Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Interim HR Professional/Manager

Interim HR Professional/Manager

Werkervaring interimmanager

2008 Voorbereiding voor INK Management Auditing certificatie (nov. 2008)

2008 Stadsbank van Lening Functiewaarderingsspecialist
Verantwoordelijk voor de rapportage toetsing functies in het MRF/MRF systeem waarbij inhoudelijke, formattechnische en waarderings- en motiveringscorrecties worden uitgevoerd.

2008 Stadsdeel Geuzenveld Projectleider MRF
Verantwoordelijk voor het uitvoeren van een herwaarderingstraject conform de Methode voor Rangordening Functies van de gemeente Amsterdam, evenals het ontwikkelen van een procesbeschrijven en het signaleren van knelpunten en dissonanten tussen het huidige MRF systeem en rollen en verantwoordelijkheden van Sector Management en middenkader

Tevens project nieuwe functietyperingen en waarderingen na reorganisatie van de Sector Ruimtelijk Beheer.

2007 – 2007 ING Ops & IT Banking Project Leader Integration WIA
2006 – 2007 ING Ops & IT Banking Project Leader Organisation Development OIB
2006 – 2006 ING OPs & IT Banking Project Manager Job Evaluation
Verantwoordelijk voor het ontwikkelen, implementeren, uitvoeren, evalueren en zonodig bijstellen van het beleid op het gebied van rollen en verantwoordelijkheden en de aansluiting binnen de organisatie. Ontwikkeling van een nieuw transparant functiehuis (cross border) voor ING OIB. Analyse, conclusie en aanbevelingen alsmede het schrijven van project- en programma-voorstellen.

2005 - 2006 ABN AMRO Mellon Team Leader Global SSC a.i.
Eindverantwoordelijk voor de uitvoering van de operationele aspecten van alle Human Capital processen en algemene Human Capital Activiteiten, evenals het manager van query escalaties. Verantwoordelijk voor het Human Capital Technology platform met betrekking tot content management, case management, change requests, applicatie management. Verzorgen van alle management informatie m.b.t. HR aspecten
Vendor management en coördinatie van alle transactionele en administratieve processen van het global shared service center

2001 - 2005 Nuon HR Manager
Verantwoordelijk voor ontwikkeling en implementatie van modern pakket arbeidsvoorwaarden w.o. cafetaria systeem e.o. Werving- en selectie van IT-personeel d.m.v. online media campagnes, banenbeurzen, interne werving en netwerkactiviteiten. (100 nieuwe medewerkers in dienst in 2002), evenals implementatie fuwa conform Hay
Rollen: Voorzitter VGWM-commissie, Taskforce ESS, Begeleidingscommissie Integratie bedrijfsonderdelen, Stuurgroep outsourcing, Lid MT, consultancy op het gebied van arbeidsrecht en recruitment
Uitvoering klantenevaluatie voor de dienstverlening van het Resource Center, conclusies, analyse en aanbevelingen evenals begeleiding van reorganisatie van het Resource Center (HR shared Service Center), inclusie het gehele medezeggenschapstraject (adviesaanvraag e.d.)

2000 – 2001 In Person Recruitment Sr. Consultant
Verantwoordelijk voor de wervingsstrategie en voor regie en uitvoering van dit proces als geheel, inclusief het sluiten van de overeenkomst evenals het verzorgen van de acquisitie en het uitbouwen van de bestaande portefeuille. Selectie en het in kaart brengen van kandidaten behoort tevens tot de taken, evenals het houden van interviews en het presenteren van de resultaten aan de opdrachtgever. 'Sparringpartner' voor zowel klant, kandidaat als collega's, met open oog voor nieuwe kansen. Advisering met betrekking tot arbeidsmarktcommunicatie, w.o. doelgroepbereik, het schrijven van advertenties, mediakeuze, gehele wervingscampagnes

Datum Bedrijf/organisatie Functie


1999 - 2000 Explainer HRM Manager
Ontwikkelen van een modern pakket arbeidsvoorwaarden en employee benefits.
Beleid en uitvoering werving- en selectie. Opstellen criteria nieuw salarisadministratiesysteem. Opstellen van de HR criteria voor het Intranet dat de functie van personeelsinformatiesysteem zal gaan vervullen. Ontwerpen van een prestatiebeoordelingssysteem gekoppeld aan een salarisgebouw. Ontwikkelen, implementeren en evalueren van procedures en beleid met betrekking tot incentives recruitment, onbetaald verlof, kinderopvang, studieverlof en studiekosten. Herschrijven/aanpassen van het arbeidsreglement. Advisering en training management op het gebied van ziekteverzuim-beleid, performance management, beoordelingen, prestatie-contracten en conflicthantering


1998 - 1999 MCI-Worldcom HRM Manager
Verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van beleid en procedures op het gebied van werving en selectie, training en opleiding, arbeidsomstandigheden en ziekteverzuim, instroom, doorstroom
en uitstroom, expatriates beleid. Coördineren van bonus- en prestatiebeoordelingen voor het gehele personeel. Uitvoeren van salarisonderzoeken met als doel marktgerichte benadering van de binnen het bedrijf gebruikte salarisschalen en functiewaarderingssystemen. Ontwikkelen van een concurrerend arbeidsvoorwaardenpakket en beleid voor de snel groeiende organisatie in Nederland
HR beleid ontwikkelen en uit (laten) voeren op het terrein van staffing, training en uitstroom. Advisering met betrekking tot het beleid tijdens reorganisaties en integraties van bedrijfsonderdelen
Projectmatig: Integratie van personeel van overgenomen bedrijf bestaande uit: harmonisatie arbeidsvoorwaarden, organisatieadvies dubbelfuncties en heroriëntatie werknemers.Nieuwe wetgeving: Flexibiliteit en Zekerheid en Nieuwe Toelatingsprocedure Vreemdelingen

1989 - 1998 Data Sciences/ Personeelsfunctionaris
IBM Global Services
Vormgeven aan het bedrijfstrainingen- en opleidingenbeleid binnen Data Sciences, waaronder o.a. het inventariseren van opleidingsbehoeften, selecteren van opleidingen en instituten (op het gebied van persoonlijke vaardigheden, communicatie, automatisering). Coördineren van alle werving- en selectiecampagnes, inclusief voeren van arbeidsvoorwaardengesprekken. Ontwikkelen en implementeren van een introductieprogramma expatriates in Nederland

Opzetten van specificaties voor nieuw te implementeren personeelsinformatiesysteem
Toepassingsgebieden en doelstellingen vastgesteld m.b.t. het verzamelen, registreren, verwerken, analyseren en rapporteren van personeelsgegevens t.b.v. management
Adviseren van het lijnmanagement op het gebied van ARBO en ziekteverzuimbegeleiding, interne communicatie, beloningsbeleid, prestatiebeoordelingen, carrièrebegeleiding, sterkteplanning, conflictmanagement, training, vorming en opleiding
Opstellen van personeelsbudget, het houden van exitinterviews, het uitvoeren en evalueren van salarisonderzoeken (Berenschot, Towers & Perrin, Hay)
Ondersteuning Quality Assurance Manager met betrekking tot het bedrijfskwaliteitssysteem t.b.v. het verwerven van de ISO9001 status
Redigeren van Engelse en Nederlandse commerciële CV's

1985 - 1987 Sociale Verzekeringsbank Correspondentie Vrijwillige
Premie AOW/AWW en juridische correspondentie

1982 - 1985 Diverse werkgevers Administratief medewerker



Opleiding interimmanager

• HBO Personeelswerk
• Post HBO Bedrijfskundig Management
• Marketing
• Adviesvaardigheden
• Relatiemanagement
• Performance Appraisals
• Leadership for Success

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

• Excellente communicatievaardigheden
• Effectieve onderhandelingsvaardigheden
• Resultaatgericht
• Team en personal coaching
• Functioneren op management- en
uitvoerend niveau
• “thinking out of the box”
• SAP R3, PeopleSoft, MsOffice

Talenkennis interimmanager

• Vloeiend Nederlands en Engels in woord
en geschrift

Overig

In november 2008 certificatie voor INK auditors opleiding

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :