Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Projectmanager Bouw en/of Facilitair

Projectmanager Bouw en/of Facilitair

Werkervaring interimmanager

Stichting Cordaan, 2007-2009
Functie: Interim Senior Projectleider
Taken: Project management (conform kwaliteitsysteem) huisvesting gezondheidszorgprojecten (V&V, VG, GGZ)
•Projectmanagement nieuwbouw, renovatie en verbouw woon- en zorgeenheden voor het eigen vastgoed, als huurder van woon- en zorgcomplexen en als exploitant van zorgvoorzieningen in Amsterdam en omstreken, op basis van haalbaarheidstudie en in nauwe relatie met onderhoud en beheer en het lange termijn huisvestingsplan
•Leidende rol bij het tot stand komen van de contractbesprekingen met externe partijen (gemeente, corporaties, college bouw, zorgverzekeraar, etc.) en initieert beleidsontwikkeling op het gebied van samenwerking met externe partijen in kader van beheer en onderhoud en assetmanagement
•Werkt nauw samen met de regionale organisaties, in het bijzonder met de interne verantwoordelijke van de projecten binnen de regio’s, de financiële afdelingen, de projectcoördinatoren van de afdeling huisvesting, huisvestingsconsulenten en de facilitaire medewerkers
Taken: Afdelingsmanagement bureau Huisvesting
•Dagelijkse leiding, aansturing acht medewerkers
•Ontwikkeling afdelingsbeleid (van centraal ondersteunend naar service-center, LTHP/assetmanagement en beheer en onderhoud)

Brunel BV, 2006-2007
Functie: gedetacheerd Project Manager bij Takenaka Netherlands BV Amsterdam
Taken: Project en asset management (conform kwaliteitsysteem) utiliteitsprojecten
•Haalbaarheidsonderzoek renovatie complete bedrijfscomplex Amsterdam (€ 35 miljoen)
•Voorstel renovatie hotel Amsterdam (realisatiefase, € 20 miljoen)
•Nieuwbouw kantoorpand Vianen (€ 2 miljoen)
•Voorstel uitbreiding bedrijfscomplex Almere (€ 2 miljoen)
•Ontwikkeling bedrijfspand (kantoor + hal) in Zwijndrecht (€ 2,4 miljoen)

Werkgever: Yacht BV, 2006
Functie: Intern Project Manager
Taken: Kwaliteitsproject project management in het kader van marketing formule
•Coaching gedetacheerde werkvoorbereiders en (assistent-)projectleiders
•Opstellen cursus Projectleiding

Werkgever: Amsterdam RAI BV
Functie: Manager Bouw & Facilitaire Zaken, Lid MO, 2002-2005
Taken: Leidinggevend aan de afdelingen Technische Dienst, Telecom, AudioVisuele dienst, Telefooncentrale, Tekenkamer en Facilitaire Dienst (35 fte)
Verantwoordelijk voor het leveren van ondersteunende diensten aan de totale organisatie (415 fte, 320 werkplekken) en het instandhouden, renoveren en moderniseren van het gehele complex, opstellen lange termijn huisvestingsplan en beheer en onderhoud
Budgetverantwoordelijk exploitatiekosten jaarlijks 6 miljoen en investeringskosten jaarlijks ca. 12 miljoen, gesprekspartner stadsdeel en centrale stad (beheer en onderhoud terrein, ontwikkeling Noord-Zuidlijn)
Projectmanagement investeringsprojecten van € 50.000,= tot 7,5 miljoen
•Renovatie theaters (gefaseerd, totaal € 12 miljoen)
•Uitbreiding en renovatie installaties (GBS en stadsverwarming totale complex, elektrische standinstallatie, complete brandmeld- en omroepinstallatie (€ 30 miljoen))
•Beheersmaatregelen Legionella, NEN 3140
•Ontwikkeling en realisatie outlets (DE Café en Sandays)
•Renovatie keukens, Europarestaurant, a la carte restaurant, incl. nieuw personeelsrestaurant (€ 3,5 miljoen)

Werkgever: FMH BV, Amersfoort, 2001-2002
Functie: Senior Consultant (huisvestingszaken)
Taken: Interim Projectleider bij NS Stations Projecten
Verantwoordelijk voor aanvraag, ontwerp, voorbereiding, realisatie, bewaking en verantwoording van zowel nieuw- als verbouw- en renovatieprojecten van stations in regio Noord-Oost Nederland,
Strategisch gesprekspartner voor diverse directies van NS, partners en overheden, projectgrootte variërend van 2,6 tot 19 miljoen (renovatie stations Enschede, Deventer, incl. uitrol Tickets & Service, Internationaal, Fiets, Wizzl, Kiosk, AKO, Servex en GWK-formules)
Docent open opleidingen (voor de opleiding Huismeester de modules bouwkundig- en installatietechnisch onderhoud, voor de opleiding Senior Facility Manager de module Visie op Ruimte)

Werkgever: Stichting ZorgBalans, Heem¬stede, 1993-2001
Functie: Hoofd Facilitaire Dienst, Lid MT. 1996-2001
Taken: Dagelijkse leiding van de huishoudelijke dienst, receptie, technische dienst, linnenkamer en voedingsdienst, totaal 120 personeelsleden (72 FTE) verdeeld over drie verpleeghuizen, vier verzorgingshuizen en een centrale kantoorlocatie, budgetverantwoordelijk jaarlijks ca. 9 miljoen.
Bouwcoördinator nieuwbouw en renovatie. Gerealiseerde projecten variërend van 1,2 tot 14 miljoen (groot- en satellietkeukens, nieuwbouw en renovatie verpleeghuizen, renovatie verzorgingshuis, WoZoCo i.s.m. woningcorporatie)
Functie: Beheerder Gebouwen, 1993-1996
Taken: Onderhouden en instandhouden gebouwen, installaties en terreinen, bouwcoördinatie nieuwbouw, renovatie
Gerealiseerde projecten variërend in grootte van 1,5 tot 6 miljoen (nieuwbouw dagbehandeling, renovatie verpleeghuis, centraal kantoor)

Werkgever: BV Bouwbedrijf van der Linden, St. Michielsgestel, 1986-1993
Functies: Assistent Projectleider, 1991-1993
Werkvoorbereider, 1987-1991
Assistent Werkvoorbereider, 1986-1987
Utiliteitsprojecten (Digital, Comdes) en ziekenhuizen (AZM en OLVG)

Werkgever: Ballast Oriental Contracting Company, Bahrein, 1984-1985
Functie: Juniorplanner
Assistent werkvoorbereider Border Stations (realisatie 50-tal gebouwen op douane-eiland)

Opleiding interimmanager

Lagere school, afgerond 1971
Gymnasium, tot 1975
Havo, afgerond 1977
Atheneum B, afgerond 1979
HTS Computertechniek, tot 1980
HTS Bouwkunde, afgerond 1984
post-HBO Bedrijfskunde, afgerond 1991

Cursussen:
Werkorganisatie, 1987
Binnenhuisarchitectuur, 1988
Tekenen & schilderen, 1988
Computerondersteunde werkvoorbereiding, 1989
Ontwerpen op AutoCad, 1993
Bouwen in de zorgsector, 1993
Regelgeving en bouwprocedures, 1994
Gebouwonderhoudsbeheersysteem, 1994
Beleidsplan Facilitaire Dienst, 1994
Calamiteitenplan, 1995
Uitbesteden facilitaire diensten, 1997
Coachend Leidinggeven, 1997/1998
Vergadertechnieken, 1999
Senior Facility Manager, 2001-2002
Managementstijlen, 2004

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Probleemoplossend vermogen,
Bedachtzaam en doortastend,
Teamplayer en zelfstandig,
Opereert flexibel op diverse niveaus,
Uitstekende communicatieve en management vaardigheden,
Functioneert in diverse bedrijfsculturen (profit en non-profit),
Stressbestendig, integer en professioneel.
Kennis van bouwtechniek, bedrijfskunde, installatietechniek (E&W), ICT (passieve componenten en MER/SER, domotica),
Beheersing MS Office pakket (Word, Excel, Powerpoint), MS Project,
Kennis van SAP, Exact, Oracle, Priva, AutoCad, MS Visio, MS Access


Talenkennis interimmanager

Nederlands en Engels in woord en geschrift, kennis van Duits en Frans

Overig

Veelzijdigheid
Lid van FMN
Hobby’s: sport (hardlopen, hockey, zwemmen), reizen, koken, klussen, muziek

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :