Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Consultant/ interim manager

Consultant/ interim manager

Werkervaring interimmanager

03/2003 t/m 02/2008:Project consultant/Interim vakgroepmanager
Ontwikkelingsbedrijf Rotterdam (OBR)

•Verantwoordelijk voor het project erfpachtconversie, de omzetting naar eeuwigdurende erfpacht of eigendom van het totale erfpachtbestand voor alle Rotterdamse woningbouwcorporaties.
•Inhoudelijk zorgdragen voor de totstandkoming van de grondwaarden aan de hand van de grondprijzenbrief en het maken van definitieve aanbiedingen.
•Onderhandelingen voeren met alle grote woningbouwcorporaties m.b.t. de uitgebrachte conversie aanbiedingen.
•Geheel 2007 taak van Vakgroepmanager vervult, coachen en aansturen van de afdeling erfpacht (10 fte),
•Verantwoordelijk voor de ontwikkelingen en bewaking van beleid, kwaliteitsbeheer en procesbewaking terzake het uitpondingsproces voor het gehele erfpachtbestand van Rotterdam.
•Inhoudelijk het ontwikkelen van complexe rekenmodellen (Excel) en begeleiden van medewerkers met betrekking tot bovenstaand uitpondingsproces.
•Andere voorkomende dagelijkse werkzaamheden, de controle van het verzoek op volledigheid, juistheid en juridisch kader en De toetsing van het verzoek aan eerdere convenants m.b.t. de gebruiksbepalingen, bestemmingen, bouwvolumes, antispeculatiebedingen en vastgoedbestemmingen.
•Het verlenen van toestemmingen tot splitsing en ondersplitsing in appartementsrechten.
•Registratie van relevante gegevens uit diverse bronnen (vastgoedliteratuur, kadaster) en applicaties (AVS, Corsa, EPC2000, etc).
•Het leggen en onderhouden van contacten met oa notarissen, makelaars.
•Contractbeheer en het verstrekken van contractinformatie.
•Administratieve implementatie.



01/2002 t/m 12/2002:Projectleider
Gemeentelijk grondbedrijf Amsterdam

•Het wegwerken van de achterstand in de zakelijke rechten (aanslagen OZB, Rioolrecht, Waterschapsbelasting).
•Verdeling van zakelijke rechten over de verschillende stadsdelen en particuliere erfpachters.
•Opstellen en afhandelen van bezwaarschriften aan verschillende instanties.
•Onderhouden van contacten met de stadsdelen m.b.t. de afhandeling zakelijke rechten.
•In kaart brengen, structureren, coördineren, van het gehele geautomatiseerde proces van ontvangst aanslagen tot de uiteindelijke verdeling naar stadsdelen en particulieren.
•Opleiden van verschillende medewerkers voor het uitvoeren van bovenstaande taken.
•Voortgangsrapportages, eindrapportage aan directie.


12/2000 t/m 12/2001:Mede hoofd financiële administratie (10 fte’s)
Brinks Nederland & Brinks Geldverwerking Houten

•Aansturen administratieve afdeling.
•Opstellen managementsrapportages.
•Maandafsluitingen.
•Beheren betalingsverkeer voor beide bedrijven.
•Verzorgen aangiftes OB en LB.
•Opstellen jaarrekening.


11/1999 t/m 11/2000:Medewerker bedrijfsbureau
Rijksgebouwendienst (VROM) Eindhoven

•Opstellen rapportages en prognoses m.b.t. de jaarrekening en samenstelling consolidatiegegevens voor boekjaar 1999.
•Geassisteerd bij de implementatie van een nieuw financieel informatiesysteem (oracle).
•Ontwikkeling van exactmodellen om de verschillende stamgegevens en financiële gegevens te ordenen voor implementatie binnen het nieuwe informatiesysteem.
•Overleg met centrale afdelingen in Den Haag m.b.t. de evaluatie en het doen van aanbevelingen voor eventuele verbeteringen aangaande het nieuwe systeem.


07/1999 t/m 10/1999:Medewerker bedrijfsbureau
IAMS Petfood International Eindhoven

•Ontwikkelen van een kosteninformatiesysteem voor de strategische planning binnen de internationale marketingafdeling van Iams.
•Research m.b.t. de kostenstructuur binnen de verschillende marketingafdelingen van de diverse landenkantoren.
•Gegevensanalyse en ontwerp van het informatiesysteem binnen MS-access (databaseontwerp).


03/1999 t/m 06/1999:Medewerker expediting
Gemco International Son

•Onderhouden van contacten met leveranciers wereldwijd m.b.t. de planning en controle van de levertijden voor diverse projecten.
•Het verzorgen van de benodigde documenten voor import en export van de diverse goederen.
•Administratie en archivering van de correspondentie met leveranciers.


Opleiding interimmanager

1998:HEAO Bedrijfseconomie
Hanzehogeschool Groningen
1990:EUROPESE SCHOOL (VWO of vergelijkbare opleiding)
Italië-Lombardia-Varese


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Project consultant overheid
interimmanager overheid
erfpacht expert
excel (VBA) expert

Talenkennis interimmanager

Nederlands: uitstekend
Engels: uitstekend
Duits: goed

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :