Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Procesadviseur

Procesadviseur

Werkervaring interimmanager

Basisscholen Renkum; procesadviseur in een verandermanagementtraject van 3 basisscholen die naar 1 gebouw gaan; workshops houden t.b.v. synergiebepaling.

Gemeente Apeldoorn; adviserend m.b.t. HR-processen: in-, door- en uitstroom medewerkers, aanvragen van medewerkers. Inventarisatie eisen en wensen m.b.t. FMIS.

SNSREAAL; promotie van de IDM-tooling (communicatieplan, ontwerp en realisatie kennissite Sharepoint); coördinator werkgroep procesverbeteringen rolgebaseerd werken (RBAC); inrichting proces controlerapportages IST-SOLL.

BV; interne coördinatie productontwikkeling en kennismanagement. Opzetten van quickscans, risicoinventarisaties- en analyses m.b.t. logisch toegangsbeheer (in-, door- en uitstroom medewerkers
gekoppeld aan autorisatiebeheer , verhuismanagement en andere
facilitaire segmenten. Kennisontwikkeling – marktonderzoek BPM-tooling.

SNS ReaalGroep; als projectleider en consultant verantwoordelijk voor de implementatie van een project waarbij een zichtbare beveiligingsorganisatie (mensen, processen en middelen) rondom het beheer van gebruikers en gebruikersrechten wordt ingericht. Gebruikersbeheer (o.a. in- en uitstroom medewerkers, beheer gebruikersprofielen, identificatie- en authenticatiegegevens, koppeling met rollen), rollenbeheer (o.a. inhoudelijk beheer koppeling van functies en rollen) en technisch beheer (o.a. beheer autorisatiegroepen en –profielen) en operationeel autorisatiebeheer (o.a. beheer rollen en koppelingen met autorisatiegroepen) zijn onlosmakelijk verbonden aan dit project (RBAC).
Neemt deel aan projectoverleggen en leidt enkele integrale werkgroepen (in- en uitstroom, rollenbeheer, controlerapportages). Stelt functionele specificaties op en toetst deze in de organisatie met o.a. P&O, Inkoop en Usermanagement. Daarnaast ondersteunend bij toolselectie ten behoeve van Identity & Access Management (IAM).
Stelt proces- en systeemmodellen op om in kaart te brengen de activiteiten, de diverse gegevensstromen en de betreffende doelsystemen in kader van het proces rolgebaseerd werken.
In het kader van Inrichten Beheer:
* het ontwerpen en implementeren van processen m.b.t. controlerapportages SOLL-IST. Hierbij ook stimuleren tot het gebruik van Business Process Management –tooling.
* Samen met de business SNS Bank en leverancier BPM-tooling een case uitgewerkt vanaf modellering tot en met automatisering van het proces. De demo is gepresenteerd aan het management.
* Het ontwerpen en implementeren van het proces rollenbeheer waarbij m.n. het aandachtsgebied ligt op het efficiënt laten verlopen van het indienen tot en met het uitvoeren van rolmutaties.
In het kader van testen:
* testcoördinator
* samenstellen van testcases
* sneak preview testen aan de hand van de functionele specificaties

Politie Regio Kennemerland; verantwoordelijk voor de implementatie van een verbeterd in-, door- en uitstroomproces binnen de organisatie, waarbij het stroomlijnen van processen, kanaliseren van informatiestromen en herstructureren van organisatievormen centraal stonden. Aansturing van de ICT inzake de bouw van een ondersteunend systeem behoorde tevens tot de werkzaamheden alsmede overdracht aan de beheerorganisatie (systeem en proces).

Procesmanager / adviseur Rabobank Nederland, Utrecht
In het kader van risicobeheersing adviseren bij het opzetten van processen in het kader van rolgebaseerd werken; in het kader van risicobeheersing het functioneel ontwerpen van een module rolgebaseerd werken (het koppelen van medewerkers aan rollen) en het implementeren van de module; sturing geven aan testgroep om juiste prioriteiten te bepalen in het kader van de te realiseren doelstelling; begeleiden van functioneel beheerders bij het toetsen van workflowapplicaties aan de geldende bedrijfsprocessen; opzetten, coördineren en beheren van de workflow managementapplicatie inzake in-, door- en uitstroom van medewerkers; inrichten van een procesflow inzake het samenstellen van managementinformatie; opstellen van projectplannen en functionele specificaties; projectmanagement inzake implementaties van nieuwe releases; projectbegeleiding m.b.t. inrichten van kennismanagement.


Opleiding interimmanager

Hogere Beroepsopleiding Stichting Opleiding Leraren (2e graads Frans en geografie) – diploma
Hogere Beroepsopleiding tot Bibliothecaris Openbare Bibliotheken – diploma

Aanvullende opleidingen en cursussen:
Tmap testen - lopend
Lean Six Sigma Greenbelt certification – September 2009
Certified Risicomanager - Leergang Risicomanagement Euroforum
Forum Identity & Access Management, rollenbeheer Oracle
en SUN, masterclass Bhold
Conferentie Shared Service Centers
Enterprise Application Integration – IMF
Business Process Management - IMF
De nieuwe Privacywet – Euroforum
Management en Sales training – Mansal
Workflow Management – IMF
PC Troubleshooting – Rabobank
System Development Workbench – Cap Gemini
Eindgebruikers Client-server (SQL)
Banyan Vines systeembeheer – Rabobank Gegevens Analyse Methode; velden en bestanden – Rabobank
AMBI I1 en HE1 – Novi
Inleiding Datadictionary; datamanagement – Rabobank


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Inzetbaar voor de beheersing, besturing en verbetering van de integrale ondersteuning binnen de organisatie. Gestructureerde werkwijze en ervaring als adviseur / projectmanager/ processpecialist / testcoördinator.In goede samenwerking de huidige en gewenste situatie van bedrijfs- en werkprocessen snel en scherp te bepalen. Business proces management; risicomanagement; RBAC - IdM; inrichten controlerapportages.

Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels, Duits, Frans, Italiaans

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :