Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Generalistisch Management

Generalistisch Management

Werkervaring interimmanager

2000 - heden Interim Management Consultancy & Projecten
Interim Manager


1999 – 2000 Automatiseringsbedrijf
Total Cost of Ownership, conceptontwikkelaar

Werkzaamheden:
· Ontwikkeling van commercieel, financieel en serviceconcept op het gebied van outsourcing van informatie-infrastructuren voor het MKB.
· Ontwikkeling SLA’s (Service Level Agreements).
· Trainen van medewerkers, commercieel en technisch mbt. Concept.
· Personeelsmanagement.


1998 – 1999 Automatiseringsbedrijf
Manager Services en Finances (MT)

Werkzaamheden:
· Coaching en leiding geven aan 20 medewerkers (beheerders, consultants etc.)
· Vaststelling van strategische plannen en realisatie van doelstellingen op gebied van serviceverlening en financieel management
· Structurering en implementatie van ERP systeem
· Implementatie en mutatie van ITIL-Servicedesk
· Budgetverantwoordelijk
· Calamiteiten Project management
· Verantwoordelijk voor personeelsmanagement/beleid



1989 – 1998 Nutsbedrijf
Manager afdeling Metingen

Werkzaamheden:
· Deelprojectleider certificering (medeverantwoordelijk voor invoering van factureringsysteem en kwaliteitssysteem en opleidingen)
· Coaching, begeleiding en sturing van 50 medewerkers (4 afdelingen)
· Budgetverantwoordelijk (20.000.000)
· Initiatie en projectverantwoordelijk voor implementatie van nieuwe geautomatiseerde systemen
· Vaststelling van strategische plannen en realisatie van doelstellingen
· Volledige herstructurering van de arbeidsprocessen in middellange termijnplanning door implementatie van geautomatiseerde systemen, 20% budgetbesparing


1992 – 1995 Nutsbedrijf
Manager afdeling Meet en Regeltechniek

Werkzaamheden:
· Algemeen management
· Creatie van teamspirit in woelige (reorganisatie)tijden
· Hogere output creëren door optimalisering van arbeidsprocessen
· Coaching en begeleiding van 20 medewerkers


1989 – 1992 Nutsbedrijf
Manager afdeling Logistiek

Werkzaamheden:
· Operationeel structureren van personeelsmanagement en herinrichten van logistieke processen middels invoeren van nieuwe geautomatiseerde systemen
· 25% besparing op personeelskosten en optimaal functionerende goederenstromen
· Coaching en begeleiding van 8 medewerkers
· Lid van de ondernemingsraad als voorzitter van de commissie personeel en financiën


Opleiding interimmanager

1997 – 1999 HBO Informatica

1997 – 1998 AMBI basis


Cursussen

1998 Cursus Neuro Linguïstisch Programmeren (NLP)

1996 Cursus Kwaliteitssystemen

1995 Cursus ontwikkeling en implementatie kwaliteitssystemen

1994 Cursus management by objectives

1992 Cursus algemeen management

Verder diverse, korte opleidingen en cursussen op gebied van management, auditing, personeelswetgeving, ITIL, e.a.






Talenkennis interimmanager

Nedrlands, Engels, Duits

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :