Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Hoofd administratie / (Ass.) Controller

Hoofd administratie / (Ass.) Controller

Werkervaring interimmanager

Werkervaring
Consultant (10 jaar; daarvoor werkte ik 1 jaar accountancy bij Berk Accountants en 1,5 jaar als Finance Analyst voor Emery Worldwide op een FSSC)

Accounting (totaal 5,5 jaar ervaring waarvan 2 jaar leidinggevende ervaring aan max. 15,5 fte)
NetApp Sr. G/L Accountant EMEA Feb 2009 – present ICT
Paperlinx Netherlands BV Corporate Controller (1fte) Juli 2008 – Jan 2009 Wholesale / Paper
Tanita Europe BV Manager Accounting Juni - Aug 2009 Wholesale
Comfort Card Nederland Senior Financial Accountant Juni – Nov 2002 Banking

Netherlands Cancer Institute / AvL Ziekenhuis Teamleider Registratie (15,5fte) Feb – Aug 2003 Health
Portaal Woningstichting Teamleider Administratie (10fte) Mei 2001 – April 2002 Real Estate
Nor-Dan Nederland Administrateur Apr – Sep 1999 Airfreight

Eneco Energie B2B Sr. Mdw. Debiteurenbeheer Jan 2004 – juli 2005 Energy
Woningbouwvereniging Parteon Fin. Specialist Jaarrekening Jan – Feb 2006 Real Estate
Portaal Holding Crediteurenadministrateur Feb – Mei 2003 Real Estate
Woningstichting Patrimonium A/P accountant / Excel coach Mei –Okt 2000 Real Estate

Control (6 jaar ervaring)

Cognos Assistent Controller Sep 2005 – dec 2005 ICT
Xantic Mdw. Control Dec 2003 – Jan 2004 Telecom
DHL International Financial Analyst Sep 1999 – Mei 2000 Airfreight
Emery Worldwide (permanente positie) Financial Analyst Okt 1997 – Apr 1999 Airfreight

Woningstichting Dudok Wonen Financieel Controller Dec 2007 - Mei 2008 Real Estate
Woningstichting De Alliantie Gooi&Vechtstreek Assistent Controller Dec 2006 – Jan 2008 Real Estate
Woningstichting Dudok Wonen Assistent Controller Mrt - Nov 2006 Real Estate
Woonzorg Nederland, district zuid Assistent Districtcontroller Okt 2002 – Feb 2003 Real Estate
Woningstichting Vitalis Stafmdw. Financiën & Control Okt 2000 – Apr 2001 Real Estate

Curriculum Vitae
(Uitgebreid)

Opdrachtperiode Bedrijf Functie

Februari 2009 – nu NetApp Sr. G/L Accountant EMEA

Verantwoordelijk voor
- het verwerken van alle bancaire transacties binnen EMEA
- monitoren Cost of Sales facturen
- intercompany reconciliaties en facturen verzorgen

- volledige administratie van de landen Finland en Noorwegen
o salarisadministratie
o Commissionaire boekingen
o BTW reconciliatie
o Balance sheet reconciliatie
o Variantie analyse
o Maandafsluitingen
o Accrual boekingen
o Prepayments boekingen

In oktober 2009 is deze functie geoutsourced naar Genpac in Roemenie. Gedurende de periode juni – oktober draag ik zorg voor trainingen, het verzorgen van trainingsmateriaal en geven van presentaties, op het gebied van mijn taken.


Juli 2008 – January 2009 Paperlinx Netherlands BV Corporate Controller

• Aansturen van een assistent
• Verantwoordelijk voor de dagelijkse boekhouding voor vijf Nederlandse entiteiten.
• Verzorgen van alle noodzakelijke maandelijkse aansluitingen (inclusief salarisadministratie) van de processen.
• Assisteren in het Europese intercompany afstemmings process.
• Verzorgen van intercompany afrekeningen
• Maandelijkse rapportage in Hyperion (consolidatie).
• Analyseren van de management rapportages voor de Hoofdkantoor afdelingen (Marketing, ICT, Staff en Sourcing); maandelijkse verschillenanalyse tussen gerealiseerde cijfers en budget/prognoses.
• Dagelijkse boekhoudkundige activiteiten voor de Europese treasury functie (o.a. uitsturen lening overzichten en afstemming van deze intercompany leningen) .
• Project administratie voor specifieke Hoofdkantoor afdelingen, waaronder die van een international ICT implementatie project
• Prepareren van de jaarbudget voor de afdelingen van het Hoofdkantoor
• Prepareren van de geconsolideerde statutaire maand- en jaardossiers voor de Nederlandse entiteiten companies.
• Verzorgen van ad-hoc rapportages

Juni – Juli 2008 Tanita Europe BV Manager Accounting

Tanita Europe BV is een Japans bedrijf wat medische weegschalen verkoopt. Het bedrijf wil haar administratie van de Europese vestigingen in Duitsland, Frankrijk en Engeland onderbrengen in het Nederlandse hoofdkwartier. Ik ben verantwoordelijk voor de dagelijkse crediteuren- en debiteurenadministratie, verwerking bankafschriften, salarisadministratie, registratie vaste activa en medeverantwoordelijk voor de aanpassing van basisinrichting van het uit Hong Kong overgenomen SAP-systeem aan Europese standaarden.

December 2007 – April 2008 Woningstichting Dudok Wonen Financieel Controller

Afgebakende opdracht waarvoor ik verantwoordelijk ben voor
- het samenstellen van de jaarrekening van Stichting Dudok Wonen
- en consolideren van haar onderliggende BV- structuur (10 jaarrekeningen, incl. 3 consolidaties)
- coördinatie en planning van de jaarafsluiting
- professionaliseren van de dossiervorming
- contactpersoon van de externe accountant.

December 2006 – Januari 2008 Woningstichting De Alliantie Gooi&Vechtstreek Assistent Controller

Verantwoordelijk voor:
- Ontwikkeling en publiceren maand- en kwartaalrapportages voor managementinformatie
- Ontwikkelen diverse ad-hoc rapportages waarin ik een rapportage stuurinformatie voor het management waarin de resultaten van tussendoelstellingen in een veranderingstraject meet
- Ontwikkeling Management Informatie Systeem
- Jaarrekeningtraject incl. samenstelling controledossier
- Contactpersoon voor interne accountant
- opzetten projectregistratiesysteem voor de afdeling Vastgoed,
- ontwikkeling afdelingsdashboards en inrichting Management Informatie Systeem (Cognos): in het MIS toegankelijk maken van stuurinformatie voor afdelingsmanagers: financiële afdelingsinformatie (o.a. budget en gerealiseerde cijfers), activiteitenoverzicht van de afdeling en afdelingsindicatoren (afdelingsdashboard)

Maart – november 2006 Woningstichting Dudok Wonen Assistent Controller

Verantwoordelijk voor consolidatie en samenstelling van de jaarrekening van Dudok Wonen, een corporatie die in 2005 is gefuseerd. Verzorgen van de verplichte WSW en CFV rapportage en invullen van de Aedes enquête.
Tevens verantwoordelijk voor het afsluiten van het boekjaar (incl. het overboeken van de exploitatieresultaten en definitieve resultaat naar de overige reserves) en het inboeken van de openingsbalansen vanuit de twee fusiepartners. Verantwoordelijk voor het verwerken van informatie uit complexbeheersplannen ten behoeve van de bedrijfswaardeberekening 2007. Vervolgens ingezet om tijdelijk de balanspost materiële vaste activa te beheren, wat de volgende taken inhoudt: (her)berekening annuitaire afschrijving, boeken afschrijving en rente, inboeken en vastlegging materiële vaste activa posten en onderzoek naar mogelijkheid en vanuit pragmatisch oogpunt wenselijkheid om met gebruikt van de NCCW Activa module halverwege het boekjaar geactiveerde posten vanaf activeringsmoment af te schrijven. Andere taken betreft het opzetten van de begrotingstemplates voor 2007 en het verzorgen van een kwartaalrapportage.


Jan – feb 2006 Woningbouwvereniging Parteon Sr. Financiële medewerker

Assisteren en ondersteuning van de afdeling bedrijfsadministratie ten behoeve van werkzaamheden aangaande de jaarrekening 2005. Verrichte taken zijn:
- controleren van de servicekosten 2005 en corrigeren van eerdere jaren (150 af te rekenen complexen)
- doorbelastingen VVE’s
- verzorgen huurdervingsjournaalpost
- assisteren bankboeken

September – dec. 2005 Cognos BV Assistent Controller

Werkzaamheden

- Implementatie Oracle I-procurement: ontwikkelen set up, uitgebreide systeemtest, mede-ontwikkelen nieuwe procedures, schrijven van gebruikers handleidingen aangaande de werking van I-procurement en de Oracle modules Purchase Order Buyer en Account Payables: het gehele proces van inkooporder tot en met de inkoopnota.
- Opzetten schadefile in Excel ten behoeve van de lease-auto administratie.

Augustus 2005 Gem. Den Haag Mdw. Functioneel Beheer Oracle

- vervullen rol 'vooruitgeschoven post': het oplossen en beantwoorden van medewerkers/gebruikersvragen op het gebied van de Oracle Inkoop- en tijdschrijfmodule.
- ontwikkelen communicatie richting gebruikers Oracle aangaande gebruik Inkoop – en tijdschrijfmodule (bijv. tips&tricks, “weetjes van de week” etc. welke via intranet worden verspreid).
- Incidentenbeheer (2de lijns servicedesk): verzorgen van afhandeling van via de servicedesk inkomende incidenten/calls van medewerkers (bijv. wachtwoord resetten, aanvraag nieuwe user-ids, problemen met inkooporders, tijdschrijfproblemen).

Februari 2004 – Juli 2005 Eneco Energie B2B - Sr. Credit controller
- Kredietbeoordelaar

Taken / verantwoordelijkheden
- Reduceren van en controle houden over het debiteurensaldo voor in eerste instantie Bijzonder Beheer debiteuren en later over het AGRO/Tuinbouw segment;
- Overleggen en onderhandelen met in- en externe partijen zoals AGRO Energy, accountmanagers, klanten, incassobureau en externe leveranciers;
- Adviseren en voorbereiden dossiers ten behoeve van opstarten van externe incassotrajecten dan
wel juridische procedures gericht op de volledige incasso van openstaande vorderingen.
- Het treffen van betalingsregelingen;
- Het aanmelden en monitoren van disputenafhandeling;
- Ondersteuning tbv proces-en systeemverbetering onder meer ter verhoging van de prestaties van de afdeling en de disputenafhandeling;
- Incidentele bezoeken aan debiteuren ter inventarisatie problematiek en om te komen tot betaalafspraken
- Kredietbeoordelingen en advisering aangaande nieuw af te sluiten contracten (onder kredietstelling)
- Input aanleveren in stuurinformatie voor het management;
- Het uitvoeren van administratieve taken (bijvoorbeeld verrekeningen van debet en creditsaldi);
- Maken van afboekvoorstellen bij gebleken oninbaarheid

Bijzondere prestaties
- Het eigen maken van telefoontechnieken om in moeilijke gesprekken leidend te zijn
- Beheren van de meest risicovolle portefeuille (AGRO/Tuinbouwsector)
- Opzetten van een adequate disputenrapportage
- Vergroten betrokkenheid Account Managers

Januari - februari 2004 Xantic Mdw. Control

Taken / verantwoordelijkheden
- Het converteren van Budget templates in Excel van de oude G/L structuur naar de nieuwe structuur
- Vervaardiging van analyses en totaaloverzichten ter afronding van het budgetproces 2004

Bijzondere prestaties
- Basiskennis van VBA (macro’s) uitgebreid en toegepast


maart 2003 – aug 2003 Nederlands Kanker Instituut/ Teamleider Registratie a.i.
Antoni van Leeuwenhoek Ziekenhuis

Het Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis (AvL)/ Het Nederlands Kankerinstituut (NKI) in Amsterdam, is een geintergreerd kankerinstituut, dat bestaat uit een gespecialiseerd oncologisch ziekenhuis en een researchlaboratorium. Het NKI/Avl telt ongeveer 180 bedden en ongeveer 1700 medewerkers.

Taken / verantwoordelijkheden
- Verantwoordelijk voor de debiteuren/(financiele) patientenadministratie, crediteurenadministratie en bankverwerking
- Leidinggeven aan 18 medewerkers (15,5 fte )
- Bepaling personeelsbeleid van de afdeling:
- Voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken,
- Plaatsing vacatures, sollicitatiegesprekken, contacten met uitzendbureau’s
- Interne overplaatsingen van medewerkers (teamindeling)
- Teambuilding
- Afvloeiing
- Knelpunteninventarisatie
- Het optimaliseren van de AO/IC op basis knelpunteninventarisatie
- Zorgdragen voor inbedding en documentatie van werkwijzes en procedures
- Veranderingstraject (bewustwording van taakverantwoordelijkheid en resultaatgerichtheid)
- Interpreteren en verwerken van CTG-circulaires, wet- en regelgeving
- Verzorging tijdige betaling binnen- en buitenlandse Inkooprekeningen en declaraties

- Opzetten en Aansturen Project “ Implementatie debiteurenbeheer” waaronder:
- Opzetten en implementeren aanmaanprocedure (tevens binnen Oracle)
- Ontwikkeling stuurinformatie voor Raad van Bestuur
- Ontwikkelen standaard klachtafhandeling procedure
- Ontwikkeling administratieve inbedding Voorschotnotas voor onverzekerde patienten
- Ontwikkelen beleid ten aanzien deurwaarderszaken en betalingsregelingen
- Aansluiting Grootboek met subadministratie
- Verbeteren en voeren van applicatiebeheer van het factureringspakket

- Mede-projectleider van het proces “ van prestatie tot facturatie”; dit project omvat onder meer:
- Het in kaart brengen van de processen aangaande de patientadministratie, vanaf het moment van inschrijving tot het moment van incasseren
- Het analyseren en beschrijven van de huidige systemen
- De directie voorzien van adviezen en voorstellen aangaande verbeteringen van de huidige systemen en processen

Bijzondere prestaties
- Achterstanden op de afdelingen crediteuren en bankverwerking binnen korte termijn weggewerkt
- Door het geven van meer verantwoordelijkheid aan de medewerkers zichtbare ontwikkeling en snelle bewustwording van noodzaak tot verandering
- Inbedding van de procedure “Voorschotnota’s voor onverzekerde patienten”

Maart 2003 – Juni 2003 Portaal Holding Crediteurenadministrateur

Taken / verantwoordelijkheden
- Het zelfstandig verzorgen van de crediteurenadministratie van Portaal Holding.
- controleren, coderen, intern verzenden, inboeken en betaalbaar stellen van Inkoopnota’s

Bijzonderheid:
- Opdracht omvatte slechts 1 dag per week, Portaal Holding ontvangt gemiddeld 80-90 inkoopnota’s per week

Oktober 2002 – maart 2003 Woonzorg Nederland, district zuid Assistent Districtcontroller

Woonzorg Nederland is een woningcorporatie die zich richt op de seniorenmarkt. Door het hele land heen heeft Woonzorg 27.000 zelfstandige woningen en meer dan 24.000 plaatsen in circa 185 zorginstellingen in haar bezit.

Taken / verantwoordelijkheden
- Het onderbouwen, uitzoeken en indien noodzakelijk corrigeren van de in de balans aanwezige (tussen)rekeningen en
- Specificaties maken van winst-en verliesrekeningen.
- Verzorging aansluiting onderhoudsmodule en de grootboek
- Aansluiting huurdebiteuren met de subadministratie verzorgd.
- Beoordeling en analyseren van de begroting 2002 in relatie tot de gerealiseerde cijfers 2002 en 2001,
- Analyse en bepaling van de voorziening voor debiteuren (incl. opname van reserveringen)
- Afloopcontrole op vorderingen,
- Bepaling van geplande huurderving
- Boeking service– en stookkosten,
- Aanleveren gegevens ten behoeve van het volkshuisvestingsverslag (gemiddelde en gerealiseerde huurverhoging en aantal uitzettingen).
- Aansturing van de crediteuren- en debiteurenadministratie (2 fte) in de periode vlak voor en nadat medewerkers boventallig verklaard waren.

Juli 2002 – Oktober 2002 Comfort Card Nederland Senior Financial Accountant

Comfort Card Nederland is een dochteronderneming van de Royal Bank of Scotland . Het is een kredietverlenende instelling.

Taken / verantwoordelijkheden:
- Het verzorgen van een Balance Sheet Audit: het onderbouwen, uitzoeken en indien noodzakelijk corrigeren van alle in de balans aanwezige (tussen)rekeningen (waaronder ook Accrued expenses en prepaid expenses)
- Standaardiseren en implementeren van de controle op de retailadministratie (audit tool),
- controle op de aansluiting van de dagelijkse omzetboeking (AS/400 versus Exact),
- verzorgen van de maandelijkse rapportage aan het hoofdkantoor in Hyperion,
- verzorging van kredietbeoordelingen
- opstellen van liquididteitsanalyses- en prognoses (‘daily funding’),
- aanvragen en vaststellen hoogte van leningen op basis van de daily funding
- incidenteel verzorging van bankverwerking.


Mei 2001 - April 2002 Portaal Woningstichting Teamleider Administratie / Projectleider Servicekosten

- Teamleider Administratie

Taken / verantwoordelijkheden:
- Coachen en aansturen van 10 medewerkers op de administratie waar circa 500-800 inkoopfacturen per week worden verwerkt,
- Bepaling personeelsbeleid van de afdeling:
- Voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken,
- Plaatsing vacatures, sollicitatiegesprekken, contacten met uitzendbureau’s
- Interne overplaatsingen van medewerkers (teamindeling)
- Teambuilding
- ontwikkeltrajecten
- Afvloeiing
- Knelpunten inventarisatie
- Implementatie maandafsluitingen,
- Zorgdragen voor tijdige en juiste huurontvangstverwerking en huurprolongatie
- Zorgdragen voor tijdige verwerking maandelijkse salarisjournaalpost
- Aanleveren stuurinformatie ten behoeve cashflowmanagement
- re-enigeering van processen in overleg met onder meer de afdelingen IT, Woonconsulenten en Onderhoud (waaronder het gehele servicekostentraject, aanmaningen door afdeling huurdebiteuren, in – en uit exploitatieneming van woningen, WVG procedure)
- herstructurering van de afdeling administratie,
- implementeren competentiemanagent

Bijzondere prestaties
- Achterstanden na knelpunteninventarisatie binnen korte termijn opgelost
- Maandafsluiting procedure binnen 6 weken na aanvang opdracht geïmplementeerd


- Projectleider Servicekosten
Portaal Woningstichting verstuurt op jaarbasis +/- 12.000 servicekostenafrekeningen. Deze afrekeningen vormen een visitekaartje van een woningcorporatie naar de huurders.

Taken / verantwoordelijkheden
- Afstemming administratieve proces om tijdigheid, juistheid en volledigheid van de afrekeningen te waarborgen.
- Zorgdragen voor continuïteit middels integratie in het dagelijkse afdelingsproces geïntegreerd te worden. Bijv. Een voorbeeld hiervan is dat servicekostenfacturen dagelijks bij binnenkomst van de overige nota’s worden onderscheiden.
- Inzichtelijke projectplanning
- Overzicht van
- Tijdige, juiste en volledige afrekeningen voor augustus 2001 (deadline).

Bijzondere prestatie
- Bij het einde van de opdracht in mei was 75% van de servicekostenafrekeningen gereed en verzonden


November2000 - Mei 2001 Woningstichting Vitalis Stafmedewerker Financien & Control .

Taken / verantwoordelijkheden:
- Verzorgen maandelijkse rapportages beheeropdrachten,
- voeren en coördineren administratie beheeropdrachten en
- verzorgen van BTW aangiften.

Mei – November 2000 Woningstichting Patrimonium Excel coach/Medewerker Crediteurenadmin.

Taken / verantwoordelijkheden:
- Coaching crediteurenmedewerkers in Excel functionaliteit,
- upgrading Excel files ten behoeve vastlegging exploitatiegegevens,
- verzorging primaire proces van de inkomende exploitatiefacturen.


Sept.1999 – April 2000 DHL International Financial Analyst a.i.

Taken / verantwoordelijkheden:
- Assisteren in Activity Based Costing Project waarbij ik managers van diverse afdelingen heb geinterviewd om op deze wijze tot re-allocatie van kosten naar activiteit en procesgang te kunnen komen.
- Assistentie bij budgettering van 2000,
- Verzorging en analyse van de maandelijkse (afdelings)rapportage waarin onder andere een relatie werd gelegd tussen de werkelijke kosten en het budget.
- Verzorging bedrijfeconomische analyse investeringsaanvragen,
- Beoordeling en controle op de juistheid en volledigheid van maandelijkse intercompany transacties
- verzorgen upload files voor administratieve applicaties.

Apr. - Sept. 1999 Nor-Dan Nederland BV Administrateur a.i.

Taken / verantwoordelijkheden:

- Het verzorgen van een allround administratie: vaste activa- , debiteuren- , liquiditeitsbeheer- , crediteuren- , salaris- en projectadministratie.
- Factureren en aanmanen
- Verzorging maandelijkse rapportages aan het hoofdkantoor in Noorwegen
- Re-engineering van business processen van de offerte registratie en projectregistratie

B] Voor

- augustus – december 1999: open cursussen verzorgd voor Financiële Managers in Hotel Newport te Huizen en Hotel Jan Tabak te Bussum

- Inhuis Trainingen verzorgd voor:
- Delaval Stork; juni 1999
- Organon Teknika; september 1999
- Woningstichting Patrimonium, oktober 2000

C] In loondienst:

Periode Werkgever Functie

Nov. 1997- Feb. 1999 Emery Worldwide Financial Analyst (Afd. International Controller Office)
Werkzaamheden:
- projectleider “Chart of Accounts -reorganization” (
- beheren International Chart of Accounts ,
- opstellen en beheren Account Useage-document,
- opzetten, implementeren en verzorgen maandelijkse internationale rendements-analyse en headcountrapportage,
- maandelijkse rapportage internationale
- schrijven van procedures ter aanscherping van de AO/IC
- analyse van maandelijkse actuals t.o.v budget
- maken van accrual journaalposten

Nov. 1997 Randstad Uitzendbureau Admin. Medewerker

Werkzaamheden:
Crediteurenadministratie: het coderen, controleren en inboeken van inkomende inkoopfacturen

Nov. 1996 – Okt. 1997 Berk Accountants Ass. Accountant

Werkzaamheden:
Controleren balans- en Winst & Verliesrekening posten, samenstellen jaarrekeningen, bijhouden administraties.

Mrt. 1995 – Jan. 1996 Platform Informatiebev. Amsterdam Adviseur
1995 Randstad Uitzendbureau Productiemedewerker
Feb 1994 - Juni 1994 Coopers & Lybrand Stagiair

Ervaring met Computerapplicaties
Administratieve pakketten: Computron, Grote Beer, Exact, Pillar, Oracle, Frango, NCCW Casa, DBS, Wocas X, SVA, SAP, Credittools, SG
E-mail pakketten: MS Outlook/MS Exchange/ Netscape/ Uniplex,
Windows 3.11 & 95 , MS Office (m.n. Excel & Word),


Opleiding interimmanager

2008-2009 Master of Arts in Controlling: Module General Control (Avansplus)
Vakgebieden: Strategie & Visie vorming, Organisatiepschyglogie en Organisatiecultuur, Social control.
2007- 2008 Master of Arts in Controlling: Module Leergang Controller (Avansplus)
Managerial Control opleiding gericht op de vakgebiedenManagement & Organisatie, Logistiek Management, Business Controls, Management Accounting & Control, Rapporteren en Presenteren (opleiding afgerond in juni 2008)
1998 - 1999 Bedrijfskunde, International Business (niet afgerond)
1996 - 1997 Postdoctorale Opleiding tot Registeraccountant (niet afgerond)
1995 - jan 1996 HEAO- RA (afgerond)
1991 - 1995 HEAO- BE (afgerond)


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

in kort tijdsbestek (proces)knelpunten kan analyseren en vervolgens oplossingen aandragen en implementeren.

Talenkennis interimmanager

Engels - vloeiend
Duits - redelijk


Overig

Bijzonderheden

Bestuurslid AH’78 (o.a. verantwoordelijk voor de samenstelling van de technische staf, PR & Sponsoring en penningmeester sponsorgelden).
Ervaring met Exact, Excel, Word, Windows, MS Exchange, Outlook, Computron, Grote Beer.
Wereldreis van zeven maanden door Zuidoost Azie (januari- september 1996)
In propedeuse jaar HEAO Spaans als extra vak gevolgd
Vaste columnist onafhankelijk Fanzine De Ajax Ster (opgeheven 2002)
Ex-Redactielid Ajax-internetsite “degoeieouwetijd.nl” waarvoor ik onder andere de contacten onderhoud met bekende ajacieden, schrijvers en bekende nederlanders die een bijdrage leveren aan de site. De internetsite heeft als doelstelling de geschiedenis van Ajax zo volledig mogelijk te documenteren.

Hobby’s

Voetballen (2de elftal sc AH’78, vierde klasse reserve);
Schrijven (gedichtenhoek op Amsterdam FM, redactielid Ajax internetsite “degoeieouwetijd.nl”);
Reizen;
Wielrennen (2 jaar Amateur-B geweest);
Muziek luisteren;
Lezen


 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :