Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Interim Management

Interim Management

Werkervaring interimmanager

Functieverloop :
1991 - heden Gevestigd als zelfstandig interim-manager/Administratiekantoor
Diverse opdrachten vervuld, o.a.:

Okt.2001 – mei 2002
NV Nuon Customer Care Centre, Arnhem
Projectleider Facturatie MZM
Het project betreft het wegwerken achterstanden en corrigeren van onvolkomenheden in de factuurmodule van het nieuw geïmplementeerde SAP systeem

mei 2001- sept 2001 Priority Telecom N.V .- Schiphol-Rijk
Functie: Supervisor AP/AR

Taken en verantwoordelijkheden:
• clearing the backlogs;
• improving the quality of the F&A department in line with the structure and complexity of the organization, in order that monthly, quarterly and year-end reporting can be completed in compliance with corporate and group guidelines and within the applicable planning an control cycle. This would involve in particular:
Ø configuring/implementing the fixed assets module within Oracle;
Ø documenting/implementing the internal control structure;
Ø improving the quality of accounting duties/processes.
Ø join the project team and will be responsible for the departments account payables en account receivables.

jan. 2001 – mei 2001 Computer Associates BV
Functie: (assistent)-controller

Taken en verantwoordelijkheden:
• ondersteuning bij het opstellen en controle van jaarrekeningen van een aantal (oude) entiteiten;
• medewerking verlenen aan het afsluitingsprocesvan het jaar 2000.

sept. 2000 – dec. 2000 Rabobank Nederland Effectendienst
Functie: medewerker control

Taken en verantwoordelijkheden:
• het analyseren van het gebruik van tussenrekeningen en het verbeteren hiervan.

mei 2000 – aug. 2000 ADAC Laboratories
Functie : administrateur

Taken en verantwoordelijkheden:
• verzorgen financiële administratie
• maken analyses van balansrekeningen
• voorbereiden/maken schema’s ten behoeve van
• controle accountant aan het eind van het jaar.

nov.1999 – mei 1999 Rabobank International, Utrecht
Functie: lid balance sheet control team

Taken en verantwoordelijkheden:
• uitvoering en controle van reconciliations.

april 1999 – nov. 1999 : Viaborg Beheer BV
Functie: administrateur (2,5 dag. per week)

Taken en verantwoordelijkheden:
• verzorgen administratie
• verzorgen maandelijkse rapportage
• jaarrekening opstellen

april 1999 – nov. 1999 : AB Dick, Maarssen
Functie: administrateur (2,5 dag per week)

Taken en verantwoordelijkheden:
• analyse verschillen in voorraad- en debiteuren-administratie.

jan. 1999 -maart 1999 Peek Traffic, Amersfoort
Functie: salarisadministrateur

Taken en verantwoordelijkheden:
• controleren personeelsmanagement systeem en waar nodig aanvullen;
• schrijven procedures;
• formulierenstroom uniformeren.

aug. 1997 - jan. 1999 Adviesbureau R. Borggreve, Naarden
Functie: administrateur a.i.

Taken en verantwoordelijkheden:
• oplossen van achterstanden in de administratie;
• implementeren nieuw automatiseringspakket (ANVA).

april 1996 - aug. 1997 KPMG Interim Administrateurs/CCE Automatisering B.V.

Taken en verantwoordelijkheden:
• personeelszaken/salarisadministratie;
• salarisonderzoeken;
• pensioenverzekeringen;
• algemene verzekeringen;
• algemene zaken, waaronder huisvesting en telecommunicatie;
• medewerking aan het opstellen van het jaarverslag 1996.

okt. 1991 - maart 1996 KPMG Interim Administrateurs/ Randstad Interim Kader (Yacht)
Functie: zelfstandig administratief- en fiscaal adviseur

Opdrachten vervuld, o.a. bij:
• Weweler Nederland;
• Ballast Nedam

Taken en verantwoordelijkheden:
• automatiseringsadviezen (Excact, software);
• assisteren bij implementatie van exact software, in nauwe samenwerking met Exact Industrie B.V.;
• het geven van instructie aan eindgebruikers van Exact software;
• probleemoplossing binnen financiële administraties;
• salarisadministraties;
• belastingadviezen;
• advisering bij het inrichten van financiële en productie-administraties;
• het verzorgen van de complete boekhouding, inclusief de salarisadministratie voor diverse kleinere klanten;
• het beschrijven van de administratieve organisatie;
• controlewerkzaamheden t.b.v. jaarrekening.

juli 1991 - sept. 1991 Randstad Uitzendbureau/Install Data, Zoetermeer

Taken en verantwoordelijkheden:
• voor een groot accountantskantoor (KPMG) belast met het controleren en corrigeren van de administratie van een cliënt om een juist inzicht te verkrijgen m.b.t. de balans en de winst- en verliesrekening.


aug. 1990 - juni 1991 Autec BV, De Meern
(Hefbruggenapparatuur voor garagebedrijven)
Functie: administrateur

Taken en verantwoordelijkheden:
• verantwoordelijk voor de financiële- als de personeels- en salarisadministratie met behulp van Exact Software;
• netwerkbeheerder (Novell netwerk).

dec. 1988 - aug. 1990 Ertsimport, Culemborg (nu: Van Leeuwen Stainless B.V., Beesd)
Functie: hoofd administratie

Taken en verantwoordelijkheden:
• verantwoordelijk voor de financiële administratie;
• leidinggeven aan zeven administratief medewerkers;
• systeembeheerder (Digital PDP 1174, software van Multifunction);
• verzorging van de salarisadministratie (Exact Software).


mei 1986 - nov. 1988 Kawasaki Motors NV
Functie: assistent administrateur

Taken en verantwoordelijkheden:
• uitvoering van alle financieel administratieve werkzaamheden, alsmede voorbereidende werkzaamheden inzake de maandelijkse rapportage naar het hoofdkantoor in Japan;
• het (mede) samenstellen van de jaarrekening.

sept. 1975 - mei 1986 Rijksuniversiteit Utrecht
Functie: administratief medewerker bij verschillende afdelingen

Beschikbaarheid : per heden, bij voorkeur, voor 4 halve dagen per week


September 2001



Opleiding interimmanager

Diploma
Opleiding : Mavo ja
Middenstandsdiploma ja
PDB ja
MBA ja
SPD I ja
SPD II nee

Automatiseringskennis : Exact, Excel, Word, Windows ’98, Oracle, SAP IS-U (Perman/ADP), PMS/CMG, Exact Salaris , JBA


Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels, Duits

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :