Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

IT Service Desk Manager

IT Service Desk Manager

Werkervaring interimmanager

WERKERVARING


2009
Echo Investments


De door ENECO overgenomen delen van Econcern International zijn voor een overgangsperiode ondergebracht bij Echo Investments.


Juni 2009 –heden: Manager IS Service Desk (gereorganiseerd).


Zorgdragen dat gedurende de overgangsperiode alle voormalige Econcern onderdelen IS support krijgen;
Lijn manager voor een internationale team in 3 landen;
Het Service Desk team bestaat uit 8 operators;
Rapporteren aan de IS Group Director
Verantwoordelijk zijn voor de 1ste en 2de lijns service delivery;
Incident Management; Configuratie Management; Major Incident Management; Nood Telefoon; Roll-in and Roll-out; Lifecycle Management.




2007 - 2009
Econcern International NV


Tot Juni 2009 was Econcern International de holding voor Ecofys, Evelop, Ecostream, OneCarbon en Ecoventures. De missie van deze Europese bedrijven was ‘a sustainable energy supply for everyone’. Econcern leverde unieke projecten, innovatieve producten en diensten op het gebied van duurzame energie.





April 2009: Manager IS Service Desk


Lijn manager voor een internationale team in 3 landen;
Het Service Desk team bestaat uit 10 operators;
Rapporteren aan de IS Group Director
Verantwoordelijk zijn voor de mondiale 1ste en 2de lijns service delivery;
Incident Management; Configuratie Management; Major Incident Management; Nood Telefoon; Roll-in and Roll-out; Lifecycle Management.





2007 – 2009: Manager ICT Service Desk


Lijn manager voor een internationale team in 5 landen;
Het Service Desk team bestaat uit 21 operators;
Rapporteren aan de ICT Group Manager
Verantwoordelijk zijn voor de 16x5 mondiale 1ste en 2de lijns service delivery;
Verantwoordelijk zijn voor het ICT inkoop team;
Incident Management; Configuratie Management; Major Incident Management; Nood Telefoon; Roll-in and Roll-out; Lifecycle Management.



2001 - 2007
Econcern BV

Naamsverandering In 2007 van Econcern BV naar Econcern International NV.

2005 – 2007: Coördinator ICT Service Desk

Lijn manager voor een internationale team in 5 landen;
Het Service Desk team bestaat uit 6-12 operators;
Rapporteren aan de ICT Group Manager
Verantwoordelijk zijn voor de mondiale 1ste en 2de lijns service delivery;
Verantwoordelijk zijn voor het ICT inkoop team;
Incident Management; Configuratie Management; Major Incident Management; Nood Telefoon; Roll-in and Roll-out; Lifecycle Management.



2003 – 2005: Senior Systems Administrator verantwoordelijk voor Service Delivery

Senior en verantwoordelijk voor de mondiale Service Delivery;
Senior Operator Service delivery;
Het service delivery team bestaat uit 1-2 operators naast mijzelf;
Rapporteren aan de ICT en Facilities Manager;
Verantwoordelijk zijn voor de ICT inkoop;
Incident Management; Configuratie Management; Nood Telefoon; Roll-in and Roll-out; Lifecycle Management, het Ghost imaging systeem; Board Maintenance.



2001 – 2003: Systems Administrator

Operator Service delivery;
Rapporteren aan de ICT Manager;
Verantwoordelijk zijn voor mondiale 1ste en 2de lijns service delivery;
Verantwoordelijk zijn voor de ICT inkoop;
Incident Management; Configuratie Management; Nood Telefoon; Roll-in and Roll-out; Lifecycle Management, het Ghost imaging systeem; Board Maintenance.


1998 – 2001
Ecofys

Coöperatieve Ecofys was het ambitieuze en ideële bedrijf waaruit Econcern ontstond.

Junior Systems Administrator

Operator Service delivery;
Rapporteren aan de ICT Manager;
Verantwoordelijk zijn voor mondiale 1ste en 2de lijns service delivery;
Verantwoordelijk zijn voor de ICT inkoop;
IIncident Management; Configuratie Management; Nood Telefoon; Roll-in and Roll-out; Lifecycle Management, het Ghost imaging systeem; Board Maintenance.


1996 – 1998
ITe

Junior Systems Administrator

Detacheringen:

Wereldomroep;
Getronics / Belastingdienst;
Rothmans.


1994 – 1996
Inkoop

Voor Restaurant Lieve te Amsterdam:

Logistiek en Inkoop


1992 – 1993
Werk T.V.

Camera Assistent

Opbouw en Afbouw;
Camera assistent.


Opleiding interimmanager

OPLEIDING

2009
Oriëntatie in Psychosynthese - cursus

bij: Instituut voor Psychosynthese
Introductie in de fundamenten van Psychosynthese.

2008 – 2009
Middle Management A - diploma
bij: IMK
Leiderschap; Communicatie; Personeel.

2006
Microsoft Windows XP Professional - cursus
bij: New Horizons

2005 - cursus
ITIL Foundations
bij: New Horizons

2003
Personal Efficiency Program - training

1998
Windows 95 - cursus
bij: Computrain

1996
System and Application Administrator - diploma
bij: ECABO

1988 – 1994
General Social Sciences - propedeuse
bij: Universiteit Utrecht

1988
VWO - diploma
Staats Examen

TRAINING

2007
Kandidaat selectie Training;

2007
Opfris cursus beoordelings- en functioneringscyclus;

2006
Beoordelings- en functioneringscyclus Training

2006
Ondernemingsraad training

2005
Beoordeling- en functioneringscyclus Training

2005
Ondernemingsraad training

2003
Ondernemingsraad training

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

People Manager (cultuur overbruggend); Coach; ITIL; Service Delivery Design; Microsoft producten.


Talenkennis interimmanager

Nederlands (moedertaal), Engels (moedertaal), Duits (goed), Frans (basaal)

Overig

WIE BEN IK?


Ik ben een ervaren people-manager. Ik manage mijn team niet alleen, maar door jarenlange operationele ervaring leid ik mijn team ook echt.



MIJN AMBITIE


Ik heb de ambitie een internationaal IT-Team te managen en te leiden. Graag wil ik mijn management ervaring en professionalisme voor u inzetten.



 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :