Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Manager projecten

Manager projecten

Werkervaring interimmanager

• Leidinggeven aan facilitaire eenheid (15 medewerkers) op het hoofdkantoor te ’s-Hertogenbosch (gebouwenbeheer, catering, postkamer, telefooncentrale en receptie)
• Gezamenlijke inkoop voor de gehele organisatie
• Organisatie van relatie-evenementen en interne
Op het hoofdkantoor van GGN heb ik een eenheid facilitaire zaken opgezet en het facilitair management geprofessionaliseerd.
Ik was projectverantwoordelijke voor de verbouwing en verhuizing van het nieuwe hoofdkantoor van GGN (5.000 m2) en voor verbouwing en verhuizing van het regiokantoor Zuid-Limburg te Heerlen (2.000m2).
Op enkele inkoopterreinen heb ik het gezamenlijk inkoopbeleid binnen de GGN Groep opgezet en uitgevoerd (drukwerk, leaseautoregeling, kantoorartikelen, telecom etc.).
Tenslotte was ik verantwoordelijk voor de organisatie van de relatie-evenementen voor opdrachtgevers van GGN en organiseerde ik de interne evenementen voor medewerkers van GGN.
Leiding geven aan de facilitaire dienst (40 medewerkers facilitaire dienst / 30 locaties waaronder kantoren, buurthuizen, kinderdagverblijven, restaurant, winkel, jongerencentra).
Facilitaire dienst zodanig ingericht en laten functioneren, dat de realisatie van de publieke dienstverlening optimaal effectief en efficiënt wordt ondersteund. De afdeling is opnieuw ingericht en de medewerkers moesten opnieuw worden geplaatst. De bedrijfsvoering is aanmerkelijk verzakelijkt door o.a. invoering van een plan- & controlcyclus met heldere planvorming, rapportages, doorlopende coaching, periodieke bijsturing en beoordeling.
Een van de belangrijkste elementen is het realiseren van een
cultuuromslag. Daarnaast wordt van mij een bijdrage aan de algemene beleidsvorming en productontwikkeling verwacht.
Met het gereedkomen van de organisatie voor een fusie met een andere welzijnsinstelling was deze opdracht afgerond.
Producer (gedurende 5,5 jaar)
Werkzaamheden : Produceren grootschalige en kleinschalige programma’s, zoals o.a. Domino D-Day, Big Diet, Televisierring, De Vlaamsche Pot, etc.
Tot de taken behoorde o.a. het opzetten van locaties en het regelen alle voorkomende facilitaire diensten zoals catering, beveiliging, locatie, logistiek, personeel en inrichting.
Leidinggevend aan ongeveer 30 –35 medewerkers.

Functie : Manager Catering en Facilitaire Zaken (gedurende 1,5 jaar)
Werkzaamheden : Verantwoordelijk voor de catering en facilitaire zaken voor alle studio’s en buitenlocaties (o.a. Staatsloterij, Traumhochzeit, Love Letters, Het spijt me).
Leidinggevend aan ongeveer 30 medewerkers



Opleiding interimmanager

Opleiding

1973 - 1978 : HAVO
1982 - 1986 : International Hotel Management Institute (Luzern, Zwitserland)
1994 - 1996 : HBO Facilitair Management (ISW)

Aanvullende opleidingen

1979 - 1981 : Sociaal Zekerheidsrecht
1995 : Media Academie Hilversum (Leidinggeven TV-producties)


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Verander management, verhuizingen, grootschalige projecten

Talenkennis interimmanager

Nederlands, Duits en Engels

Overig

CV en getuigschriften op aanvraag

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :