten ten einde de nieuwbouw/renovatie met een goed functionerende en positieve organisatie te betreden.
- Advisering op gebied van diverse facilitaire processen en diensten
- Ondersteunen van klantenkring bij nieuwbouw/verbouw trajecten van initiatieffase tot ingebruikname
- Advisering op gebied van bouw en (proces-/doelgroepgerichte) inrichting
- Advisering in materiaalgebruik en normeringen
- Advisering in en verkoop van turnkey oplossingen

2005-2008
Ziekenhuis Rivierenland Tiel

- Efficiency verbetering, reorganisaties en besparingen op onder andere afval(verwerking), post, koeriersdiensten, linnendienst, magazijnbeheer en bevoorrading
- Begeleiding diverse nieuwbouwtrajecten
-(Europese) aanbestedingstrajecten (o.a. meubilair, bedden, interieurverzorging, koffie)
- Uitbesteding/decentralisatie beddenreiniging
- Aanschaf en implementatie van patiënten telefonie en televisie, implementatie GSM beleid
- Opzetten Flexteams
- Optimalisatie scanmoduul bevoorradingssysteem
- Opstellen huisvestingsbeleid en inrichtingsbeleid (afdeling huisvesting en services)
- NIAZ accreditering en borging voor totale Facilitaire Dienst
- Structureren goederenproces
- In kaart brengen, structureren en verbeteren processen binnen facilitaire dienst
- Invoering nieuwe leverancierslocatie
- Implementatie en uitrol software m.b.t. nieuw Inkoop/Logistiek/ Financieel systeem
- Opzet en implementatie decentraal voorraadbeheer a.d.h.v. scanmoduulsysteem
- Verhuis en verschuifprojecten
- Opzet nieuw garderobesysteem
- Diverse projecten rondom afval(verwerking)

Opleiding interimmanager

Hogeschool Diedenoort, Wageningen
HBO in Facility Management – Diploma behaald
September 1999- februari 2004

Havo - Diploma behaald met vakken: Nederlands, Engels, Duits, Wiskunde A, Biologie, Geschiedenis
September 1996 – juni 1999

Mavo – Diploma behaald met vakken: Nederlands, Engels, Duits, Wiskunde A, Economie, Biologie, Geschiedenis
September 1992-juni 1996

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Gespecialiseerd in Facilitair Management met veel ervaring binnen de zorg- of non-profit sector.Kan worden ingeschakeld door bedrijven of instellingen wanneer er behoefte ontstaat aan professionele ondersteuning.Is breed inzetbaar in het gehele facilitaire werkveld, hierbij valt te denken aan interim-management, projectmanagement, verandertrajecten of tijdelijke vervanging vanwege reorganisaties, ziekte-/ zwangerschapsverlof of het overbruggen van een werving- en selectietraject.

Ik een creatieve, enthousiaste en daadkrachtige ZZP’er op facilitair gebied. Na diverse werkzaamheden binnen het facilitaire (zorg) werkveld ben ik in 2008 deels als zelfstandige gaan werken. Daarnaast heb ik mijn zorg en facilitaire (inkoop) kennis ingezet om diverse zorg/ non-profit organisaties te begeleiden in nieuwbouw en verbouwtrajecten van initatieffase tot ingebruikname.
In mijn werk heb ik ervaren dat ik door mijn contactuele eigenschappen, klantgerichtheid en resultaatgerichtheid diverse complexe projecten met succes kan afronden. Ik behoud overzicht door duidelijk en strak te organiseren en kaders te stellen. Mijn aanpak is planmatig, proces en organisatiegericht en bovenal creatief. Door mijn stijlflexibiliteit kan ik me makkelijk aanpassen aan de diverse niveaus binnen organisaties en floreer ik eenvoudig tussen diverse belanghebbende.


Talenkennis interimmanager

Nederlands woord en geschrift
Engels woord en geschrift
Duits woord en geschrift

Overig

Uitgebreide CV op aanvraag verkrijgbaar.


 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :