Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Grootboek / Administrateur

Grootboek / Administrateur

Werkervaring interimmanager

Werkervaring

Maart 2009 –
Juni 2009 Bios-Groep te Rotterdam (Rekenmeesters via Dsolve VOF)
* Grootboek medewerker
• Crediteurenbeheer;
• Debiteurenbeheer;
• Inboeken inkoopfacturen;
• Verwerken kas/bank/giro;
• Uitzoeken verschillenrekening;
• Journaalposten verwerken;
• Aansluitingen grootboekrekening maken;
• Rekening-courant verhoudingen controleren;
• BTW-aangifte verzorgen;



Oktober 2008 –
Maart 2009 Baas BV Capelle a/d IJssel (Okt Rekenmeesters daarna Dsolve VOF)
* Assistent hoofd administratie
Het op efficiënte en effectieve wijze verzorgen van de administratie, het opmaken van rapportages en het uitvoeren van analyses.
Het vervangen van het Hoofd Centrale Administratie bij diens afwezigheid.
De Assistent Hoofd Administratie rapporteert aan het Hoofd Centrale Administratie, en is mede verantwoordelijk voor de juiste, volledige en tijdige registratie van de financiële gegevens in het grootboek.
Het coördineren van de werkzaamheden van administratieve medewerkers.
Het voorbereiden van de aangiften voor omzetbelasting.
Het controleren en beheersen van het inkomende en uitgaande betalingsverkeer.
Het tijdig tot stand laten komen van de maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen en de daarmee samenhangende analyses, aansluitingen en controles.
Het tijdig tot stand laten komen van de maand-, kwartaal- en jaarrapportage.
Het verzorgen op verzoek van ad hoc rapportages.
Het tijdig tot stand laten komen van de begroting, budgetten en jaarrekening.
Het op verzoek meewerken aan het analyseren van gegevens en het rapporteren daaromtrent.
Het geven van advies aan het Hoofd Centrale Administratie omtrent de administratieve organisatie, interne controle en automatisering met betrekking tot alle bovenstaande punten.




Mei 2007 – September 2008 AVR – Van Gansewinkel te Pernis (Rekenmeesters)
* Senior Grootboekmedewerker
is verantwoordelijk voor complexe speciale taken (generiek en / of specifiek), projecten en een brede reeks van administratieve issues.
is verantwoordelijk voor kennisoverdracht naar andere allround medewerkers, medewerkers en derden.
voert de juiste, volledige en tijdige afhandeling uit van de administratieve processen voor een of meer juridische entiteiten.
levert input voor beleid, voortkomend uit gesignaleerde ontwikkelingen en vanuit de operatie, implementeert beleid en veranderprocessen.
initieert verbeteringen en standaardisatie in het subproces, traint zowel FSSC medewerkers als klanten.
heeft ICT affiniteit, is kerngebuiker van de applicaties op de afdeling.
verzorgen van specificaties, analyses en toelichtingen op een verantwoorde grootboekadministratie, doet voorstellen voor aanpassingen en verbeteringen in de keten (proces), voor een of meer juridische entiteiten.
verzamelen, analyseren, controleren en boekingsgereed van financiële bescheiden en het invoeren daarvan aan de hand van bedrijfsrichtlijnen en procedures, zodanig dat de juiste en tijdig management informatie en KPI rapportages beschikbaar komen.
verzorgen van de vaste activa administratie.
verzorgen van de aansluitingen grootboek en sub administratie, lost ontstane verschillen structureel op bewaken en oplossen van verrekeningen tussen AVR bedrijven.




November 2006 – Mei 2007 Nationale Nederlanden (Rekenmeesters)
* Medewerker financieel accounting
mutatieverwerking in Excel
rapportages maken in Excel (ervaring met draaitabellen)
reconciliatie met financiële administratie
communicatie met gebruikers van de rapportages
overige financiële werkzaamheden ter ondersteuning van het team
assisteren bij standaardisatie van diverse aansluiting procedures i.v.m. implementatie van SOX
assisteren bij implementatieproces Peoplesoft
het maken van standaardrapportages in Peoplesoft


September 2000 – September 2006 Loyens & Loeff (loondienst)

* Medewerker Grootboek
coderen van inkoopfacturen en betalen
begeleiden van stagiaires en nieuwe medewerkers
diverse rekening-courant aansluitingen
onderhouden en bijwerken van balansrekeningen, activa en afschrijvingen van de verschillende kantoren
maandelijkse BTW-aangifte verzorgen
maandelijkse aansluiting en rapportages verzorgen
ondersteuning bij de jaarrekening, consolidatiebalans en v&w
verzorgen van de accountantsverklaring t.b.v. het notarieel pensioenfonds


Opleiding interimmanager

Opleiding


2009 (planning) : Opleiding controlling
2009 : Certificaat Accountview
2008 : Certificaat SAP voor beginners
2008 : Certificaat Communicatie voor professionals
2008 : Certificaat Excel voor gevorderden
2002 – 2004 : HEAO Bedrijfseconomie diploma behaald
1994 – 2000 : HEAO Accountancy en Bedrijfseconomie
1991 – 1994 : MEAO diploma behaald
1994 : MBA diploma behaald
1987 – 1991 : MAVO diploma behaald


Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels

Overig

Computerprogramma ervaring: SAP (cursus), Oracle (AVR), Microsoft Office, CMS-Open + Exact Globe (Loyens & Loeff), My Project (Baas BV), Peoplesoft (NN), Accountview (Bios-groep) affiniteit met financiële systemen

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :